PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Jammer van die IF Sanchez. Als het een NIF was geweest, waren de kleurtjes zo lekker symmetrischquote:
Bedoel je nu Welliton? Wellington (die CM dus) staat in de belangstelling van Inter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef BDIL het volgende:
Ze moeten die graf wellington echt hard downgraden in FIFA 14In FM13 is hij stront....
ja wellintonquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je nu Welliton? Wellington (die CM dus) staat in de belangstelling van Inter.
Ik wil nog even zeggen dat ik in kamp POTS zit mbt de discussie van eerder vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer van die IF Sanchez. Als het een NIF was geweest, waren de kleurtjes zo lekker symmetrisch
Ik ben van plan om dit te maken, spelers die er nu in zitten vind ik allemaal heel fijn en heb ze al geprobeerd.. het enige waar ik nog niet uitkom is de RW en ST, ik ben bang dat ik vast zit aan Andersen, of Vetokele en dan in de spits Abdaoullequote:
Ik hou niet van kampjes, maar ik ben altijd op zoek naar medestanders...die discussie over wissels bij de aftrap?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat ik in kamp POTS zit mbt de discussie van eerder vandaag
Ik zie geen team?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben van plan om dit te maken, spelers die er nu in zitten vind ik allemaal heel fijn en heb ze al geprobeerd.. het enige waar ik nog niet uitkom is de RW en ST, ik ben bang dat ik vast zit aan Andersen, of Vetokele en dan in de spits Abdaoulle
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet van kampjes, maar ik ben altijd op zoek naar medestanders...die discussie over wissels bij de aftrap?
Ik scoor 1-0. Hij neemt de aftrap rent naar voren, crosst en valt perfect voor de voeten van zijn spits 1-1. Dit potje klopt voor geen meterquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
dit potje. 16 schoten, 10 op doel. Hij 0, 0
Verlenging nu want het staat 0-0
Kan... is Overtoom geen betere optie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
Is duarte wat op CAM of zal ik een engelse kant in 4222 maken ?
Duarte is geniaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
Is duarte wat op CAM of zal ik een engelse kant in 4222 maken ?
Dan moet je kijken hoeveel hij kost in andere formaties. Sowieso is hij in 4-3-3 wel wat waard ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
@DS2: Nacho Fernandez in een pack, in 433. Is die echt zo veel waard? Er staan er op de PS3 namelijk alleen maar te koop vanaf 5k
Duarte is beter dit jaar imo. DIe 4* weak foot is ook wel een grote pré.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan... is Overtoom geen betere optie?
Ik heb het over alle formaties. Staan er in totaal maar een stuk of 5 op...geen enkele in 433.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je kijken hoeveel hij kost in andere formaties. Sowieso is hij in 4-3-3 wel wat waard ja.
Ik heb ze allebei op mijn middenveld, speelt briljantquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duarte is beter dit jaar imo. DIe 4* weak foot is ook wel een grote pré.
quote:
Overtoom kan niet, omdat ik dat team van Lindgren met Kazim wil maken, maar ik dacht kan er ook een maken met Beckford bijvoorbeeld in de plaats van Emnes, maar dan kom je bij die spitsen uit zoals Delfouneso op CAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan... is Overtoom geen betere optie?
Rommedahlquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Donder, puush werkt weer lekker mee.. dan maar een linkje
http://wefut.nl/squad/2659
Het thema is leuk, maar wel veel matige spelersquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Donder, puush werkt weer lekker mee.. dan maar een linkje
http://wefut.nl/squad/2659
quote:
Seems legit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 5 gold packs gewonnenkreeg net een berichtje, mn gegevens ingevuld en zometeen staan ze op mijn account als het goed is
[ afbeelding ]
Die heb ik ook eens gehad. Alleen jammer dat ik niks goeds had in die 5 packsquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 5 gold packs gewonnenkreeg net een berichtje, mn gegevens ingevuld en zometeen staan ze op mijn account als het goed is
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het thema is leuk, maar wel veel matige spelers
Ik zou een Deense keeper op doel zetten..Schmeichel ofzo?
Is het niet beter om richting Serie A te gaan? Poulsen (ex-AZ, nu Samp) kun je volgens mij prima gebruiken als LCB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?
ST - RW, heb je daar toevallig een idee voor?
Een landgenoot geeft 1,5 link hè..probeer maar in wefut.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?
Ik zal kippensoep maken en opsturen.quote:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij hier nou gewoon een beetje naar de bekende weg te vragen?
Die is nog wel redelijk goed op CAM toch ?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Doe gewoon Davies van Bolton op CAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die is nog wel redelijk goed op CAM toch ?
Heb ik alleen denk ik geen coins voor
Of ik ik doe wel een kant met Duartequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe gewoon Davies van Bolton op CAM
Waarom twijfel je? Is Duarte niet snel genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of ik ik doe wel een kant met Duarte
Ja wel, maar heb hem 1x eerder gebruikt en toen was hij zo snel moequote:
Oja, mijn fout! Ja dan ga ik voor Schmeichel indd, Gerndt in de spits en wie rechtsbuiten qua chem?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een landgenoot geeft 1,5 link hè..probeer maar in wefut.
Deense silvers zijn verder vrij matig volgens mij..Zet anders Gerndt (Utrecht) spits, die is goed dit jaar
Poulsen is toch LB, of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het niet beter om richting Serie A te gaan? Poulsen (ex-AZ, nu Samp) kun je volgens mij prima gebruiken als LCB.
Af en toe de sprintknop loslaten dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wel, maar heb hem 1x eerder gebruikt en toen was hij zo snel moe
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oja, mijn fout! Ja dan ga ik voor Schmeichel indd, Gerndt in de spits en wie rechtsbuiten qua chem?
[..]
Poulsen is toch LB, of ben ik nou gek?
En Poulsen is idd LB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zou ik hem doen, maar of het ook fijn speelt..
Je bent niet gek. Maar doorgaans speelt een LB prima als LCB in een 3-mans verdediging hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Oja, mijn fout! Ja dan ga ik voor Schmeichel indd, Gerndt in de spits en wie rechtsbuiten qua chem?
[..]
Poulsen is toch LB, of ben ik nou gek?
misschien had hij slecht geslapenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik deed amper wat met hem en toch was hij moe
Vooral LB's met high/low workratesquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent niet gek. Maar doorgaans speelt een LB prima als LCB in een 3-mans verdediging hoor.
Gelukkigquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent niet gek. Maar doorgaans speelt een LB prima als LCB in een 3-mans verdediging hoor.
Dat is het denk ik ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien had hij slecht geslapen
quote:
Bij een jankende baby denk ik ook aan Neymar, dus dit is wel begrijpelijkquote:1 op 5 Boliviaanse baby's heet... Neymar
Dat het Braziliaanse godenkind Neymar immens populair is in eigen land, werd onlangs nog op de Confederations Cup bewezen. En sinds zijn droomtransfer naar het grote FC Barcelona neemt die populariteit in heel Zuid-Amerika alleen nog maar toe.
Zo ontdekte de krant La Razon dat er van de 5 baby's die in de Boliviaanse stad La Paz momenteel geboren wordt, er eentje naar Neymar genoemd wordt.
'Binnen zeventien jaar zullen er heel wat volwassen mannen met de naam Neymar rondlopen', weet de vertegenwoordiger van het geboorteregister. 'De naam is in de mode.'
Heb je het team nou gezien of werkt puush niet bij je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben niet zo'n type, maar het was wel een goede voor het thema inderdaad!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een jankende baby denk ik ook aan Neymar, dus dit is wel begrijpelijk
Even terugscrollen, niks gezien namelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het team nou gezien of werkt puush niet bij je?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef TBakkert het volgende:
Iemand die weer zin heeft om een leuke formatie te noemen?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Even terugscrollen, niks gezien namelijk![]()
// edit: dat is inderdaad een oplossing, maar ik houd liever Rommedahl op RMmisschien kan ik beter voor een heel ander team gaan?
En dan? Inmiddels kan je dat toch wel zelf invullen lijkt me?quote:
3421, 4231 gr gr kevinquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef TBakkert het volgende:
Iemand die weer zin heeft om een leuke formatie te noemen?
Heb jij misschien zin om een leuk team te maken met die spelers?quote:
defensive workrates op het middenveldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef TBakkert het volgende:
3421 dan voorlopig, want mijn vorige team was 4-2-3-1.
Nog belangrijke dingen die ik moet weten bij deze formatie?
Ja. X is overspelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef TBakkert het volgende:
Dankje!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
defensive workrates op het middenveld
Wie moeten er per se in dan? Want nu zitten er wel veel brakke spelers tussenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb jij misschien zin om een leuk team te maken met die spelers?Hoeft niet perse die formatie hoor.
quote:
Als je er meer scoort dan je tegenstander win je. En NOOIT stiften met een 2.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik wil sowieso Rommedahl en Fischer in het teamquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie moeten er per se in dan? Want nu zitten er wel veel brakke spelers tussen
gewoon bpl team en die 2 na 1 seconde erin zetten het is tenslotte ULTIMATE TEAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Rommedahl en Fischer in het team
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef BWolf het volgende:
In career mode ben ik met AS Monaco kampioen geworden en gepromoveerd naar Ligue 1. Alleen nadat ik op 'end season' klik start het nieuwe seizoen gewoon weer in Ligue 2. Is hier iets aan te doen?
of dat een keeper buiten zijn 16 alsnog hands kan makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef wieisboos het volgende:
Hopelijk gaan ze de volgende Fifa maar eens de echte spelregels toevoegen aan het spel, vasthouden = gelijk vrije trap + geel, doorgebroken rood. Keeper kan rood krijgen. Ik erger me er echt aan dat mn tegenstander onbeperkt kan vasthouden als mijn speler doorgebroken is
Als er een direct schot op doel geblokt wordt door een arm mag er wmb ook wel een pingel gegeven worden. Gebeurt me ook vaakquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of dat een keeper buiten zijn 16 alsnog hands kan maken
Het wordt tijd dat ze een paar stenen op het veld leggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef wieisboos het volgende:
Hopelijk gaan ze de volgende Fifa maar eens de echte spelregels toevoegen aan het spel, vasthouden = gelijk vrije trap + geel, doorgebroken rood. Keeper kan rood krijgen. Ik erger me er echt aan dat mn tegenstander onbeperkt kan vasthouden als mijn speler doorgebroken is
geojen man maar ik maak nu apart team later goldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon bpl team en die 2 na 1 seconde erin zetten het is tenslotte ULTIMATE TEAM
Of keepers die je tackelen buiten de 16 en het spel mag lekker doorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er een direct schot op doel geblokt wordt door een arm mag er wmb ook wel een pingel gegeven worden. Gebeurt me ook vaak
ligt ook aan de strictheid van de ref, Sung Kwan Cho is echt een eikel wat kaarten betreftquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef wieisboos het volgende:
En dan moet je ze allemaal weer oprapen. Wat een raapfeest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze een paar stenen op het veld leggen.
Deze is hybrid-technisch gezien wel mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil sowieso Rommedahl en Fischer in het team
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
Berichtje:
all xbox gamer from netherlands are hurensoehne go fuck your dad
Wow, tof team!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is hybrid-technisch gezien wel mooi
[ afbeelding ]
Je hebt hem toch geleend?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
Even Deulofeu van die kerel verkopen heb ik coins
Ha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
Even Deulofeu van die kerel verkopen heb ik coins
Ja, dat zijn duidelijk de zwakke plekken helaas. Maar als je die eruit haalt moet je echt alles omgooien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wow, tof team!![]()
De enige waar nog ik nog een verbetering wil is de CDM en RB - positie; ik ga puzzelen, in ieder geval heel erg bedankt!
Jammer van die rechtsback. Van Rhijn past net niet volgens mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is hybrid-technisch gezien wel mooi
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bazige foto's staan hier![]()
![]()
![]()
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
Inmiddels aangekomen. Snelle post. Lief van je.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal kippensoep maken en opsturen.
De tour is altijd saai. Enige leuke aan de tour is wanneer ze weer met zijn allen onderuit gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef StijnDa het volgende:
De tour etappe van vandaag is enorm saai of niet?
Paar interviews tussendoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef StijnDa het volgende:
Ja denk het wel. Ik kijk rond 5u wel naar de sprintquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef StijnDa het volgende:
Jezus christus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat een bazige foto's staan hier![]()
![]()
![]()
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
Niet zoveel aan, geen kopgroep (er staat wel wat wind maar gebeurt weinig mee). Bouhanni en Kessiakof zijn wel afgestapt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt een beetje op het team wat ik de eerste maanden van FUT had. Ik had alleen een Pro League rechterkantquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
Dit team is wel goed
Gisteren tussen 6 en 8 was de piek..daarna wel verrassend snel gezakt allemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Gaan die bronzen MLS spelers nog stijgen of wat?
Lekker dan. Ik heb ze nog allemaal in m'n club.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren tussen 6 en 8 was de piek..daarna wel verrassend snel gezakt allemaal.
Dat is Benteke zijn TOTS ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
Die TOTS Mbokani is zo fucking slechtFucking traag, wint geen enkel duel en is makkelijk van de bal te zetten terwijl dit zijn stats zijn
! :
[ afbeelding ]
kutneger
Jullie zijn gewoon slecht.quote:
quote:
Zegt de gene die beweerd dat hij beter speelt met CB's van 50 pacequote:
Oh dat is zuur..gisteren ging alles er wel voor minimaal 1k uit..nu kan je blij zijn als je 400c krijgt ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik heb ze nog allemaal in m'n club.
Hoe is dat hier relevant dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zegt de gene die beweerd dat hij beter speelt met CB's van 50 pace
valt tegen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
Die TOTS Mbokani is zo fucking slechtFucking traag, wint geen enkel duel en is makkelijk van de bal te zetten terwijl dit zijn stats zijn
! :
[ afbeelding ]
kutneger
Als ze 80 pace hadden gehad, waren ze nog veel beter. Het komt door de workrates, ook wel 'wolkrates' genoemd door iemand hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De bronzies voor 1k? Kut man, ik had er zeker 100 in m'n club.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is zuur..gisteren ging alles er wel voor minimaal 1k uit..nu kan je blij zijn als je 400c krijgt ofzo
beweerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
paceeeeehooooeeeeeerrr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
beweerdDe traagste CB die ik gebruik is Loties met 65 pace.
Ik kan het ook met langzame krachtpatsers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb snelle CBs nodig om mijn tegenstander af te stoppen. Daar is niks raars aan.
Het is dat je op de PS3 speelt anders had ik je wel even batta gegeven gr grquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan het ook met langzame krachtpatsers.
Vast wel, aangezien er volgens mij niemand meer aan telefoonpranks doetquote:
ok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is dat je op de PS3 speelt anders had ik je wel even batta gegeven gr gr
Mijn internet lagt volgens mij heel erg, daardoor kreeg ik ook een DNF. Maar tegen welk team wil je dan want ik heb 4 of 5 teams.quote:
Klopt dan toch? Als je 2,5 van de 4 wint, en 1,5 verliest. Ongeveer zelfde verhouding als 700 : 450.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn record is zo hard verpest omdat ik in het begin geen clue had van het verdedigen en continu met mijn bronzen Eredivisieteampje in Divisie 1 terechtkwam.
De laatste tijd is mijn record echt stukken beter, ik denk dat ik ongeveer 2 à 3 van de 4 potjes win. Mijn record is echt 700 winst en 450 losses ofzo.
ik denk dat het hem geen zak boeitquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn internet lagt volgens mij heel erg, daardoor kreeg ik ook een DNF. Maar tegen welk team wil je dan want ik heb 4 of 5 teams.
Zeg het maar ik heb er 1 volgens mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn internet lagt volgens mij heel erg, daardoor kreeg ik ook een DNF. Maar tegen welk team wil je dan want ik heb 4 of 5 teams.
Wtf zoveel potjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn record is zo hard verpest omdat ik in het begin geen clue had van het verdedigen en continu met mijn bronzen Eredivisieteampje in Divisie 1 terechtkwam.
De laatste tijd is mijn record echt stukken beter, ik denk dat ik ongeveer 2 à 3 van de 4 potjes win. Mijn record is echt 700 winst en 450 losses ofzo.
Koop een kaartjequote:
moet het niet garben zijn ipv gabenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Duurt eventjes. Geduld is een schone zaak.
Scherp opgemerkt! Het zal dan nu iets meer zijn dan 2,5. Blijft toch lastig in te schatten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt dan toch? Als je 2,5 van de 4 wint, en 1,5 verliest. Ongeveer zelfde verhouding als 700 : 450.
O je verliest niet door de goals die je zelf maakt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
8 goals uit 3 wedstrijden geen slecht begin voor Kazim
ik krijg altijd veel tegengoals waardoor ik veel verlies
Precies gewoon leaven als het niet leuk isquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel nooit meer tegen een team met Cyriac en Tchite. Volgende keer dashboard ik gewoon. Wat een konkobullshit
niet ragequitten DS!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op man, alles gaat er gewoon in.
Als ik 5-0 voor sta heb ik vaak genoeg dat evengoed nog de tegenstander 4x scoort in de laatste 10 minuten waardoor ik alsnog bijna verlies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O je verliest niet door de goals die je zelf maakt?
Let dan gewoon op!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gezellig op de foto met @aad300 danquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:01 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/8604
Hij heeft het downsyndroom.
Zielepiet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2663
Maar eens proberen om die kerel Gabbiadini aan te praten zodat ik hem kan lenen
Je had toch 3 miljoen coins?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2663
Maar eens proberen om die kerel Gabbiadini aan te praten zodat ik hem kan lenen
ja miljoenen verdienen met smleno tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zielepiet.
Ik dacht dat jij zo rijk was?
alsof er iemand naar die filmpjes kijktquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof er trouwens iemand is die die filmpjes serieus neemt.
dankje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Laatste 10km zijn ingegaan, voor degenen die alleen het laatste stuk willen kijken.
quote:
verkochtquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zielepiet.
Ik dacht dat jij zo rijk was?
nu ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
GG DS2 6-3 gewonnen2e helft was een stuk leuker
toch lastig als iemand geen starterteam heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
Dat heeft 'ie nog best netjes gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef BDIL het volgende:
Bronzen ?quote:
noobquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry hoor maar dit sloeg echt nergens op. Eerst werd ik afgeleid omdat ik de telefoon aan iemand moest geven en toen werd er gescoord. Daarna vielen de goals gewoon achter elkaar zonder dat ik iets kon doen.
Me zusje speelde na de 5-0quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie nog best netjes gedaan.
Geen excuses zoeken. Vooral niet doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry hoor maar dit sloeg echt nergens op. Eerst werd ik afgeleid omdat ik de telefoon aan iemand moest geven en toen werd er gescoord. Daarna vielen de goals gewoon achter elkaar zonder dat ik iets kon doen.
Te makkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou alleen je zus serieus nemen, Bassie.
Kom goudquote:
Ik ga wel excuses zoeken want ik was vanaf dat moment helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen excuses zoeken. Vooral niet doen.![]()
Kan een keer gebeuren.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Je mag zo wel een potje tegen mij, dan kun je weer een keer winnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boeie dat je een keer verliesquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga wel excuses zoeken want ik was vanaf dat moment helemaal de weg kwijt.
niet weten welke kant je op moet spelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hier een reputatie van 1 van de beste bronze users van het forum en nu heb ik een keer verloren dus is mijn reputatie omlaag gegaan.quote:
Je lette gewoon niet op. Sommige mensen letten echt niet op na een achterstand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is gewoon beginnersgeluk, dat gebeurt 1x maar nooit weer.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hier een reputatie van 1 van de beste bronze users van het forum en nu heb ik een keer verloren dus is mijn reputatie omlaag gegaan.
daarmee bezig zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hier een reputatie van 1 van de beste bronze users van het forum en nu heb ik een keer verloren dus is mijn reputatie omlaag gegaan.
Je bent de enige bronze user hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je hebt alleen een reputatie van zeikwijf hier hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee want anders had ik ook niet tegen een bronze team gespeeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bent de enige bronze user hier
Holy shit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Palladino is echt een baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
squadname klopt wel toch
Nee is geen kutteamquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
squadname klopt wel toch
Al gespeeld met het team of nog niet ? want Gabbiadini is ook goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom wilde ik er een kutteam omheen maken
Greipel, Sagan, Kittel en Cav in mijn teamquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef DuTank het volgende:
Greipel en Sagan in mijn team. Dus dat is mooi voor de punten, maar eigenlijk geef ik geen fuck, want had dat ding even snel ingevuld.
ik heb het nog niet gemaakt hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Al gespeeld met het team of nog niet ? want Gabbiadini is ook goed
Ja eigenlijk slaat die tourploeg dinges nergens op, want volgens mij als je gewoon je team vol sprinters knalt, dan pak je verruit de meeste punten. Want in de bergen zijn het toch vaak van die renners die voor een dagsucces gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Greipel, Sagan, Kittel en Cav in mijn team
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
mijn 2 CBs hadden geen 99 morale maar 98 daarom waren ze zo slecht gr gr
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is wel ideaal. Als hij wint is het omdat hij goed is en als hij verliest is het omdat jij een veel beter team hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
wil je nog tegen mij vertrouwen kweken? Ik heb wel alleen maar gold teams
Nee, want ik moet zo koken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
wil je nog tegen mij vertrouwen kweken? Ik heb wel alleen maar gold teams
Oke, dan niet he. Ik snap best dat je bang bent.quote:
Met bronzes tegen golds wel ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oke, dan niet he. Ik snap best dat je bang bent.
Volgens mij had hij vorig jaar ook nog maar 78 pace ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
Zal Castelen nog een beetje pace hebben volgend jaar? Samen met Rommedahl
Komt omdat je betere packs krijgt als je slecht bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Alle slechte fifa spelers hebben altijd veel coins
Dan kunnen ze hem beter niet halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij vorig jaar ook nog maar 78 pace ofzo
ik ben de uitzondering die de regel bevestigt dan denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Vijf_voor het volgende:
gelukkig heb ik nog maar 200kquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Guardiola lovend over Robben: ‘Hij is een geschenk’quote:
Ik heb z'n handtekeningquote:
Baasjequote:
Gewoon precies goed die 78 pacequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat je de foto moest spiegelen, maar dat was niet nodig
Ja, misschien. Ik moet wel weg, omdat ik een fiets ga kopenquote:
nou kan ik vannacht weer niet slapenquote:
Hij heeft wel gescoord gisteren voor RKCquote:
Ik hoop het in ieder geval wel want behalve Marlos zijn er vast wel meer Brazilianen met skills die daar spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
Klopt het nou trouwens dat de Oekraïense competitie in Fifa 14 zit?Want dat zou betekenen dat Marlos er weer bij komt.
Hopelijk heeft hij dan nog 5* skills en is hij silver, maar dat zal wel niet.
Voeg me maar toe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, misschien. Ik moet wel weg, omdat ik een fiets ga kopen
En als die spelertjes van Shaktar zijn ook wel goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
Klopt het nou trouwens dat de Oekraïense competitie in Fifa 14 zit?Want dat zou betekenen dat Marlos er weer bij komt.
Hopelijk heeft hij dan nog 5* skills en is hij silver, maar dat zal wel niet.
NEEEEEquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Post je team nog eens met Courtois.
Dat is makkelijk te onthouden. Een vriend van mij heet Stef en ik heb niks met AFCAquote:
ooit bedacht om hard naar de verre hoek te schieten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef Djeetje het volgende:
Konko Kazim de ene keer scoort hij alles met finesse shots de wedstrijd daarna niks meer met finesse en zelfs de near post niet meer
een dag niet gehuild is een dag niet geleefdquote:
Hij laadt niet. Maar ik denk dat het die longshot is van Suarez die werd aangeraakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit goal tegen RijstOngelooflijk dat dit zit hahahahhahaha
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/159698256
Longshot Yaya Toure en aangeraakt door Suarezquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hij laadt niet. Maar ik denk dat het die longshot is van Suarez die werd aangeraakt.
Keepers zijn zo konkodom in dit spel op zulke momentenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Longshot Yaya Toure en aangeraakt door Suarez![]()
Niet iedereen maakt fouten zoals jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooit bedacht om hard naar de verre hoek te schieten?
je ouders welquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt fouten zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |