SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Volgens mijn ben jij de jongste hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk voor de kinderen misschien?
V&A / [TK] Gamecube met spellen en 2 controllers
Ik ben dan ook een kindquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mijn ben jij de jongste hier.
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijnquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijn
Verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt
lekker nog geen verantwoordelijkheid dragenow wacht ...
zo niet waar ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijn
Ja gewoon, braaf je punten halen, zorgen dat je huis niet affikt, op je gezondheid letten, bla blaquote:
Maar je moet ook nietsquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
zo niet waar dit
je mag niks als kind....
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja gewoon, braaf je punten halen, zorgen dat je huis niet affikt, op je gezondheid letten, bla bla
heerlijk he ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja jouw weekend is net zo lang al dan niet langer dan mijn werkweek
Dat is ook fijnquote:
Dat is een keuze ja... ik had het wel geweten....quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen werkt, heb morgen pas plannen.... dus vind het zonde van mijn uren
ja zodra ik een "ping" krijg met plannen spring ik opquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een keuze ja... ik had het wel geweten....
Ik ben er weer vandoor, visite staat straks voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |