Alsof die TT eerder is gebruiktquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
tyf eens op met die TT
en de hond van SGT, slijmbal..
Maar FOK!ken is leukerquote:
Ga dan in je kamer hardlopen elke keer als je wacht op posts ofzo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar FOK!ken is leuker. En het kost minder moeite want ik kan gewoon vanuit m'n zitzak posten
.
je bereikt er niks mee. met hardlopen een lekkerder lichaam waardoor alle bois je adoreren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar FOK!ken is leuker. En het kost minder moeite want ik kan gewoon vanuit m'n zitzak posten
.
Oh, dat is minderquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
oh, en adora. In Nederland kosten ze >20 euro
e-bay (doet het helaas niet) maar dan $9,41
Omdat europaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.
Is dat vanwege verzendkosten ofzo?
Daar is geen ruimte voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan in je kamer hardlopen elke keer als je wacht op posts ofzo!
Ja maar dat doen ze nu toch ook al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je bereikt er niks mee. met hardlopen een lekkerder lichaam waardoor alle bois je adoreren.
Woon je in een stad of dorp?quote:
nog meer lekkere boisquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze nu toch ook al?
Nee want daar rijden veel auto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Woon je in een stad of dorp?
Als je in een dorp woont kan je toch gewoon net buiten het dorp gaan hardlopen, al fiets je heen (deed ik ook)
Heb je daar geen fietspaden dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee want daar rijden veel auto's
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
ehm, wie mij nog een keer emo.gift kan een blok verwachten
Forum Opties | |
---|---|