Alsof die TT eerder is gebruiktquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
tyf eens op met die TT
en de hond van SGT, slijmbal..
Maar FOK!ken is leukerquote:
Ga dan in je kamer hardlopen elke keer als je wacht op posts ofzo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar FOK!ken is leuker. En het kost minder moeite want ik kan gewoon vanuit m'n zitzak posten
.
je bereikt er niks mee. met hardlopen een lekkerder lichaam waardoor alle bois je adoreren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar FOK!ken is leuker. En het kost minder moeite want ik kan gewoon vanuit m'n zitzak posten
.
Oh, dat is minderquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
oh, en adora. In Nederland kosten ze >20 euro
e-bay (doet het helaas niet) maar dan $9,41
Omdat europaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.
Is dat vanwege verzendkosten ofzo?
Daar is geen ruimte voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan in je kamer hardlopen elke keer als je wacht op posts ofzo!
Ja maar dat doen ze nu toch ook al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je bereikt er niks mee. met hardlopen een lekkerder lichaam waardoor alle bois je adoreren.
Woon je in een stad of dorp?quote:
nog meer lekkere boisquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze nu toch ook al?
Nee want daar rijden veel auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Woon je in een stad of dorp?
Als je in een dorp woont kan je toch gewoon net buiten het dorp gaan hardlopen, al fiets je heen (deed ik ook)
Heb je daar geen fietspaden dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee want daar rijden veel auto's
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
ehm, wie mij nog een keer emo.gift kan een blok verwachten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik stel naast de JNG SC een xcachet SC voor, aangezien nu iedereen geblockt is.
En hoi
Wat zijn datquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan doe je Jumping Jacks, mag ook!
hoiquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
En hoi
Hoi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
En hoi
Een goed voorstel. Deze ga ik even bij LB en ara neerleggen. Het lijkt mij sterk, dat ze hier nog nee op kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Rodawa het volgende:
En hoi
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi.
Wat bedoel je, iedereen is geblockt?
Datquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ik zeg: een xcachet adoratie forum!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een goed voorstel. Deze ga ik even bij LB en ara neerleggen. Het lijkt mij sterk, dat ze hier nog nee op kunnen zeggen.
Het lijkt me dat je gemiddelde posts per dag flink zal dalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een goed voorstel. Deze ga ik even bij LB en ara neerleggen. Het lijkt mij sterk, dat ze hier nog nee op kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stel een FC Emmen adoratie topique voor omdat iedereen stiekem een FC Emmen supporter is
Ja maar dat loog ze, want ze gaat echt niet iedereen blocken want dan voelt ze zich lonelyquote:
Dat lijkt mij niet. Vandaag al weer gestegen. Hou mijn reputatie als hopeloze Fok!er hoog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je gemiddelde posts per dag flink zal dalen.
FC wattes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stel een FC Emmen adoratie topique voor omdat iedereen stiekem een FC Emmen supporter is
Dan komt m'n moeder naar boven om te vragen waarom ik zo loop te stampenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef hezdunnah het volgende:
Naomi jij succes met hardlopen zometeen
Maar ik ga helemaal niet hardlopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef hezdunnah het volgende:
Dag allemaal
Naomi jij succes met hardlopen zometeen
FC Emmen boven alles. Ze houden de CL winnen als ze een ticket kregen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh dacht dat ze serieus was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat loog ze, want ze gaat echt niet iedereen blocken want dan voelt ze zich lonely
welquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ga helemaal niet hardlopen?
Jawel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ga helemaal niet hardlopen?
Dan ehhhh doe je het als je moeder van huis is!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan komt m'n moeder naar boven om te vragen waarom ik zo loop te stampen.
genoeg te doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle steekt haar hand op.
Ik! Ik! Ik!
Pathé in Amersfoort. Kan ook hier om de hoek. Maar rare tijden. Moet ff kijken!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef TienVingers het volgende:
Waarom ga je dan helemaal naar Amersfoort
Als ik miljarden zou winnen, zou FC Emmen Man City 2.0 wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FC Emmen boven alles. Ze houden de CL winnen als ze een ticket kregen.
[..]
Oh dacht dat ze serieus was.
Ojaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ehhhh doe je het als je moeder van huis is!
Emmen, jeweetwel dat dorp in Drenthequote:
Heb je al iemand om mee te gaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pathé in Amersfoort. Kan ook hier om de hoek. Maar rare tijden. Moet ff kijken!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
nananananana come on
tututututututuut
nananananana come oooon
Nou zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat hebben wij zojuist unaniem besloten
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou zeg. Heb ik hier nog inspraak in?
hee spatiequote:
afwassen, servies opruimen, afstoffen, stofzuigen, stofdweilen ( zoals ik dat noem ), gewoon dweilen, was opvouwen, bed opmaken en vast nog wel watquote:
Kan het me even niet plaatsenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Emmen, jeweetwel dat dorp in Drenthe
Oh, dat klinkt niet zo erg. Ik wil je best helpen hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
afwassen, servies opruimen, afstoffen, stofzuigen, stofdweilen ( zoals ik dat noem ), gewoon dweilen, was opvouwen, bed opmaken en vast nog wel wat
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je al iemand om mee te gaan?
Swiffer duster kopen slimpie. In 5 minuten is het gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
afwassen, servies opruimen, afstoffen, stofzuigen, stofdweilen ( zoals ik dat noem ), gewoon dweilen, was opvouwen, bed opmaken en vast nog wel wat
Ik kan niet om jou lachen.. Helaas..quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vraag
DrNick!
Waar is hij ook al weer
Is die zo geweldig dat je er ook mee kunt afwassen, dweilen, bed opmaken en was opvouwen? Dat is echt fantastischquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Swiffer duster kopen slimpie. In 5 minuten is het gedaan.
al mijn schoonmaak producten zijn van swifferquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Swiffer duster kopen slimpie. In 5 minuten is het gedaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is die zo geweldig dat je er ook mee kunt afwassen, dweilen, bed opmaken en was opvouwen? Dat is echt fantastisch. Wat kost 'ie?
Nieuw Dordrechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kan het me even niet plaatsen
Ligt dat niet ergens in de buurt van Nieuw-Dordrecht?
Was ook niet grappig bedoeld, dit was wel serieus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan niet om jou lachen.. Helaas..
Gastquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was ook niet grappig bedoeld, dit was wel serieus.
450, duh! Dat hoor je toch aan je beschrijving.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is die zo geweldig dat je er ook mee kunt afwassen, dweilen, bed opmaken en was opvouwen? Dat is echt fantastisch. Wat kost 'ie?
Is dat nog lelijker dan dat Emmen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nieuw Dordrechten ja
Daar hebben wij een gezegde voor
Hoe dichter bij nei dordt, hoe lelleker et wordt
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Rodawa het volgende:
Ik vind jullie niet lief voor Spatieloos. Vanaf nu support ik #TeamSpatie.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is dat nog lelijker dan dat Emmen?
450 euro hihahoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom gaat die jongen niet opzij, hij Kenny van de Weg, van de Weg, Kenny van de weheg!!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
nananananananana Peter van der Vlag, Van der Vlag, Peter van der Vlahag!
Ruudje ter Heide jalalalala , Ruudje ter Heide jalalalala
Klinkt leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
En daarnaast ligt Klazienaveen![]()
Nee, niet weer dit...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn eerste supporter!
Onze eerste vijand is #Teamxcachet !
Geen probleem, voor vanavond heb ik haar uit de weg geruimd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn eerste supporter!
Spatieloos ik vind eigenlijk dat ik altijd wel best aardig voor jou benquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn eerste supporter!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, voor vanavond heb ik haar uit de weg geruimd.
Jij krijgt mij niet klein hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, voor vanavond heb ik haar uit de weg geruimd.
Ik woon in Klz'veen dus is het automatisch leukquote:
Vind ik ook, waarom join je mijn team anders niet!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Spatieloos ik vind eigenlijk dat ik altijd wel best aardig voor jou ben
Is dat dat autisten dorp waar GeenStijl laatst heen ging?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
En daarnaast ligt Klazienaveen![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waarom gaat die jongen niet opzij, hij Kenny van de Weg, van de Weg, Kenny van de weheg!!!!!
O, en aan wie zijn kant sta jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien dametje
#Teamloosquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind ik ook, waarom join je mijn team anders niet!
Maar ze praten alleen met de grootste mongolen uit m'n dorpquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Is dat dat autisten dorp waar GeenStijl laatst heen ging?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een combinatie van Team en spatieloos of heb je gewoon geen team
Ik ben neutraal net zoals Nederland in de Eerste Wereldoorlog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een combinatie van Team en spatieloos of heb je gewoon geen team
Dus ik kan je wel gewoon overnemen zonder dat je wat terug doet, terwijl er een of andere meisje verstoppertje speelt met haar dagboek in je ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben neutraal net zoals Nederland in de Eerste Wereldoorlog.
ABOOOOO, jij bent slim!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben neutraal net zoals Nederland in de Eerste Wereldoorlog.
Dat is niet de eerste wereldoorlog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus ik kan je wel gewoon overnemen zonder dat je wat terug doet, terwijl er een of andere meisje verstoppertje speelt met haar dagboek in je ?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste wereldoorlog.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Rodawa het volgende:
Alsof er in de eerste wereldoorlog niet een meisje verstoppertje speelde met haar dagboek. Al die betweters hier.
Patatje Oneluv.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Oorlog? Ik kan me nog zo'n actie herinneren waarbij ze hoopten dat iedereen een andere naam voor patatje oorlog zou gebruiken.
no shitquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Even zodat je het weet, een "team" met één persoon is geen team.
En Rodawa met één a is geen Rodawaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Even zodat je het weet, een "team" met één persoon is geen team.
hoe bedoel jequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom gaan wij niet meer met elkaar om
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Rezania het volgende:
Zo, laatste schooldag gehad.Nu nog drie dagen examens en dan eindelijk klaar.
ik zie je nooit meer in de sc, en ik kom hier niet graag meer vanwege al die gehandicapten dus ja :Cquote:
Allemaal jongens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn vrienden gaan daar heen ik kan wel regelen dat jij in mijn plaats gaat
Zij
Bedoel je mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zie je nooit meer in de sc, en ik kom hier niet graag meer vanwege al die gehandicapten dus ja :C
Bedankt.quote:
Je denkt toch niet dat er meisjes zijn die vrienden willen worden met mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Allemaal jongens?Dat durf ik niet hoor
Dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er meisjes zijn die vrienden willen worden met mij
En bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er meisjes zijn die vrienden willen worden met mij
Zegt degene die olie en water wilde mengen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom hier alleen om me extra superieur te voelen dus kan wel kloppen
Mij lijken ze moeilijker, ik ben niet echt zo'n prater, en dan word ik zenuwachtig enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.Gelukkig zijn de mondelinge examens makkelijker dan de schriftelijke.
Wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt degene die olie en water wilde mengen.
Ik heb je net een aanzoek gedaan... als het dan niet duidelijk is....quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wil jij vriendjes worden met mij
En ik dan!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb je net een aanzoek gedaan... als het dan niet duidelijk is....
Nee, ik wil gewoon dat je gezond bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zei dat ik verplicht moet hardlopen. Ben ik een dikkertje ofzo?
Eh, ik kreeg de hele tijd emo.gifjes van anderen.. Dus weet niet waar je deze bullshit vandaan haalt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je me maar minder emogiffen!
Ja, sorry. Mijn geheugenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb je net een aanzoek gedaan... als het dan niet duidelijk is....
Precies, geen genade, zo zie ik het graag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je me maar minder emogiffen!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, ik kreeg de hele tijd emo.gifjes van anderen.. Dus weet niet waar je deze bullshit vandaan haalt?
Waarom ga ik nog op jou in
Naar jou welquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]En dan emogif je me weer, tuurlijk!
Ik ben toch gezond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat je gezond bent
Gewoon een beetje lullen joh, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mij lijken ze moeilijker, ik ben niet echt zo'n prater, en dan word ik zenuwachtig enzo
Maar gelukkig hoef ik geen staatsexamen te doen
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gezonder kan vast wel denk ik! Je lijkt me niet echt het type dat veel sport!
Aannames. Maar het wordt eng gewoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, het zijn assumptions (wat is dat in het Nederlands).
Ik denk ook dat je ehhhh, een neus hebt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aannames. Maar het wordt eng gewoon.
quote:
Wel prima thanks. Et toiquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe is het daar meneer private tutor?
Dat kost nog jaren werk johquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:09 schreef chapel24 het volgende:
Zeau, op naar de sportschool! Even mijn brede body bijwerken! ()
Ciao!!
Ohquote:
Gewoon niet naar luisteren. Je bent toch geen schaap die de rest moet volgen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Met mij wel goed hoor. Alleen ze willen me hier dwingen om te gaan sporten. Kun jij er niet wat van zeggen?
Ik dwing je niet, ik commandeer je alleen voor extra motivatie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Met mij wel goed hoor. Alleen ze willen me hier dwingen om te gaan sporten. Kun jij er niet wat van zeggen?
Sommige homo's zijn echt om te huilen inderdaadquote:
Rez niet, maar sommige andere wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn echt om te huilen inderdaad
Okéquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon niet naar luisteren. Je bent toch geen schaap die de rest moet volgen?
Van die relnichten zoals Gordonquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rez niet, maar sommige andere wel ja.
Niet naar Stuart luisteren, je ben toch geen klein kind dat naar een (basisschoolachtig iets) leraar luistert!quote:
Maar in dat geval vind het niet meer een geval van een irritante homo maar gewoon een irritant persoon. Los van zijn seksualiteit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Van die relnichten zoals Gordon
Sja, maar je hebt ook van die homo's die net een vrouw zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar in dat geval vind het niet meer een geval van een irritante homo maar gewoon een irritant persoon. Los van zijn seksualiteit.
Daar heb je ook hetero's van!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, maar je hebt ook van die homo's die net een vrouw zijn
Maar meestal is het ook niet het homo-zijn dat irritant is. Ik erger me hier in het topic ook weleens aan mensen, maar dat heeft niks te maken met dat ze hetero of homo zijn ofzo. Soms is het wel een beetje hypocriet als je homo bent en dan bepaalde opmerkingen maakt, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Van die relnichten zoals Gordon
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet naar Stuart luisteren, je ben toch geen klein kind dat naar een (basisschoolachtig iets) leraar luistert!
Ojaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet naar Stuart luisteren, je ben toch geen klein kind dat naar een (basisschoolachtig iets) leraar luistert!
Ach ja laat ze lekker, ze doen mij niks aan. Zolang ze zich gewoon netjes gedragen net als normale dames en heren vind ik het best.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, maar je hebt ook van die homo's die net een vrouw zijn
Okéquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus hup, doe wat jumping jacks als je moeder weg is!
Ga maar liggen dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toch te moe.. nu maar ff in bed liggen. Werd ook duizelig
Precies. Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ach ja laat ze lekker, ze doen mij niks aan. Zolang ze zich gewoon netjes gedragen net als normale dames en heren vind ik het best.
Gewoon een wereld waarin iedereen zichzelf kan en mag zijn en iedereen geaccepteerd wordt zoals ze zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Hier ben ik het helemaal mee eens.
'Net als normale mensen' klinkt onbedoeld toch best foutquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ach ja laat ze lekker, ze doen mij niks aan. Zolang ze zich gewoon netjes gedragen net als normale dames en heren vind ik het best.
Normaal is niet meer dan het gemiddelde van de afwijkingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
'Net als normale mensen' klinkt onbedoeld toch best fout
Maar zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
'Net als normale mensen' klinkt onbedoeld toch best fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is raar
Spatieboos
Je blijft altijd bekrompen mensen houden die dat soort dingen niet kunnen of niet willen snappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon een wereld waarin iedereen zichzelf kan en mag zijn en iedereen geaccepteerd wordt zoals ze zijn.
Maar dat zal het natuurlijk nooit worden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ze heeft borstspieren, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is raarGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Daarom zeg ik toch ook 'onbedoeld'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |