Tja, Maia zijn takedowns zijn oko goed maar Weidman is toch best tricky. Maar ik denk dat het gewoon te vroeg komt voor Weidman.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar als Maia Silva niet kan subben dan gaat Weidman het al helemaal niet doen
Lijkt me niet dat hij zo stom is maar ik verwacht ook niet dat we het gaan zien gebeuren vannachtquote:Op zondag 7 juli 2013 02:10 schreef Broempoe het volgende:
Toen hij in die nasty leglock kwam heeeul lang geleden tapte hij inderdaad. Maar aangezien z'n beste maatje Big Nog is en Silva behoorlijk ''trots'' is, zou het mij niets verbazen als hij bij bijv. een kimura niet tapt.
het maakt toch niet uit als je niet tapt op een chokequote:Op zondag 7 juli 2013 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Silva is verstandig genoeg om te tappen lijkt me
Ook dat moet je niet te vaak doenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
het maakt toch niet uit als je niet tapt op een choke
Als je pech hebt schijt je je broek volquote:Op zondag 7 juli 2013 02:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
het maakt toch niet uit als je niet tapt op een choke
Mismatch galore om Barboza weer een easy win te geven johquote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef Broempoe het volgende:
Had stance moeten switchen en dan een paar Shogun Pride-style rushes. Dat was denk ik z'n enige kans...
Dan had Barboza dat been ook aan gort geschopt binnen no timequote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef Broempoe het volgende:
Had stance moeten switchen en dan een paar Shogun Pride-style rushes. Dat was denk ik z'n enige kans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |