Eisen stellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:42 schreef d4v1d het volgende:
xcachet, als je pics maakt moet je wel een obey trui aan, een hipster bril en een snapback op
Dit is een xcachet adoratie topiquequote:
Z'n bal die hij verscheurd heeftquote:
.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit is een xcachet adoratie reeks
gr gr
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Z'n bal die hij verscheurd heeft
Oke dan ga ik even strijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze is ff aan het poseren. We krijgen een speciale pic!
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Schiet op, ik ben bijna klaar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
Nee ik heb wel een swegger foto
ff op de laptop zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet haten
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2013 13:53:00 ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Hij MOET in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet haten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Hij MOET in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet haten![]()
![]()
quote:
LOLquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo laat je haar niet comfortabel voelen! Straks wil ze nooit meer pics posten
Wie is dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Qua uiterlijk doet xcachet niet echt onder voor Mrs Porkbeans
Mijn "vrouwtje" of "dinnetje" zoals Nikonlover zou zeggenquote:
quote:
oke, en dan snap ik nog steeds de zin nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Qua uiterlijk doet xcachet niet echt onder voor Mrs Porkbeans
Hij zegt dat hij je mooi vindt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke, en dan snap ik nog steeds de zin niet
Dat je (bijnaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke, en dan snap ik nog steeds de zin niet
Geen dank jonkvrouwe xcachetquote:
Heeft SL zich geschorenquote:
Zondequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Oke, ik heb zojuist energy drink van 29 cent over mijn bureau gespuugd.
Zonde van m'n geld dit
Waarom spuug je dan op je bureau?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Zonde van m'n geld dit
Had dan pauperpils gekocht, krijg je meer waar voor je geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef d4v1d het volgende:
Zonde van m'n geld dit
Nee, hij heeft zich geschoren en jij niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil niet worden vergelijken met brillendragen!
quote:
Hater, jij kan niet eens een bril betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil niet worden vergelijken met brillendragen!
Hoezo niet, zijn die duurder dan 7000 euro ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hater, jij kan niet eens een bril betalen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja je zegt SpatieLoos en die gast duikt ineens op
Die van mij was datquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet, zijn die duurder dan 7000 euro ?
Ik was daar net ook al in de SC, maar heb gewoon niks te vertellen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja je zegt SpatieLoos en die gast duikt ineens op
Nee, ik ga vragen : 'Hoi, wil je een keertje met mij wat gaan drinken? 'quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Spatieloos binnenkort bij de caissere
Kun je vinden ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zonde van je geld
Blow you? Blazen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef LETMEIN het volgende:
Heeeeeeeeee, xcachet on the internet.
[ afbeelding ]
En nu oprotten en buitenspelen jijquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Commandeer mij eens om te hardlopen!
Ga hardlopen jij, dikkertje!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Commandeer mij eens om te hardlopen!
![]()
Of mijn lerenpijpenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik zeg: ik wil je pijpen, dan bedoel ik toch ook niet je broekspijpen?.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Spatieloos toen die nog niet aan het afkicken was...
Wel, je bierbuik was duidelijk te zien op TCquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok, dan!
Maar ik ben niet dikkeeE!!!!
Hij heeft zijn tietjes laten zien in de TC :s :s :squote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel, je bierbuik was duidelijk te zien op TC
Doe mij maar apologizequote:
Ben je wel!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok, dan!
Maar ik ben niet dikkeeE!!!!
oh, iewl, neequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij eigenlijk een leren broekje?
West sidequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef LETMEIN het volgende:
De laatste om het af te leren:
[ afbeelding ]
Spatieloos die alle adviezen in deze SC opvolgt
sws gewoon lelijk. Warm of niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook niet, is ook veel te warm volgens mij.
Yes it's sunny over here and I like thatquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hello there, how are you doing?Do you have a nice day?
Dat vraagt om lijstjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef arachide. het volgende:
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel films die ik wil zien
Laten we het erop houden dat ze gewoon alleen maar goede hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
All The Right Moves vind ik beter.
Nice, here too!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes it's sunny over here and I like that
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Deze oortjes moet ik weer hebben..
Maar ik wet dus niet welk type of zo dit is..
[ afbeelding ]
Ik ga ff de sherlock uithangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oh, die is lastig. Kun jij me dan helpen met oortjes die in mijn oren passen? Het meeste is gewoon te groot voor me of doet pijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hunger games 2?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
The Bling Ring
Lovelace
Spring breakers
Kick Ass 2
Hunger Games 2
Triatlon van schoolquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had jij een overdosis genomen toevallig?
We're already going to marry, remember? On 11-12-'13.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Then we have something evil let's marry
Heb ze gejat van m'n stiefmoederquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze gekocht? Ongeveer?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ze gejat van m'n stiefmoeder
Maaaanden geleden..
Ik ook!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, een overdosis sport.
Ik was altijd slecht in sport.
een look a like.. Dat zijn ze nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rodawa heeft ze voor mij gevonden![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you really wanna marry with a dement personquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
We're already going to marry, remember? On 11-12-'13.
Did you really forgot it
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
een look a like.. Dat zijn ze nietDat zijn ze toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste is zwartwit en de tweede nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze meneer hier zo knap?
[ afbeelding ]
EN HIER NIET
Yes, so we can marry again and againquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Do you really wanna marry with a dement person
En het is forget.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Do you really wanna marry with a dement person
Let's do itquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yes, so we can marry again and again
Dat haar van die tweedequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze meneer hier zo knap?
[ afbeelding ]
EN HIER NIET
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De eerste is zwartwit en de tweede niet
Die zijn inderdaad...niet zo mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb deze lelijke.
[ afbeelding ]
Maar wel roze.
Ben niet zo heel erg weg van roze hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb deze lelijke.
[ afbeelding ]
Maar wel roze.
Wij hebben zelfde merkquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb deze lelijke.
[ afbeelding ]
Maar wel roze.
Ja maar ik welquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg weg van roze hoorDoe mij maar blauw.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, mijn geheugen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:29 schreef LETMEIN het volgende:
Iedereen z'n reactie als je xcachet voor de eerste keer ziet:
[ afbeelding ]
Then, go away!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, mijn geheugen
Koop anders gewoon andere?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
Nee, waarom kan ik ze niet op een nederlandse site kopen
Waar heb je ze nu gevonden dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
Nee, waarom kan ik ze niet op een nederlandse site kopen
Heel toevallig toen in Samsung EP bij google intypte..quote:
Maar wil deze kwaliteit.. Welke oortjes hebben dat ook voor zo'n goedkope prijs.....quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
En daar hebben we SL weer:
[ afbeelding ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiflerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we deze voor:
[ afbeelding ]
Jij wilt gewoon niet dat ik ze koop hequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel toevallig toen in Samsung EP bij google intypte..
[..]
Maar wil deze kwaliteit.. Welke oortjes hebben dat ook voor zo'n goedkope prijs.....
Deze zijn nu $9,41 op e-bayquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet dat ik ze koop he.
En ik vind qua kwaliteit Sennheiser wel een goed merk. Maar ik weet niet of dat rond dezelfde prijs ligt als die van Samsung.
Dat is 8 euroquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze zijn nu $9,41 op e-bay
Maar ik heb nog nooit wat gekocht via E-bay....
Ja, ervaring genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan koop ik er meteen 2.. Maar heb jij ervaring met e-bay?
Goede dealquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik koop meteen voor de rest van mijn leven
http://nl.aliexpress.com/(...)ckage/362203298.html
Niet!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel, je bierbuik was duidelijk te zien op TC
Oh dit vond ik echt zo geniaal, Go Stiffler!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
En daar hebben we SL weer:
[ afbeelding ]
Bepaalde waardering nodig zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
This seller has set buyer requirements for this item and only sells to buyers who meet those requirements.
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Spatieloos gaat hardlopend naar de supermarkt.
Want hij lijkt op alladinquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?
Omdat hij geen spatiebalk heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?
Eet een banaan in plaats van chipsquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik krijg altijd honger van sporten, dus afvallen zal ik niet doen, maar toch weer beetje voldaan gevoel+gezond.
Ik heb last van puistjes, maar ben net klaar met beetje sporten dus voldaan gevoel en ehh honger. Dus gaat wel goedquote:
Ik heb al sinds begin 2013 geen chips meer op!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eet een banaan in plaats van chips
Gadverdamme!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb last van puistjes, maar ben net klaar met beetje sporten dus voldaan gevoel en ehh honger. Dus gaat wel goed
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb al sinds begin 2013 geen chips meer op!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb last van puistjes, maar ben net klaar met beetje sporten dus voldaan gevoel en ehh honger. Dus gaat wel goed
Ja welquote:
En terecht!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel
Ik ben een held. Want voordat ik stopte met chips eten, at ik elke dag chips, en meestal een 150 gram ofzoiets.
Vreetzak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef TienVingers het volgende:
Als er ergens chips op tafel staat ben ik er als eerste bij
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef TienVingers het volgende:
Als er ergens chips op tafel staat ben ik er als eerste bij
Mooi gezegt matiie. #putyourswagonquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef chapel24 het volgende:
Make the money, dont let the money make you!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
Op minecraft heb je nu paarden, ga lekker minecraft spelen, xcachet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
BAM! mijn koelkast zit weer volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
BAM! mijn koelkast zit weer volAlcoholistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAM! mijn koelkast zit weer volGrolsch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAM! mijn koelkast zit weer volJe hebt toch wel een bierkoelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben hier thuis 2 koelkasten, voor 2 personenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |