PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
DS2quote:
Kakaquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
Wie achter SIF Higuain en Benzema, Modric, Ozil, Kaka of Callejon 3-4-1-2 ?
Nee, zo scoor ik slechts 3/4 van mijn goals.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt fouten zoals jij
Die wordt wel goed, denk ik.quote:
Zou hem gewoon CM zetten en Kompany erbij dan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Hmmmmz Yaya Toure als CB
[ afbeelding ]
Heb ik al in mijn andere team.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou hem gewoon CM zetten en Kompany erbij dan...
TOTS Nastasic dan?quote:
Die keeper staat ook gewoon lekker uit zijn neus te beunen daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit goal tegen RijstOngelooflijk dat dit zit hahahahhahaha
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/159698256
Rot maar weer op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo ik ben terug sorry van mijn posts net dat was niet zo bedoeld! einde
vervelend he op ene openbaar forumquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee jij bemoeit je er ineens mee net als 10 anderen en dat vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja dat getroll is echt niet leuk ofzo
Okquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Hmmmmz Yaya Toure als CB
[ afbeelding ]
Nou sorry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee jij bemoeit je er ineens mee net als 10 anderen en dat vind ik niet leuk
geluk dat je tegen zo'n noob als hij mocht spelen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speel ik tegen een 5atb-er (Duits natuurlijk), en win ik afgetekend met 2-0 (10 vs. 3 schoten)...krijg ik naderhand berichtjes dat ik vet veel geluk had
En maar blijven doorgaan met zeuren. Bij 2-0 begon hij te ragen (slidings etc)....toen kon ik het niet laten om te gaan hooghouden met mijn keeper, om hem nog bozer te maken...nu beticht hij me van tijdrekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
geluk dat je tegen zo'n noob als hij mocht spelen ja
En jij vond Ronaldo inbrengen zielig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En maar blijven doorgaan met zeuren. Bij 2-0 begon hij te ragen (slidings etc)....toen kon ik het niet laten om te gaan hooghouden met mijn keeper, om hem nog bozer te maken...nu beticht hij me van tijdrekken
Gewoon leaven doe ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schurrle, Aubemedinges en Esswein in de spits
CR7 inbrengen op zich is niet zielig. Wel als het direct na de aftrap moet, omdat hij anders geen chem heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij vond Ronaldo inbrengen zielig?
Schurrle is naar Chelskiquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schurrle, Aubemedinges en Esswein in de spits
Ik denk dat hij ook wel eens met jou zou willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef Jongentje. het volgende:
Zou ook eens met Ronaldo willen spelen in FUT, maar zit er niet in denk ik bij deze FIFA
Dat wordt volgend jaar lekker sweaten met Esswein ernaastquote:
Die is dan silver dus zo vaak zien we hem dan niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar lekker sweaten met Esswein ernaast
ik heb het idee dat Ea zich een beetje heeft verkeken op de card weightsquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef Jongentje. het volgende:
Zou ook eens met Ronaldo willen spelen in FUT, maar zit er niet in denk ik bij deze FIFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |