abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128580065

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Rang - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
promisionxexposed - Caissière A - Amstelveen
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

pi_128580089
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Weet je, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het bespaart papier en het bespaart geld. Zelfde met die plastic hemdtasjes. Soms heb je nog wel eens een sloeber die er om vraagt.
Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..

Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels :P
pi_128580130
Sinds wanneer ben ik medewerker verkoopklaar en werk ik specifiek in Rotterdam? :? Heb ik niet gezegd. Maar even wiki aangepast...

Edit: ??? In wiki staat t goed, maar in de OP niet... Waar is het misgegaan?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2013 14:35:11 ]
pi_128580141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..

Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels :P
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt.. 8)7
pi_128580169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt.. 8)7
1 artikel niet nee..

Maar ik krijg niet 3 artikelen in mijn jaszak :')
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:35:11 #6
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_128580199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vaker ;)
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:35:31 #7
378682 JohnBercow
pi_128580214
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

1 artikel niet nee..

Maar ik krijg niet 3 artikelen in mijn jaszak :')
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_128580234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vaker ;)
Waarom denk ik daar niet aan.

En soms vergeet je gewoon een tas mee te nemen :P
pi_128580241
quote:

[..]

:')_!
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:36:47 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_128580256
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje..

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_128580265
quote:

[..]

Je vergeet zijn es chocoladereep _O_
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:37:01 #12
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_128580269
Over dat te vroeg komen van vracht:

Bij ons is de diepvries dagelijks minstens een uur te vroeg. Nooit een probleem over gemaakt, aangezien er zo goed als altijd plaats voor is in de vriescel.

Houdbaar varieert, normaal komt 'ie rond de tijd uit het spoorboekje aan, maar ook vaker vroeg. Soms zelfs anderhalf uur te vroeg. Ook hier nooit een probleem over gemaakt, gewoon lossen en in het magazijn zetten, tot de vulploeg er is.

Zelfde geldt voor vers, zolang er plaats in de cel is is er geen probleem.

Snap eigenlijk ook niet dat mensen er zo moeilijk over doen, natuurlijk zijn er regels omtrent het te vroeg komen van vracht en zouden die eigenlijk gehandhaafd moeten worden, maar wat maakt het in vredesnaam uit als de HB vracht een uurtje in het magazijn staat tot het gevuld wordt?

De situatie is bij diepvries/vers natuurlijk anders. Als er écht geen plaats is in de koel/vriescel (wat bij ons zelden voorkomt) kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar anders vind ik het gewoon problemen maken om niets.
Flesje bier
pi_128580327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.
pi_128580357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef Gezicht het volgende:
Over dat te vroeg komen van vracht:

Bij ons is de diepvries dagelijks minstens een uur te vroeg. Nooit een probleem over gemaakt, aangezien er zo goed als altijd plaats voor is in de vriescel.

Houdbaar varieert, normaal komt 'ie rond de tijd uit het spoorboekje aan, maar ook vaker vroeg. Soms zelfs anderhalf uur te vroeg. Ook hier nooit een probleem over gemaakt, gewoon lossen en in het magazijn zetten, tot de vulploeg er is.

Zelfde geldt voor vers, zolang er plaats in de cel is is er geen probleem.

Snap eigenlijk ook niet dat mensen er zo moeilijk over doen, natuurlijk zijn er regels omtrent het te vroeg komen van vracht en zouden die eigenlijk gehandhaafd moeten worden, maar wat maakt het in vredesnaam uit als de HB vracht een uurtje in het magazijn staat tot het gevuld wordt?

De situatie is bij diepvries/vers natuurlijk anders. Als er écht geen plaats is in de koel/vriescel (wat bij ons zelden voorkomt) kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar anders vind ik het gewoon problemen maken om niets.
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:40:23 #15
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_128580400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:

[..]

Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?
Flesje bier
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:41:16 #16
378682 JohnBercow
pi_128580435
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:

[..]

Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
Hier hetzelfde, vriescel is te klein om drie containers in te zetten. We hebben wel een oprijplaat, maar de broodafdeling neemt de meeste ruimte in beslag
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_128580451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?
We hebben wel een vriescel, maar zo éen met een ophoging. Er kunnen dus geen containers in worden gereden. Bovendien is de cel heel klein en we moeten deze delen met de broodafdeling.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:42:08 #18
378682 JohnBercow
pi_128580475
quote:

[ afbeelding ]
Geen idee waar dat is, ze hebben wel een mooie manier van Bonus posters ophangen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:43:23 #19
346939 Janneke141
pi_128580530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.
Nope
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:44:45 #20
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_128580593
Miljaar dan hebben jullie wel héél kleine vriescellen, en dan vond ik die van ons klein. :')
Wij hebben ook zo een met oprijplaat, passen met moeite een stuk of 7 containers in en dan nog 3/4 kleine rolly's. Delen we overigens ook met brood/deli.
Flesje bier
pi_128580631
quote:

[ afbeelding ]
Eerste van swindenstraat Amsterdam :P.
pi_128580638
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.

Valt me best wel tegen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:46:39 #23
378682 JohnBercow
pi_128580661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.

Valt me best wel tegen.
Tofu :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:46:56 #24
346939 Janneke141
pi_128580670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Eerste van swindenstraat Amsterdam :P.
^O^
pi_128580674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:

Valt me best wel tegen.
Knorr Wereldmaaltijden 2e gratis? Kipblokjes 2e gratis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')