PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
DS2quote:
Kakaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
Wie achter SIF Higuain en Benzema, Modric, Ozil, Kaka of Callejon 3-4-1-2 ?
Nee, zo scoor ik slechts 3/4 van mijn goals.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt fouten zoals jij
Die wordt wel goed, denk ik.quote:
Zou hem gewoon CM zetten en Kompany erbij dan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Hmmmmz Yaya Toure als CB
[ afbeelding ]
Heb ik al in mijn andere team.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hem gewoon CM zetten en Kompany erbij dan...
TOTS Nastasic dan?quote:
Die keeper staat ook gewoon lekker uit zijn neus te beunen daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit goal tegen RijstOngelooflijk dat dit zit hahahahhahaha
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/159698256
Rot maar weer op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo ik ben terug sorry van mijn posts net dat was niet zo bedoeld! einde
vervelend he op ene openbaar forumquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee jij bemoeit je er ineens mee net als 10 anderen en dat vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja dat getroll is echt niet leuk ofzo
Okquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Hmmmmz Yaya Toure als CB
[ afbeelding ]
Nou sorry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee jij bemoeit je er ineens mee net als 10 anderen en dat vind ik niet leuk
geluk dat je tegen zo'n noob als hij mocht spelen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speel ik tegen een 5atb-er (Duits natuurlijk), en win ik afgetekend met 2-0 (10 vs. 3 schoten)...krijg ik naderhand berichtjes dat ik vet veel geluk had
En maar blijven doorgaan met zeuren. Bij 2-0 begon hij te ragen (slidings etc)....toen kon ik het niet laten om te gaan hooghouden met mijn keeper, om hem nog bozer te maken...nu beticht hij me van tijdrekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
geluk dat je tegen zo'n noob als hij mocht spelen ja
En jij vond Ronaldo inbrengen zielig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En maar blijven doorgaan met zeuren. Bij 2-0 begon hij te ragen (slidings etc)....toen kon ik het niet laten om te gaan hooghouden met mijn keeper, om hem nog bozer te maken...nu beticht hij me van tijdrekken
Gewoon leaven doe ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schurrle, Aubemedinges en Esswein in de spits
CR7 inbrengen op zich is niet zielig. Wel als het direct na de aftrap moet, omdat hij anders geen chem heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij vond Ronaldo inbrengen zielig?
Schurrle is naar Chelskiquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schurrle, Aubemedinges en Esswein in de spits
Ik denk dat hij ook wel eens met jou zou willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef Jongentje. het volgende:
Zou ook eens met Ronaldo willen spelen in FUT, maar zit er niet in denk ik bij deze FIFA
Dat wordt volgend jaar lekker sweaten met Esswein ernaastquote:
Die is dan silver dus zo vaak zien we hem dan niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar lekker sweaten met Esswein ernaast
ik heb het idee dat Ea zich een beetje heeft verkeken op de card weightsquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef Jongentje. het volgende:
Zou ook eens met Ronaldo willen spelen in FUT, maar zit er niet in denk ik bij deze FIFA
De silver spitsen in de Bundesliga zijn beter dan de gold spitsen en ze zijn totaal niet duurquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is dan silver dus zo vaak zien we hem dan niet meer.
Sure?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is dan silver dus zo vaak zien we hem dan niet meer.
quote:
Hahah zeker is dit Thulaniquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar is dit niet Serero?
edit: dat weet ik wel zeker
Hahaha lol kei grappig enzo want het is Boerrigter en jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe snel hij er vanaf is gelazerd.
Mooie hè?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou fluit maar snel af..heb weer last...van me togus. Tyfuszooi"
Wat een ouwe baas
Hij is zo ongelofelijk fanatiekquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mooie hè?Ik lag ook helemaal dubbel hier. "Godskolere, blesseer ik me eige weer."
Ken hem helemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Was alweer vergeten dat Pedersen nog steeds onder contract stond..vond hem wel goed op het jeugd EK
"vuile boef" over die scheidsquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zelfs tijdens een potje dollen met z'n vrienden is 'ie bloedfanatiek. En dat op z'n 75e.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe snel hij er vanaf is gelazerd.
Ik heb 5 minuten gekeken, maar vond hem verschrikkelijk irritant. Blijkbaar zegt tegenwoordig niemand meer hoe goed hij is/was, toen heeft-ie besloten dat zelf maar te gaan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zelfs tijdens een potje dollen met z'n vrienden is 'ie bloedfanatiek. En dat op z'n 75e.
Prima spitsjequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Was alweer vergeten dat Pedersen nog steeds onder contract stond..vond hem wel goed op het jeugd EK
Hele jeugd EK gemist? En bij Vitesse was hij eerst gewoon basisspeler...tot Bony kwam.quote:
Haha ja, hij is best wel doorgedraaid op dat vlak. Denkt ook echt dat hij nu moeiteloos mee zou kunnen in de rondo's van het huidige eerste elftalquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten gekeken, maar vond hem verschrikkelijk irritant. Blijkbaar zegt tegenwoordig niemand meer hoe goed hij is/was, toen heeft-ie besloten dat zelf maar te gaan doen
Prachtig toch die humorquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten gekeken, maar vond hem verschrikkelijk irritant. Blijkbaar zegt tegenwoordig niemand meer hoe goed hij is/was, toen heeft-ie besloten dat zelf maar te gaan doen
Je moet het kunnen waarderen. Hij is gewoon een ras Amsterdammer en die hebben nogal een hoge pet van zichzelf op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat dit jeugd ek ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele jeugd EK gemist? En bij Vitesse was hij eerst gewoon basisspeler...tot Bony kwam.
Ja. Met Oranje u21 enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was dat dit jeugd ek ?
en ik volg eerlijk gezegd niet heel goed de eredivisie
Niet zo speciaal vond ik. Zal ie weer een kans krijgen dit seizoen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima spitsjeVond hem eerder helemaal niet zo slecht bij Vitesse.
Vitesse zal wel een nieuwe spits kopen als Boner weg gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet zo speciaal vond ik. Zal ie weer een kans krijgen dit seizoen dan?
Kweuke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vitesse zal wel een nieuwe spits kopen als Boner weg gaat
True. Wachten ze wel lang mee though. Maar er zal vast ook al iets klaar staanquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vitesse zal wel een nieuwe spits kopen als Boner weg gaat
Die mag toch pas over 10 wedstrijden ofzo weer spelen?quote:
Ja, wegens die 'horrortackle'. Was volgens mij ook gehaald bij Praag als vervanger van Bony. Ook fysiek een beest en schijnt Vitesse veel interesse in te hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mag toch pas over 10 wedstrijden ofzo weer spelen?
In Tsjechie was 10+ wedstrijden geschorst ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mag toch pas over 10 wedstrijden ofzo weer spelen?
Na de vakantie komt er futmeet. Wel serieus komen dan hè? Krijg je ook handtekening.quote:
goeien autobuyerquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik verdiende ¤450 per dag. Dat was echt fantastisch.
Nja, ¤100 dan...
Deksels.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon mensen laten doneren voor je site, maar het niet gebruik voor je site.
Nou en man ik zei toch dat je weg moest gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net voor het eerst met mijn non-rare team de silver cup gewonnenIn de finale kwam ik 0-1 achter en daarna had ik zoveel kansen gemist maar uiteindelijk won ik met 3-1. Gabbiadini doet het weer goed
Nou dan heb je pech want ik ga nooit meer wegquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou en man ik zei toch dat je weg moest gaan
Het internet is niet alleen van jou hoor. Het is van ons allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou dan heb je pech want ik ga nooit meer weg
Die EA servers doen vandaag raar of het is mijn internet. Dit is nu al de tweede keer dat ik connectie verlies met de EA servers, deze keer voordat de wedstrijd was begonnen.
ja hoor, 19,95 kost dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand die 100.000 coins verkoopt voor de xbox?
19 euroquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand die 100.000 coins verkoopt voor de xbox?
Kijk uit straks loopt je reputatieschade opquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan 4-1-2-1-2 Franse bronze teams. Ik kan er gewoon nooit van winnen
jbgsquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan 4-1-2-1-2 Franse bronze teams. Ik kan er gewoon nooit van winnen
Nee, ik ben nog steeds heel goed maar als ik die bal er niet in krijg in die wedstrijd niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk uit straks loopt je reputatieschade op
Iemand anders had hetzelfde probleem vanmiddagquote:
ik wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon supergoed bedoel je?
okequote:
Ik schiet best veel op de paal met hem..hij heeft een abonnementje lopen lijkt het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
If bergethij had een valse start want wist niet precies hoe ik hem moest gebruiken, maar nu is hij echt los hoor. Goede dribbel, goed schot en redelijke pace
Altijd keihard in de korte hoekquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik schiet best veel op de paal met hem..hij heeft een abonnementje lopen lijkt het wel
Team gaat nu een paar dagen in de koelkast tot ik een fatsoenlijke keeper en RB heb though..speel er volgende week wel weer mee
Ik speelde zelf 4-4-2. Deze wedstrijd had ik ook kunnen winnen maar zijn keeper hield alles tegen in de 1e helft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Met 4-1-2-1-2 zijn 3-5-2 teams zo makkelijk te pakken. Je loopt simpel over de zijkanten van het veld heen.
Jij ook manquote:
Gewoon Ibra 6 chem voorinquote:
Maxwell natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Half kneus half baasKon geen LB vinden.
Darioquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
Zit er nog een oud speler van Ajax in de Ligue 1 op ibra, Maxwell en Van der wiel na ?
boye smlenoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit toch weer best schattig in elkaar.
Op zich wel. Maar voor dat budget is wel iets beters te vindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit toch weer best schattig in elkaar.
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef Jongentje. het volgende:
Is er iemand op dit forum die meer dan 3m aan coins heeft?
DS2. Niet meer trouwens. Die heeft denk ik voor 4 miljoen verkocht de afgelopen paar weken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:40 schreef Jongentje. het volgende:
Is er iemand op dit forum die meer dan 3m aan coins heeft?
In 3421 had ik er een hele tijd geleden 1 gemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Full IF Silver zit er nog niet in. Al kom je wel een eind met; Berget, Linnes, Reginius, Orlund en wat Schotten. in 4231
Ik wou net zeggen: nee, ik niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
DS2. Niet meer trouwens. Die heeft denk ik voor 4 miljoen verkocht de afgelopen paar weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef quer het volgende:
Yo mensen,
als ik een uitgestelde betaling doe via paypal krijg ik dan wel gelijk mijn product dat ik bestel van een site?
Lijkt me wel een baggerslecht uurloon. Al is het wel makkelijk verdienen als het handelen gewoon je hobby is zoals bij DS2.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef pascal08 het volgende:
Is er iemand op dit forum die z'n beroep van handelen in FUT gemaakt heeft?
Of zoals jij het doet: 86 chinezen in je kelder laten handelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een baggerslecht uurloon. Al is het wel makkelijk verdienen als het handelen gewoon je hobby is zoals bij DS2.
Gewoon achterin rondtikken als je voor staat, werkt echt goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben zo schijtziek elke keer van dit aidspel. Altijd krijg ik tegendoelpunten in de 90e minuut en elke keer zeg ik ik kap ermee maar dan zie ik coins en bouw ik een team en vervolgens gebeurt er elke keer hetzelfde. Dit spel is echt oneerlijk.
5atb team maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben zo schijtziek elke keer van dit aidspel. Altijd krijg ik tegendoelpunten in de 90e minuut en elke keer zeg ik ik kap ermee maar dan zie ik coins en bouw ik een team en vervolgens gebeurt er elke keer hetzelfde. Dit spel is echt oneerlijk.
Ik weiger zo te spelen, ik had ook veel meer kansen en stond 1-0 voor. Toen 1-1 maar kan gebeuren. Daarna 2-1 en toen was het 80+ en scoorde hij er 2.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon achterin rondtikken als je voor staat, werkt echt goed.
Als je echt goed in handelen bent dan is dat voor mij wel een goed uur loon hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een baggerslecht uurloon. Al is het wel makkelijk verdienen als het handelen gewoon je hobby is zoals bij DS2.
Oh, dat is wel slecht voor je reputatiequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weiger zo te spelen, ik had ook veel meer kansen en stond 1-0 voor. Toen 1-1 maar kan gebeuren. Daarna 2-1 en toen was het 80+ en scoorde hij er 2.
Ik heb net de betaling gedaan en het is in behandeling tot 11 juli duurt dat echt zo lang of is dat het uiterlijkste datum van uitbetaling?quote:
Dat lukt mij niet maar dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je echt goed in handelen bent dan is dat voor mij wel een goed uur loon hoor
Stel je kan 7 euro per uur verdienen met je hobby
700k per uur?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je echt goed in handelen bent dan is dat voor mij wel een goed uur loon hoor
Stel je kan 7 euro per uur verdienen met je hobby
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
700k per uur?geloof je het zelf?
quote:
quote:
sinds wanneer is 100k 1 euro ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
700k per uur?geloof je het zelf?
Als hij dat kon halen had hij duizenden euro's gemaakt dit jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds vandaag
70k dan, lijkt me nog steeds lastig om dat constant te halen
constant wel ja 50k is denk ik wel wat meer reëelquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds vandaag
Confettiquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als hij dat kon halen had hij duizenden euro's gemaakt dit jaar
teach me masterquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
constant wel ja 50k is denk ik wel wat meer reëel
jij gaat echt niet elke dag 8 uur achter elkaar 50k winst per uur pakken hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
constant wel ja 50k is denk ik wel wat meer reëel
Hij hacked als de mutherfucker en alsnog klagenquote:
Je heb toch dagen dat je meer maakquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij gaat echt niet elke dag 8 uur achter elkaar 50k winst per uur pakken hoor
heeft hij nog steeds hacks ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij hacked als de mutherfucker en alsnog klagen
Ja, maar het is echt wel makkelijk. Ik bedoel, terwijl je gewoon lekker tv zit te kijken af en toe je watchlist checken en de dealtjes oppikken. Verder is het ieder uur even listen en zorgen dat je TP hele tijd vol is. Makkie. Beter dan in de kou en regen post moeten bezorgen, zoals ik al een paar keer heb mee gemaakt. Oké, vandaag was het lekker, want het was goed weer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds vandaag
*maakt. handelt. verdomme zeg...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je heb toch dagen dat je meer maak![]()
Gemiddeld gezien kan je best dagen lang elk uur dat je handel 50k verdienen hoor
mja als je alle ins en outs weet dan is het misschien wel mogelijk, maar voor mij gaat dat nooit lukkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt wel makkelijk. Ik bedoel, terwijl je gewoon lekker tv zit te kijken af en toe je watchlist checken en de dealtjes oppikken. Verder is het ieder uur even listen en zorgen dat je TP hele tijd vol is. Makkie. Beter dan in de kou en regen post moeten bezorgen, zoals ik al een paar keer heb mee gemaakt. Oké, vandaag was het lekker, want het was goed weer.
Heb je mij toegevoegd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
Patje, als je PS3 hebt, mag je wel wat vertrouwen opbouwen tegen mij. Wil je dat?
Niet zeker weten of het met een d of een t is en daarom maar geen van beide kiezen.quote:
Nee, wil je dat ik je toevoeg?quote:
HEBTquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je heb toch dagen dat je meer maak![]()
Gemiddeld gezien kan je best dagen lang elk uur dat je handel 50k verdienen hoor
Als ik op een woensdagavondje, tijdens het nieuwe TOTW gekte, op dealtjes ging jagen, dan verdiende ik minstens 100-200k. En dat terwijl je dus gewoon wat tv zit te kijken ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja als je alle ins en outs weet dan is het misschien wel mogelijk, maar voor mij gaat dat nooit lukken
Mij best.quote:
Geef het op. Ik probeerde dit soort dingen ook altijd bij mijn vriendin, maar ik ben ermee gestopt, omdat het geen zin heeft. En hij doet het eromquote:
toevoegdquote:
DE FORUMquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
Dan ben ik even van de forum af, want internet met kabeltje.![]()
Is goed dan accepteer je verzoek niet dan kun je lekker wachten en niet FOK!ken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
Dan ben ik even van de forum af, want internet met kabeltje.![]()
#HandelenalsBakkertquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Ik maak echt nooit winst met handelen. Spelers die ik verkoop zijn altijd voor dezelfde prijs als aankoopprijs of zelfs nog minder.
oh ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik op een woensdagavondje, tijdens het nieuwe TOTW gekte, op dealtjes ging jagen, dan verdiende ik minstens 100-200k. En dat terwijl je dus gewoon wat tv zit te kijken ofzo.
Kort daarvoor nog even met Wefut de beurs op gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef pascal08 het volgende:
Gewoon volgend jaar wefut verkopen en met pensioen gaan.
jupquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Amper consumables verkocht.... dussuh...heb ik weer een HH gemist?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kort daarvoor nog even met Wefut de beurs op gaan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel heel veel aandelen.
Ik heb het gevoel dat meerdere mensen dit zitten na te rekenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel heel veel aandelen.
Nee nee, ik wil zeggen dat ik een van de eerste investeerders was in dit succesverhaal. Ik ben een visionairquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik stort je donatie wel terug als we echt zo rijk zijn.
Jij ziet dit wel aflopen als Facebook? Nou de enige overeenkomst die ik zie is dat het beide websites zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil zeggen dat ik een van de eerste investeerders was in dit succesverhaal. Ik ben een visionair
Ruim je de rotzooi wel op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik ben nog even koffer inpakken ik hoop zo to komen maar ik ben traaaaaaaaaag
Think big enzo...jeweettogquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij ziet dit wel aflopen als Facebook? Nou de enige overeenkomst die ik zie is dat het beide websites zijn.
Show esquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Echt weer een team vol schapenzakken gekocht ik. Hoerenaids.
Ja zo want ik kom die webapp weer niet inquote:
Hij zou zichzelf eens goed moeten bezeren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft Mart Smeets een nieuw woord geleerd? Ik heb in de afgelopen 6 avondetappes een keer of 10 het woord "embedded" gehoord. Staat wel chique, dat Engels. Die Mart. Wat een hipster is het ook
Aan een hakbijl.... In zijn voorhoofd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zou zichzelf eens goed moeten bezeren.
Doe nou niet zo. Die man verdient diep respect.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Aan een hakbijl.... In zijn voorhoofd.
Hij zou alleen in zijn reet geneukt moeten worden, door een paard, met zijn voorpoten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Die man verdient diep respect.
En ik maar denken dat jij zo'n beschaafde jongen was. Eerst die verkeersboete van 300 euro, nu dit soort uitspraken weer. Hoe iemand in een etmaal volledig van zijn voetstuk kan vallenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij zou alleen in zijn reet geneukt moeten worden, door een paard, met zijn voorpoten.
Poten ja.
Waarom verdient hij respect?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Die man verdient diep respect.
In principe zitten hier toch alleen maar beschaafde jongens?quote:
Omdat hij een goed presentator en boeiend verteller is. Zoals hij live meepraat met de samenvatting van de etappe van die dag; onovertroffenquote:
*betekentquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Revontulet het volgende:
Dat dacht ik eerst ook aangezien hij mod was. Zo zie je maar dat dat niks betekend. Overigens wel een hele toffe kerel
Eens! Zoveel kennis die man heeft. Kan ik alleen maar respect voor hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij een goed presentator en boeiend verteller is. Zoals hij live meepraat met de samenvatting van de etappe van die dag; onovertroffen
Ik heb het idee dat hij zichzelf iets te graag hoordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat hij een goed presentator en boeiend verteller is. Zoals hij live meepraat met de samenvatting van de etappe van die dag; onovertroffen
Dit dus. En hij laat zijn gasten nooit, maar dan ook echt nooit uitpraten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zichzelf iets te graag hoordt.
Mooi toch. Sommige van zijn gasten hebben ook weinig te vertellen, en dan moet je de vaart er een beetje inhoudenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit dus. En hij laat zijn gasten nooit, maar dan ook echt nooit uitpraten.
Ik vind het juist gigantisch vervelend, want hij doet het niet alleen bij de gasten die niks nuttigs te vertellen hebben... Ander had ik er ook geen probleem mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi toch. Sommige van zijn gasten hebben ook weinig te vertellen, en dan moet je de vaart er een beetje inhouden
Beetje niveau linda de mol vind ik datquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi toch. Sommige van zijn gasten hebben ook weinig te vertellen, en dan moet je de vaart er een beetje inhouden
Precies ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef quer het volgende:
Trusten
cocktail nootjes je blijft ze maar eten maar eigenlijk vind je ze niet echt lekker
Rennen maar als het te heet onder je voeten wordtquote:
Jup. Al die United fans zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef DuTank het volgende:
Ik moet tegen iemand die alle filmpjes laat afspelen en al paar keer heeft gepauzeerd, met de team naam: Morocco United. Het zal vast geen toeval zijn.
Nee heb ik weer een droge muil zo en volgevreten gevoel.quote:
ben je een mijsie ofzeuquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee heb ik weer een droge muil zo en volgevreten gevoel.
Dat is altijd het leukste aan GTA er zijn zoveel mods en extra mogelijkhedenquote:
quote:
Vond je hem leuk?quote:
42 laatst gezien, ook wel een toffe film als je die nog niet gezien hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Odd Thomas![]()
![]()
![]()
Goede film zeg, thanks voor de tip Zhano
nee ik kijk alleen dat filmpjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij kijkt Jericho?Heb je zijn nieuwe hond gezien?
Al gedownload ja, binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
42 laatst gezien, ook wel een toffe film als je die nog niet gezien hebt7.5 op imdb.
jawel hoor alleen keek ik die wel heel laat rond half 12 in de bios en dan is elke film wel leukquote:
quote:
ik vind hem echt fucking irritantquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is mijn favoriete commentator.
En dit is Grizzwald. Zijn nieuwe hond.![]()
http://instagram.com/p/bR0NuVIcn3/
Jericho is trouwens maar zijn bijnaam, hij heet serieus Tucker Boner.![]()
Gebeurt wel vaker het daaropvolgende seizoen... Beetje vaag inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weer een keer de titel gepakt en ik mag niks meer winnen van EA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |