PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Jammer van die IF Sanchez. Als het een NIF was geweest, waren de kleurtjes zo lekker symmetrischquote:
Bedoel je nu Welliton? Wellington (die CM dus) staat in de belangstelling van Inter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef BDIL het volgende:
Ze moeten die graf wellington echt hard downgraden in FIFA 14In FM13 is hij stront....
ja wellintonquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je nu Welliton? Wellington (die CM dus) staat in de belangstelling van Inter.
Ik wil nog even zeggen dat ik in kamp POTS zit mbt de discussie van eerder vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer van die IF Sanchez. Als het een NIF was geweest, waren de kleurtjes zo lekker symmetrisch
Ik ben van plan om dit te maken, spelers die er nu in zitten vind ik allemaal heel fijn en heb ze al geprobeerd.. het enige waar ik nog niet uitkom is de RW en ST, ik ben bang dat ik vast zit aan Andersen, of Vetokele en dan in de spits Abdaoullequote:
Ik hou niet van kampjes, maar ik ben altijd op zoek naar medestanders...die discussie over wissels bij de aftrap?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat ik in kamp POTS zit mbt de discussie van eerder vandaag
Ik zie geen team?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben van plan om dit te maken, spelers die er nu in zitten vind ik allemaal heel fijn en heb ze al geprobeerd.. het enige waar ik nog niet uitkom is de RW en ST, ik ben bang dat ik vast zit aan Andersen, of Vetokele en dan in de spits Abdaoulle
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hou niet van kampjes, maar ik ben altijd op zoek naar medestanders...die discussie over wissels bij de aftrap?
Ik scoor 1-0. Hij neemt de aftrap rent naar voren, crosst en valt perfect voor de voeten van zijn spits 1-1. Dit potje klopt voor geen meterquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
dit potje. 16 schoten, 10 op doel. Hij 0, 0
Verlenging nu want het staat 0-0
Kan... is Overtoom geen betere optie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
Is duarte wat op CAM of zal ik een engelse kant in 4222 maken ?
Duarte is geniaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
Is duarte wat op CAM of zal ik een engelse kant in 4222 maken ?
Dan moet je kijken hoeveel hij kost in andere formaties. Sowieso is hij in 4-3-3 wel wat waard ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
@DS2: Nacho Fernandez in een pack, in 433. Is die echt zo veel waard? Er staan er op de PS3 namelijk alleen maar te koop vanaf 5k
Duarte is beter dit jaar imo. DIe 4* weak foot is ook wel een grote pré.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan... is Overtoom geen betere optie?
Ik heb het over alle formaties. Staan er in totaal maar een stuk of 5 op...geen enkele in 433.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je kijken hoeveel hij kost in andere formaties. Sowieso is hij in 4-3-3 wel wat waard ja.
Ik heb ze allebei op mijn middenveld, speelt briljantquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duarte is beter dit jaar imo. DIe 4* weak foot is ook wel een grote pré.
quote:
Overtoom kan niet, omdat ik dat team van Lindgren met Kazim wil maken, maar ik dacht kan er ook een maken met Beckford bijvoorbeeld in de plaats van Emnes, maar dan kom je bij die spitsen uit zoals Delfouneso op CAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan... is Overtoom geen betere optie?
Rommedahlquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Donder, puush werkt weer lekker mee.. dan maar een linkje
http://wefut.nl/squad/2659
Het thema is leuk, maar wel veel matige spelersquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Donder, puush werkt weer lekker mee.. dan maar een linkje
http://wefut.nl/squad/2659
quote:
Seems legit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 5 gold packs gewonnenkreeg net een berichtje, mn gegevens ingevuld en zometeen staan ze op mijn account als het goed is
[ afbeelding ]
Die heb ik ook eens gehad. Alleen jammer dat ik niks goeds had in die 5 packsquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb 5 gold packs gewonnenkreeg net een berichtje, mn gegevens ingevuld en zometeen staan ze op mijn account als het goed is
[ afbeelding ]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het thema is leuk, maar wel veel matige spelers
Ik zou een Deense keeper op doel zetten..Schmeichel ofzo?
Is het niet beter om richting Serie A te gaan? Poulsen (ex-AZ, nu Samp) kun je volgens mij prima gebruiken als LCB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?
ST - RW, heb je daar toevallig een idee voor?
Een landgenoot geeft 1,5 link hè..probeer maar in wefut.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een geinig thema inderdaad, alleen sommige spelers zijn geen uitblinkers nee.. Schmeichel krijgt toch geen 9chem als Nilsson daar staat?
Ik zal kippensoep maken en opsturen.quote:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij hier nou gewoon een beetje naar de bekende weg te vragen?
Die is nog wel redelijk goed op CAM toch ?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Doe gewoon Davies van Bolton op CAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die is nog wel redelijk goed op CAM toch ?
Heb ik alleen denk ik geen coins voor
Of ik ik doe wel een kant met Duartequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe gewoon Davies van Bolton op CAM
Waarom twijfel je? Is Duarte niet snel genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of ik ik doe wel een kant met Duarte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |