SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Volgens mijn ben jij de jongste hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk voor de kinderen misschien?
V&A / [TK] Gamecube met spellen en 2 controllers
Ik ben dan ook een kindquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mijn ben jij de jongste hier.
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijnquote:
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijn
Verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt
lekker nog geen verantwoordelijkheid dragenow wacht ...
zo niet waar ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kind zijn is veel leuker dan volwassen zijn
Ja gewoon, braaf je punten halen, zorgen dat je huis niet affikt, op je gezondheid letten, bla blaquote:
Maar je moet ook nietsquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
zo niet waar dit
je mag niks als kind....
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja gewoon, braaf je punten halen, zorgen dat je huis niet affikt, op je gezondheid letten, bla bla
heerlijk he ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja jouw weekend is net zo lang al dan niet langer dan mijn werkweek
Dat is ook fijnquote:
Dat is een keuze ja... ik had het wel geweten....quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen werkt, heb morgen pas plannen.... dus vind het zonde van mijn uren
ja zodra ik een "ping" krijg met plannen spring ik opquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een keuze ja... ik had het wel geweten....
Ik ben er weer vandoor, visite staat straks voor de deur
Het zal werkelijk aan mijn reet roestenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heerlijk he ?
[..]
Dat is ook fijn
Geen zon en te veel wind dus geen balkon hangen voor mijquote:
volop zon en een lekker windjequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen zon en te veel wind dus geen balkon hangen voor mij
Oke dan is het wel relaxedquote:
Download Hill Climb Racer op je mobiel, waren gisteren met 4 man dat spel aan het doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit al 1,5 uur te niksen omdat ik op een collega moet wachten.
ik heb lekker koude hoegaardenquote:
Neh, ik ga zo naar huisquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Download Hill Climb Racer op je mobiel, waren gisteren met 4 man dat spel aan het doen.
Ik heb HJquote:
quote:
Wat alleraardigst van jequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zal werkelijk aan mijn reet roesten
Om zo een negatieve terugkoppellus te creëren. Anders zou iedereen alleen maar lekkere dingen eten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger maar wil afvallen en ben te lui om iets gezonds te maken.
Waarom zijn alle lekkere etenswaren zo ongezond?
Match made in beerheavenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdomme, wat voelen wij elkaar wéér goed aan
Heb jij twitter?quote:
Wat is dezen?quote:
Deceptie weerquote:
Ja, kan gebeuren? Hoe is het met de poes? Ik mis zijn 2.0 straight injection diesel best wel.quote:
Die zit nu beledigd in de lege wasbak van het aanrecht omdat er niets te snoepen is voor drquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, kan gebeuren? Hoe is het met de poes? Ik mis zijn 2.0 straight injection diesel best wel.
Haha, hoe is de ervaring als de de kraan opengooit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit nu beledigd in de lege wasbak van het aanrecht omdat er niets te snoepen is voor dr
RUN!! SAVE YOURSELF!! AND PLAN A MURDER!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, hoe is de ervaring als de de kraan opengooit?
Haal die foto van ErwinRommel eens even weg!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RUN!! SAVE YOURSELF!! AND PLAN A MURDER!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haal die foto van ErwinRommel eens even weg!
Kaas en heerlijk in één zin.quote:
Smaken verschillenquote:
Kaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hm wel goed??quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Faxie het volgende:
Mwa op zich wel goed denk ik. En met Muhahahahaha?
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm wel goed??
Prima hoor. Bijna weekend
Parkbeat? Soort Dancetour oid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag parkbeat in Tilburg, ik ben wel benieuwd.
Jij plannen?
Jammerquote:
Geen idee eerlijk gezegd, ik heb de kaartjes niet geregeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Parkbeat? Soort Dancetour oid?
Ja zaterdag de hele dag de auto poetsen en in de wax zetten, zondag op een evenement staan.
Wow dat duurt langquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Parkbeat? Soort Dancetour oid?
Ja zaterdag de hele dag de auto poetsen en in de wax zetten, zondag op een evenement staan.
ik heb net 2,5 uur lang mijn nagels gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, al moet ik zeggen dat ik ondertussen genoeg andere dingen aan het doen ben
.
Heel de dag. Half 7 vertrekken, moet naar het circuit in Lelystad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, ik heb de kaartjes niet geregeld.
Ah poetsen, moet je maar leuk vinden.:P
Lang evenement?
Half uurtje doorkarren en je bent hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel de dag. Half 7 vertrekken, moet naar het circuit in Lelystad.
Tjemig, waarom laat je je wagen niet door wat chicks poetsen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel de dag. Half 7 vertrekken, moet naar het circuit in Lelystad.
Regel jij datquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjemig, waarom laat je je wagen niet door wat chicks poetsen.
Tja wassen, kleien, polijsten, waxen, moet paar uur drogen, ondertussen velgen, banden, kunststof, uitlaat, interieur, leer, motorruimte, wax uitpoetsen en een 2e laag aanbrengen en weer laten drogen...quote:
Wtf zo lang?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net 2,5 uur lang mijn nagels gedaan
ik ga zo lekker douchen... morgenochtend weer rondje hardlopen smiddags naar de bios met S
Na het evenement koffie bij jou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half uurtje doorkarren en je bent hier
Ah , ik heb net dingen opzitten zoeken op internet en nog niets gevondenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net 2,5 uur lang mijn nagels gedaan
ik ga zo lekker douchen... morgenochtend weer rondje hardlopen smiddags naar de bios met S
Tja het chickies regelen gaat nogal moeizaam hier hequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjemig, waarom laat je je wagen niet door wat chicks poetsen.
De teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wassen, kleien, polijsten, waxen, moet paar uur drogen, ondertussen velgen, banden, kunststof, uitlaat, interieur, leer, motorruimte, wax uitpoetsen en een 2e laag aanbrengen en weer laten drogen...
Je moet ze ook daar regelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het chickies regelen gaat nogal moeizaam hier he
Owja? Niet volgens Mr.Miyagiquote:
Join the clubquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het chickies regelen gaat nogal moeizaam hier he
Bios is morgen pas hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah , ik heb net dingen opzitten zoeken op internet en nog niets gevonden.
Ik drink nog een biertje of ... tweeen kijk een serietje voor ik ga slapen.
Hardlopen zou ik ook wel willen (of fietsen), maar ik kan me er nooit toe zetten om het daadwerkelijk te doen. Veel plezier in de bios alvast voor als ik je niet meer spreek
.
Die zullen wel op 1 vinger te tellen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ze ook daar regelen.
[..]
Owja? Niet volgens Mr.Miyagi
Welke?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh? Wat is er mis met je eigen nagels?
WASSTRAAT, minder dan 5 minuten en hij glimt weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wassen, kleien, polijsten, waxen, moet paar uur drogen, ondertussen velgen, banden, kunststof, uitlaat, interieur, leer, motorruimte, wax uitpoetsen en een 2e laag aanbrengen en weer laten drogen...
Miyagi kan beter mensen in elkaar gaan slaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ze ook daar regelen.
[..]
Owja? Niet volgens Mr.Miyagi
Hij is al hoogbejaard hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Miyagi kan beter mensen in elkaar gaan slaan
Ja maar ik ben hier morgenvroeg niet en morgenmiddag weet ik nog nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bios is morgen pas hoor
en je moet het gewoon doen![]()
mijn knop is weer om voor zolang het duurt.
Dan meld nummer 2 zich ookquote:
Nee geen nagelbijter... breekt continu af....quote:
kut! ik moet ook nog 2 taarten makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar ik ben hier morgenvroeg niet en morgenmiddag weet ik nog niet.
Weet ik, maar daar zit het probleem.
Rrrraawrrrrquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen nagelbijter... breekt continu af....
bijten doe ik welmaar dat heeft niks met nagels te maken
rawr jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rrrraawrrrr(ik ook
)
En tja, je moet ze wel op tijd knippen he
Mwah dat social life heb ik ook, maar morgen wil ik poetsen en schilderenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut! ik moet ook nog 2 taarten maken
dus ik ben hier sowieso weinig
soberso weinig.. beetje druk eigenlijk, en social life
Kind wat heb je het toch slechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat social life heb ik ook, maar morgen wil ik poetsen en schilderen, hoop dat het ervan komt
. Wil ook nog studeren enzo, maar dat schiet niet echt op omdat ik niets kan vinden over wat ik wil leren
.
Kindquote:
Als ze knap is, okquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mook koppelen aan Vanschoen?
Die klaagt ook altijd.
Ik klaag ook niet veelquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind vansschoen nog wel mee vallen eigenlijk
je klinkt als een wijfquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kind, maar ik heb het erg slecht ja
.
Hoezo dat nou weerquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Kut laptop... hoereding
ik sluit af..
truste
Trustequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Kut laptop... hoereding
ik sluit af..
truste
Mogguhquote:
Ik breng hem vandaag wel even langsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh
Btw, die tomtom moeten we nog komen ophalen, hebben we zondag nodig.
Kijk maar, we kunnen hem ook zondag ophalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik breng hem vandaag wel even langs
Nee nee dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk maar, we kunnen hem ook zondag ophalen.
Geen idee, ik ga eerst even wakker worden als je het niet erg vindt!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh ok
Hoelaat vanmiddag ongeveer?
Kijk maar, ik ben de hele dag thuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga eerst even wakker worden als je het niet erg vindt!
Mag ik er eentje als ze klaar zijn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Myraela het volgende:
Sinaasappel koekjes aan het maken, het deeg ruikt echt zo lekker.
Hmm.. ver wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef Myraela het volgende:
Rotterdam.
Ik had stiekem niet verwacht dat ze zo lekker zouden zijn, met sinaasappel. Maar het is echt lekker.
Ik heb helaas al wat anders te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost!!
Woe heeft er zin om morgenmiddag naar het hippiefestival te komen?
Het is ook wel tof!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb helaas al wat anders te doen
Leek me wel tof.
Lol wa's dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost!!
Woe heeft er zin om morgenmiddag naar het hippiefestival te komen?
Is ook leukquote:
Heeft ze misbruik van de situatie gemaakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, daar was niets aan gelogen. Dik twee uur knocked out geweest.
Welkom terug in het land van de wakkere mensenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, daar was niets aan gelogen. Dik twee uur knocked out geweest.
Smeerlapquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze misbruik van de situatie gemaakt?
'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nu in de parkeergarage van de IKEA, dus niet met mij. Weet het over een paar minuten maar mag hopen van niet, anders is het morgen en gevalletje-Cuijk op grote schaal!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of er beelden van zijn. * tijnbrein beldt de ciaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik sta nu in de parkeergarage van de IKEA, dus niet met mij. Weet het over een paar minuten maar mag hopen van niet, anders is het morgen en gevalletje-Cuijk op grote schaal!
Ik zou naast hem liggen en verliefd staren en denken aan hoe gelukkig ik ben.quote:
Ik snap de referentie niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik sta nu in de parkeergarage van de IKEA, dus niet met mij. Weet het over een paar minuten maar mag hopen van niet, anders is het morgen en gevalletje-Cuijk op grote schaal!
Ik lachte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet slank genoeg en heb geen vreemde hobbies, dus ik denk het niet.
Heb je een vreemde smaak je in mond?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet slank genoeg en heb geen vreemde hobbies, dus ik denk het niet.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou naast hem liggen en verliefd staren en denken aan hoe gelukkig ik ben.
Was een smakeloze referentie naar wraak uit jaloezie. Iets met dingen in de brand steken enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou naast hem liggen en verliefd staren en denken aan hoe gelukkig ik ben.
[..]
Ik snap de referentie niet.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Was een smakeloze referentie naar wraak uit jaloezie. Iets met dingen in de brand steken enzo.
Smaakt Kaneel zo vreemd? Wat hebben jullie die middag in Leiden allemaal gedaan? !quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je een vreemde smaak je in mond?
[..]
Ja ik ook.
Ik ben een mietje en dus geen 40-urige werkweken gewend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Hard gewerkt deze week, dat je zo moe was?
Ja best welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Smaakt Kaneel zo vreemd? Wat hebben jullie die middag in Leiden allemaal gedaan? !
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een mietje en dus geen 40-urige werkweken gewend.
Sparen, loterij winnen, bank overvallenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef DaMook het volgende:
Ik wil hierheen.
Voor Hawaii zelf en om helicopter te leren vliegen. Helaas het geld er niet voor.
Op het moment is het vooral hopen op de loterijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sparen, loterij winnen, bank overvallen
Succes danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op het moment is het vooral hopen op de loterij.
Dat zal ik nodig hebbenquote:
Sparen is sowieso verstandig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal ik nodig hebben, ondertussen toch maar proberen te sparen
.
Dat ook helaas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
Tegenwoordig niet meer, inflatie is hoger, vermogensheffing is hoger dan het rendement en als je pech hebt moet je over een paar jaar nog bijleggen ook om je bank te redden.
Hierrrr jij...quote:
* Huppelmuts loopt gedwee naar Air toequote:
Wat is dezen?quote:
Zit jij nu ook aan de HJ?quote:
Nee, dat is al geweest, nu was ik aan de rum.quote:
* goedkeurend kijktquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is al geweest, nu was ik aan de rum.
Sorry, soul sister!
Fijn, lekker onzeker en naakt en dan rond moeten draaienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* goedkeurend kijkt
Draai es rond zodat ik je overal goed kan bekijken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts loopt gedwee naar Air toe
Hoegaardenquote:
Ga je zeuren? Je maakt het zo wel heel makkelijk om je je plek te wijzen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn, lekker onzeker en naakt en dan rond moeten draaien![]()
quote:
Maar geen HJquote:
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je zeuren? Je maakt het zo wel heel makkelijk om je je plek te wijzen...
HJ aub!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal zien.. ik ga er ff wat te drinken en roken bij pakken
Lekkerquote:
Jammer, is best gezellig hoor!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker.
Ow ik had morgen best mee gewild, maar je vraagt het te laat.
Ik kijk nog ff ongegeneerd verder tot je je mond weer opentrekt om te zeuren.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekker.
Ow ik had morgen best mee gewild, maar je vraagt het te laat.
Ga ik even bedenken waar ik over kan gaan zeuren!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff ongegeneerd verder tot je je mond weer opentrekt om te zeuren.
Small recap? Mobiel lastig terugzoeken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Dven het volgende:
Ik word HELEMAAL GEK van dat mokkel in m'n huis
Een zeurmuts als jij hoeft daar vast niet lang over na te denken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik even bedenken waar ik over kan gaan zeuren!
Geloof ikquote:
Semi-vriendin. Ettelijke topics terugquote:
Bruiloft neefquote:
Pak een mes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Dven het volgende:
Ik word HELEMAAL GEK van dat mokkel in m'n huis
Fileren die trien!quote:
Ben ik erg slecht in als ze eenmaal in huis zijn geweestquote:
Ga jij trouwen dan ? Nee, dus ik had het niet over jou, maar over mijn neefquote:
Dat zou opvallen aangezien ze zich ook al in de vriendenkring geworteld heeftquote:
Fuckbuddy waar je mee samen woontquote:
De moeite waard om terug te zoeken tussen de onnoemelijke berg aan bier-, smiley- en andere nietszeggende kliekjesposts?quote:
Niet de moeite waard, ik ben geen veelvuldig posterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te zoeken tussen de onnoemelijke berg aan bier-, smiley- en andere nietszeggende kliekjesposts?
Toch welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een zeurmuts als jij hoeft daar vast niet lang over na te denken.
Zo moeilijk om 2 woorden extra te typen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga jij trouwen dan ? Nee, dus ik had het niet over jou, maar over mijn neef.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou opvallen aangezien ze zich ook al in de vriendenkring geworteld heeft
En zodoende een nieuwe semi-vriendin binnenhalen? Dat nooit. Dan maar iedere twee weken een weekend naar een schatje in een ander stadjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een ander meisje mee naar huis nemen en dagelijks uitwonen
Ze is de ex-vriendin van een oud-college en toentertijd goede vriendquote:
Als je niet de fout maakt om de nieuwer bij je in te laten trekken vlucht de ander misschien het huis wel uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En zodoende een nieuwe semi-vriendin binnenhalen? Dat nooit. Dan maar iedere twee weken een weekend naar een schatje in een ander stadje
Betaalt ze wel mee in de huur dan? Slapen jullie gewoon samen altijd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En zodoende een nieuwe semi-vriendin binnenhalen? Dat nooit. Dan maar iedere twee weken een weekend naar een schatje in een ander stadje
Sommige dingen leer ik nooitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als je niet de fout maakt om de nieuwer bij je in te laten trekken vlucht de ander misschien het huis wel uit.
In dat geval...quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet wel meer mensen die onbegrijpelijke dingen doen.
Juist ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze is de ex-vriendin van een oud-college en toentertijd goede vriend
Soort van. We slapen samen, behalve als ik naar een andere stad ben. Het ergste van alles is dat iedereen ons als het perfect koppel ziet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaalt ze wel mee in de huur dan? Slapen jullie gewoon samen altijd?
Oh noesquote:
Misschien zijn jullie dat ook maar zien jullie het zelf nog niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Soort van. We slapen samen, behalve als ik naar een andere stad ben. Het ergste van alles is dat iedereen ons als het perfect koppel ziet.
Mooierd!!quote:
quote:
En waarom begin je gek van der te worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Soort van. We slapen samen, behalve als ik naar een andere stad ben. Het ergste van alles is dat iedereen ons als het perfect koppel ziet.
Redelijk druk ineensquote:
Aangeschoten en kutquote:
Zij is helemaal hotel-de-botel op mij en zij ziet het zelf ook zo. Ik heb geen twijfels, ik weet dat het niet zo is. Maarja, de macht der gewoonte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie dat ook maar zien jullie het zelf nog niet.
Gewoonte? Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zij is helemaal hotel-de-botel op mij en zij ziet het zelf ook zo. Ik heb geen twijfels, ik weet dat het niet zo is. Maarja, de macht der gewoonte.
Dit leg ik morgen graag uit. Nu ga ik naar bedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
En waarom begin je gek van der te worden?
Ik zou het niet kunnen, samenwonen met iemand waarmee ik geen relatie heb.
Vertel het haar dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Zij is helemaal hotel-de-botel op mij en zij ziet het zelf ook zo. Ik heb geen twijfels, ik weet dat het niet zo is. Maarja, de macht der gewoonte.
Lange geschiedenis. Heb er nog wel een flink aantal topics om gemaaktquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Lange geschiedenis. Heb er nog wel een flink aantal topics om gemaaktZal het morgen eens uitleggen want zo is het wel een heel onsamenhangen vreemd verhaal. Nu eerst slapen
Trusten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Lange geschiedenis. Heb er nog wel een flink aantal topics om gemaaktZal het morgen eens uitleggen want zo is het wel een heel onsamenhangen vreemd verhaal. Nu eerst slapen
quote:
Jaag ik je nu weg?quote:
Trustenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Als zij wel verliefd is moet je het al helemaal afkappen. Daar krijg je nog drama van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarover?quote:
Nouja, het positieve aan alles is dat ze onvruchtbaar isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als zij wel verliefd is moet je het al helemaal afkappen. Daar krijg je nog drama van.Die vangt je zaad op en bevrucht zichzelf.
Jou onder anderequote:
Dat zegt ze alleen zodat je der onveilig neukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het positieve aan alles is dat ze onvruchtbaar is
Tanden gepoetst en wel. Nu echt weg!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou onder andere. Ik wil eigenlijk wel met je mee naar dat hippie gedoe
.
Dit klinkt eng.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou onder andere. Ik wil eigenlijk wel met je mee naar dat hippie gedoe
.
Ja zeg hetquote:
Ik ga niet voor jou beslissenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
That's what she said... 9 maanden later
Ik ken haar goed genoeg om te weten dat het waar is. Daarbij had ik wanneer niet zo inmiddels waarschijnlijk al wat maanden vader geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen zodat je der onveilig neukt.
Ik ben even aan het bedenken hoe en wat enzo en of dat lukt enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou beslissen![]()
Ik kan alleen zeggen dat ik rond 12 uur richting het festival vertrek
Je appt maarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben even aan het bedenken hoe en wat enzo en of dat lukt enzo.
Slaap lekkerquote:
Truste lolaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |