quote:Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
De nieuwe Stockholmcollectiequote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
Nee, ze hebben kabels, maar ik zorg in het vervolg wel dat ik zelf een verloopnippeltje heb van 13-polig naar 7-polig, zodat ik gewoon hun 7-polige kabel kan gebruikenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt van de kabel! Moet ik die zelf meenemen?
Been there, done thatquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef Bartjebart het volgende:
Denk er wel aan dat je je kentekenplaat weer van de aanhanger haalt als je de aanhanger terug brengt.
die groene en gele stoelen..wauw!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
De cover van de Amerikaanse 2014 catalogus
Lijkt hierop? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10185588/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand welk hangnet dit is bij de Trysil-garderobekast?
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30236030/
Staat niet bij accessoires en kan het ook niet vinden met de zoekfunctie.
Gele stoel: REIDARquote:
Dat is hem jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt hierop? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10185588/
Die gele staan in de zwarte versie in Utrecht in het restaurant. De ervaring is dat je daarin blijft hangen met je broeksriem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gele stoel: REIDAR
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40240772/
[ afbeelding ]
Groene stoel: STOCKHOLM
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60246221/
[ afbeelding ]
Nee bij IKEA gaat alles via @ikea.comquote:Op zondag 7 juli 2013 01:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die gele staan in de zwarte versie in Utrecht in het restaurant. De ervaring is dat je daarin blijft hangen met je broeksriem.
Is ikea via info@ikea.nl te bereiken.
Het lukt me meestal niet om het contactformulier te vinden, waarom wordt dat zo verstopt.
Dat denk ik wel. Zo limited is een limited edition bij IKEA nietquote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg gisteren het nieuwe familymagazine en daar staat een gele versie van de Helmer ladekast in. Nu staat er bij dat het een limited edition is en in Utrecht zijn er nog maar 2 op voorraad. Zou er dan nog wel nieuwe voorraad komen?
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee bij IKEA gaat alles via @ikea.com
Voor algemene vragen.
Voor vragen met betrekking tot keukens.
Voor klachten klik je hier. Klik dan het type klacht aan en volg de aanwijzingen op het scherm.
Edit: Eigenlijk is dit handiger. Steeds op contact blijven drukken en uiteindelijk krijg je een reactieformulier specifiek toegespitst op jouw vraag/situatie/klacht. Veel plezier
Oh en daarnaast kun je ook via een privebericht op facebook contact opnemen.
Wellicht in het nieuwe catalogusjaar als "nieuwe verlaagde prijs"quote:Op zondag 7 juli 2013 17:49 schreef xaban06 het volgende:
Stockholm meubels met walnootfineer, super mooi, maar de prijs is er ook naaris dat altijd met nieuwe producten, zullen de prijzen nog wat zakken?
??quote:
Omdat ze niet tussentijds de prijzen gaan verlagen van Stockholm serie.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht in het nieuwe catalogusjaar als "nieuwe verlaagde prijs"
Maar ik zou er niet teveel rekening mee houden...
Oh en wellicht dat ze er volgend jaar een aanbieding mee maken. Maar die kans is ook redelijk klein omdat de STOCKHOLM serie niet "for the many" is
[..]
??
Nou dit komt nog niet zo snel in de plundra. Het is er net.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat ze niet tussentijds de prijzen gaan verlagen van Stockholm serie.
Als je geluk hebt, en het gaat uit assortiment, dan heb je kans dat het tijdens Plundra afgeprijsd is
Dat bedoelde ik ook. Kans is klein, en Plundra duurt nog lang.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou dit komt nog niet zo snel in de plundra. Het is er net.
Vandaag was de laatste dag van Plundraquote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Kans is klein, en Plundra duurt nog lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |