abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128578868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef Frenk3nstein het volgende:

[..]

3e keer in 2 jaar en er gebeurt meer.

Voor ik me ga mengen in de discussie, zou ik graag iets als bewijs zien dat het geen troll is. :)
Hoe de fuck krijg je in 2 jaar ten eerste 3x zo'n cursus aan je broek?
Ten tweede vraag ik me sterk af welke mongool je 2x je rijbewijs teruggeeft binnen diezelfde 2 jaar.

Ik zie ook graag bewijs van TS dat het geen troll is, maar helaas ken ik een aantal josti's die net zo denken en doen. Dus tot het bewezen is ga ik er gemakshalve van uit dat het echt is, al hoop ik zeer sterk op een troll
Liefde en infectie
pi_128578894

Dankzij mensen als TS hebben we zulke fenomenen.

Laten we hopen dat wanneer (niet als aan de instelling van TS te zien) de dag zover is, dat de bloemen niet voor een onschuldig persoon zijn...
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_128578971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef lucky_m3 het volgende:
me sterk af welke mongool je 2x je rijbewijs teruggeeft binnen diezelfde 2 jaar.

Ja sorry, is 5 jaar.

Eerste reden om ervoor te worden aangemeld is (volgens cbr-folder) "Het gaat om een beginnend en/of ervaren bestuurder." :')
pi_128579030
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:52 schreef jogy het volgende:
Als je toch al een cursus gaat doen, dan wel niet opgelegd kan je net zo goed even Deze cursus mee pikken.
Waarom ga je trollen, ik weet toch zelf dat ik gelijk heb? Onzin bijdrage dit. Door mensen als jij is dit hele topic opgeblazen
pi_128579064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Maax het volgende:
[ afbeelding ]

Dankzij mensen als TS hebben we zulke fenomenen.

Laten we hopen dat wanneer (niet als aan de instelling van TS te zien) de dag zover is, dat de bloemen niet voor een onschuldig persoon zijn...
Alsof er kinderen lopen om 2 uur s' nachts joh, ga ff zwemmen ofzo verfris jezelf ff
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:07:16 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128579072
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:06 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Waarom ga je trollen, ik weet toch zelf dat ik gelijk heb? Onzin bijdrage dit. Door mensen als jij is dit hele topic opgeblazen
Nee, dat het topic is opgeblazen heb je toch echt aan je eigen gedrag op de weg en dit topic te danken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:07:56 #37
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_128579099
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Alsof er kinderen lopen om 2 uur s' nachts joh, ga ff zwemmen ofzo verfris jezelf ff
Ja, toen ik 15 was liep ik ook om 2 uur s'nachts nog buiten. En het maakt niet uit of je iemand van 11 of 88 aanrijdt, je bent en blijft een mongool. :W
pi_128579106
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat het topic is opgeblazen heb je toch echt aan je eigen gedrag op de weg en dit topic te danken.
Hoezo geef je dan zon waardeloze bijdrage, je was er niet bij, ik heb gelijk en dat zou je zelf ook gezien hebben als je erbij was.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:10:00 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128579196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Hoezo geef je dan zon waardeloze bijdrage, je was er niet bij, ik heb gelijk en dat zou je zelf ook gezien hebben als je erbij was.
Je hebt geen gelijk en hoe erg je ook voetstampend eist dat je het wel hebt krijg je het ook nog eens niet.
Vrijheid
pi_128579201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Nou misschien is het wel iemand die om 5 uur sochtends naar zn werk fiets, oversteekt op een provinciale weg terwijl jij met je s5 aan komt scheuren. Dankzij het bellen en je, uiteraard, keiharde en foute technotokkie muziek zie je die persoon niet oversteken.
Doordat je te hard rijdt is je remweg ook te lang.

En dan BOEM.

Vervolgens opent TS een topic in WGR of hij de schade voor zijn kapotte bumper kan verhalen op de nabestaanden uiteraard.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:10:55 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128579237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Maax het volgende:

[..]

Vervolgens opent TS een topic in WGR of hij de schade voor zijn kapotte bumper kan verhalen op de nabestaanden uiteraard.
Want het is zijn schuld niet _O-.
Vrijheid
pi_128579282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Je hebt geen gelijk, want anders had je geen boete gehad. En geen EMG.

Zou het tevens geen goed idee zijn om een verplichte IQ test bij het rijbewijs af te laten leggen? IQ onder de 80, geen rijbewijs oid.
Kan TS zn pasje alsnog inleveren.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:12:54 #44
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_128579328
quote:
''En dat we ophouden met het gelijk maken van iedereen''

Godverdomme, zelden zo'n kneusje meegemaakt. :')
pi_128579331
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Want het is zijn schuld niet _O-.
Die fietser zag hem natuurlijk aankomen, TS seinde uiteraard sociaal met zijn lichten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:14:04 #46
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128579392
Hopelijk leest het CBR hier mee.
Als zij iemand geestelijk ongeschikt achten, krijgt die persoon simpelweg nooit meer een rijbewijs (zie FusionFreak of hoe hij tegenwoordig ook mag heten).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128579423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
Als zij iemand geestelijk ongeschikt achten, krijgt die persoon simpelweg nooit meer een rijbewijs (zie FusionFreak of hoe hij tegenwoordig ook mag heten).
Iemand al een linkje opgestuurd? :D
pi_128579426
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
Die heeft toch überhaupt nooit zijn rijbewijs gehaald, of wel?
pi_128579470
quote:
Meneer heeft toch gelijk, mensen zijn nou eenmaal niet gelijk. De betreffende man woont in het dorp 50 meter verder en dan zeuren ze om een riem, alsof er wat misgaat met airbags en 50 km bebouwde kom.

Justitie doet alsof mensen die wat overtredingen begaan criminelen zijn die verplicht opgenomen moeten worden voor 3 dagen, volslagen alle gekkigheid voorbij.
pi_128579479
Goede business die EMG windhandel. :D

Men neme 20 deelnemers a 945,, maakt 18.900,- per 3 dagen.

Trek daar 3 dagen de huur van een lokaal vanaf, en 3 dagen loon voor een 'leerkracht', eventueel aangevuld met een paar uurtjes ingehuurde externe 'experts', en ergens zit iemand gigantisch zijn zakken te vullen. _O_
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_128579491
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef Maax het volgende:

[..]

Iemand al een linkje opgestuurd? :D
Stuur maar lekker op, ik heb gewoon gelijk en de argumenten mogen ze lezen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:16:54 #52
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_128579500
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef DatBoss het volgende:
Waarom er nou verder op in gaan, ik heb besloten om desondanks om gezeik te voorkomen toch maar naar die 3 daagse cursus te gaan vol met criminele wegpiraten waar ik totaal niet thuis hoor
Wat verwacht je dan dat je mede cursisten wel niet gedaan hebben, als alles wat jij gedaan hebt behoorlijk normaal voor je is.

Oh ja, met lichten seinen is gewoon ronduit asociaal gedrag. Dat kun jij wel onder de noemer sociaal gooien, maar het is verschrikkelijk asociaal, als je dat niet inziet ben je gewoon een randdebiel, maar ik geloof dat ik dat uit je reactie inmiddels wel heb kunnen concluderen dat je dat daadwerkelijk bent.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:18:29 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128579566
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die heeft toch überhaupt nooit zijn rijbewijs gehaald, of wel?
Nope, omdat het CBR terecht geweigerd heeft. Ondanks de rechtzaken die FF gevoerd heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:19:53 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128579621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan dat je mede cursisten wel niet gedaan hebben, als alles wat jij gedaan hebt behoorlijk normaal voor je is.
Een groep schoolkinderen dood gereden. Minimaal.
Vrijheid
pi_128579639
Veel te hard rijden en dan van mening zijn dat medeweggebruikers seinen een teken is van sociaal rijgedrag _O- :')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_128579642
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Een groep schoolkinderen dood gereden. Minimaal.
En nog even achteruitrijden om het karwei af te maken.
pi_128579668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef Neuroscience het volgende:
Veel te hard rijden en dan van mening zijn dat medeweggebruikers seinen een teken is van sociaal rijgedrag _O- :')
Hey, ik kom met 180km/u op je afrijden, check mij groot licht!
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:22:33 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128579739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef DatBoss het volgende:
Waarom er nou verder op in gaan, ik heb besloten om desondanks om gezeik te voorkomen toch maar naar die 3 daagse cursus te gaan vol met criminele wegpiraten waar ik totaal niet thuis hoor, maar enfin. Het is van de zotte dat justitie de normale automobilist zo lastig loopt te vallen om kleine dingen en je vervolgens ook nog tussen het tuig neer zet waar een goedgezind persoon als ik niet thuis hoor. Belachelijk dat jullie hier op neerkijken. Ik zou jullie stuk voor stuk de beelden laten zien als dat kon en je zou dan zien dat ik gewoon gelijk heb.
Hou nou toch op... met je "de normale automobilist", want dat ben je niet, die EMG is in dit geval volkomen terecht opgelegd, was het niet om de overtredingen an sich (al dan niet gecombineerd), dan is het wel omdat je niet wilt inzien dat het geen normaal rijgedrag is, maar asociaal en gevaarlijk.

En dan ook nog eens met die jaren rijervaring van jou.... oh wacht, net een half jaartje 18, geen jaren rijervaring maar slechts een paar maanden.

Als er iemand is die absoluut niet in staat is te beoordelen of je rijgedrag geen kwaad zou kunnen dan ben jij het wel, met je complete gebrek aan inzicht en ervaring.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128579885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou nou toch op... met je "de normale automobilist", want dat ben je niet, die EMG is in dit geval volkomen terecht opgelegd, was het niet om de overtredingen an sich (al dan niet gecombineerd), dan is het wel omdat je niet wilt inzien dat het geen normaal rijgedrag is, maar asociaal en gevaarlijk.

En dan ook nog eens met die jaren rijervaring van jou.... oh wacht, net een half jaartje 18, geen jaren rijervaring maar slechts een paar maanden.

Als er iemand is die absoluut niet in staat is te beoordelen of je rijgedrag geen kwaad zou kunnen dan ben jij het wel, met je complete gebrek aan inzicht en ervaring.
Joh alsof je met 50 jaar oud nog zon snelle reflex heb, ga toch vliegen met dat gezever. Dat is gejammer wat ouders aan hun kinderen leren. Met jouw redenatie is het nooit goed: beginnend bestuurders missen ''ervaring'' en ''ervaren'' bestuurders die hebben te trage reflexen. Ik rijd gewoon perfect en mensen zijn prima in staat om de risico's zelf in te schatten en bij mij zijn die bijna 0% kan ik je vertellen.
Klinklare onzin wat je dus weer post hier.

De onzin schiet werkelijk weer alle spuigaten uit vandaag hier op fok.
pi_128579893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Stuur maar lekker op, ik heb gewoon gelijk en de argumenten mogen ze lezen.
Nee, je hebt geen gelijk. Je hebt iets gedaan wat niet mocht, en daar krijg je straf voor. Wat is daar zo moeilijk aan?

Je kan het er niet mee eens zijn dat iets niet mag, tuurlijk. Maar dat geeft je dus niet het recht om zelf te bepalen welke regels op jou van toepassing zijn. Wil je de regels veranderen, moet dat via de weg die daarvoor bedoeld is. De politiek dus. Niet dat je dat gaat redden, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')