Niet!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel, je bierbuik was duidelijk te zien op TC
Oh dit vond ik echt zo geniaal, Go Stiffler!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
En daar hebben we SL weer:
[ afbeelding ]
Bepaalde waardering nodig zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
This seller has set buyer requirements for this item and only sells to buyers who meet those requirements.
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Spatieloos gaat hardlopend naar de supermarkt.
Want hij lijkt op alladinquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?
Omdat hij geen spatiebalk heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is die gozer, en waarom noem je hem Spatieloos!?
Eet een banaan in plaats van chipsquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik krijg altijd honger van sporten, dus afvallen zal ik niet doen, maar toch weer beetje voldaan gevoel+gezond.
Ik heb last van puistjes, maar ben net klaar met beetje sporten dus voldaan gevoel en ehh honger. Dus gaat wel goedquote:
Ik heb al sinds begin 2013 geen chips meer op!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Eet een banaan in plaats van chips
Gadverdamme!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb last van puistjes, maar ben net klaar met beetje sporten dus voldaan gevoel en ehh honger. Dus gaat wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |