Hij speelde aan het begin inderdaad goed, maar na een tijdje werd het al minder dus ik snap je dude ook niet helemaal?quote:
Johquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Ik schat hem toch wel iets hoger in dan Verhoek
Met JP en Miyaichi op de flanken, Schaken als backup heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een sterke bezetting.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij speelde aan het begin inderdaad goed, maar na een tijdje werd het al minder dus ik snap je dude ook niet helemaal?
In Engeland heeft hij er volgens mij ook weinig van gebakken.
Ik schat mezelf ook hoger in dan Verhoek en ik heb nog nooit van m'n leven bij een vereniging gevoetbald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef CasselerRIP het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ook hoger in dan Verhoek en ik heb nog nooit van m'n leven bij een vereniging gevoetbald.
Gewoon een NL international op de bank!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met JP en Miyaichi op de flanken, Schaken als backup heb je voor Eredivisie begrippen gewoon een sterke bezetting.
De Boet? Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.
Koeman gaat zijn protegé Ruben Schaken ook niet passeren dus dan zou het ten koste gaan van De Boet. Geen goede ontwikkeling dus.
Welnee. Er moet gewoon iets bij op de flanken, laten we nu niet doen alsof het een ramp is als er iets goeds bijkomt na jaren waarin we hebben moeten huilen om Cisse, Cabral en Verhoek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed ingeschat maar ik schat ook ook zo in dat hij geen genoegen neemt met een plek op de bank.
Koeman gaat zijn protegé Ruben Schaken ook niet passeren dus dan zou het ten koste gaan van De Boet. Geen goede ontwikkeling dus.
Damn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oud genoeg om seks te hebben met je moeder.
Prachtig spelertje man. Niks mis mee. Als je dat ventje ziet rennen hoor je al genoeg te weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn statistieken overigens, waar dat vertrouwen van jullie op gebaseerd is???
2011– Arsenal 0 (0)
2011 → Feyenoord (loan) 12 (3)
2012 → Bolton Wanderers (loan) 12 (0)
2012–2013 → Wigan Athletic (loan) 4 (0)
Helemaal eens. Begon leuk, maar na 5 wedstrijden was het meer een hype dan daadwerkelijk goed spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond die Miyaichi maar een eendagsvlieg eerlijk gezegd![]()
Weet niet of ik blij zou zijn met zijn komst
Hij heeft een knieblessure gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn statistieken overigens, waar dat vertrouwen van jullie op gebaseerd is???
2011– Arsenal 0 (0)
2011 → Feyenoord (loan) 12 (3)
2012 → Bolton Wanderers (loan) 12 (0)
2012–2013 → Wigan Athletic (loan) 4 (0)
Nogmaals de vraag, ten koste van wie denk je dat het gaat als Ryo komt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee. Er moet gewoon iets bij op de flanken, laten we nu niet doen alsof het een ramp is als er iets goeds bijkomt na jaren waarin we hebben moeten huilen om Cisse, Cabral en Verhoek.
Ja, weet je ook waarom? Als je die wedstrijden bekeken hebt zag je dat elke tegenstander een man vrijhield voor de rugdekking van de man die rugdekking moest geven aan de man die Ryo moest dekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Helemaal eens. Begon leuk, maar na 5 wedstrijden was het meer een hype dan daadwerkelijk goed spelen.
Ja, laten we op het druk bezette middenveld nog een huurling er bij zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, ten koste van wie denk je dat het gaat als Ryo komt.
Zie jij Koeman Schaken op de bank zetten? Of Ryo zelf op de bank?
Huur lekker een vervanger voor Immers.
Dat heeft daar toch niks mee te maken??quote:
Als de plannen uitkomen dat Vilhena op 10 moeten komen spelen en Singh op zijn plek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En als er 1 geblesseerd is zijn de gevolgen niet te overzien. Nee, ik vind het prima zo. Nu nog een 10 en een linksback. Kunnen we die debiel van een Immers verkopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie correctie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij Koeman Schaken Immers op de bank zetten? Of Ryo zelf op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |