je mag sowieso wel bellen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jammer dat ik geen problemen heb anders ging ik je bellen met een zeikklacht
Is klagen dat alles goed werkt en anderen altijd wat te klagen hebben maar ik niet ook een klacht?quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Is klagen dat alles goed werkt en anderen altijd wat te klagen hebben maar ik niet ook een klacht?![]()
(heu, ben ik even wakker)
Ik ben politiek gezien niet zo genuanceerd vrees ik, bovendien klep ik heel snel en veel dus dat doe ik je niet aan. Daarbij slapen man en hond al (en beiden snurkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoormaar kan ook gewoon even over politiek gaan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ben politiek gezien niet zo genuanceerd vrees ik, bovendien klep ik heel snel en veel dus dat doe ik je niet aan. Daarbij slapen man en hond al (en beiden snurken![]()
overigens als een dolle)
je klepbek en je politieke mening.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Naar wat, naar mijn klepbek, naar hond, naar man of naar beiden gesnurk![]()
(overigens claimt man dat ik ook snurk maar die liegt want ik hoor dat nooit)
picsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Beiden zijn niet bijster interessant, al heb ik natuurlijk wel een beeldige bek![]()
Q is tof iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik plak niet op foto's, wil je een beschrijving dan moet je Queller pesten, die kent mijn kop, die van man én ze kent de honT.
En ze liep niet eens heel hard gillend weg, stoer wijf
Oh ik ben dus niet de enige die die Q mist nuquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Queller ( die Q dus) is idd niet te versmaden, lekker dier is het
Dat die hier niet is, de nachtbraker
Dattumquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet de enige die die Q mist nu
Tof hè, hé Nipquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Oognip het volgende:
Goeie gesprekken hier, zo laat op de avond.
Sort ofquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tof hè, hé Nip
Ook nog wakker? Goedemorgen![]()
sorryquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou ja zeg, heu, het zijn dames ja![]()
Dan heb je het NIET over leeftijd
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik begin een beetje te hangen (ik zelf hè, de rest hangt al járen)
Heb het idee dat ik ook maar eens moet gaan snurken] slapen. Moet ik de hont nog naar boven hijsen en 10 lampen uitjanken, plamuur verwijderen , tegen die tijd dat ik klaar ben is het al licht
Gut, dan ben jij nog bezig als hier de wekker gaat en ik man de deur uit help en de hont uitlaat (zolang als ze nodig heeft haar ehhh, "ding" te doen). Tegen de tijd dat jij naar huis mag zit ik eindelijk aan de koffie.quote:
Veel plezier Saraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:41 schreef sararaats het volgende:
Ik ben fris ende fruitig.
We vertrekken rond half negen![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gut, dan ben jij nog bezig als hier de wekker gaat en ik man de deur uit help en de hont uitlaat (zolang als ze nodig heeft haar ehhh, "ding" te doen). Tegen de tijd dat jij naar huis mag zit ik eindelijk aan de koffie.
toedelsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Toek, goede dienst en welterusten voor later deze morgen![]()
Ik vlei mijn lijf én hont maar eens naast de husband in een poging (hopeloos) tot een hazenslaap
Ik wens je een heel fijne dagquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Laysa het volgende:
Morgen een dagje op stap met schoonouders en de kindjes van mijn schoonzusje ( zusje van J)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Candaasje het volgende:
Ah, wat naar LurkMeneer!![]()
En ook eenVoor M-M en oma M-M.
Lang verhaal dus even in een spoiler:Ik zou denken de dierenbescherming of een stichting die wilde katten vangt, ze steriliseert en ze dan terugplaatst en voor de kittens baasjes zoekt maar ik weet niet of in jouw buurt zoiets zit maar dat zal de dierenbescherming wel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M-M het lijkt me idd een hele geruststelling om te weten dat er op je oma gelet wordt .
De duimen draaien voor de vriend van Yashaa![]()
Toek alvast welterusten voor dadelijk![]()
En verder voor iedereen die er een wil of nodig heeft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:25 schreef Rewimo het volgende:
De kraan aanzetten terwijl het uiteinde in de mouw van je badjas zit is geen goed begin van de ochtend
Ja op zich willen ze de boel wel steriliseren, (dierenbescherming) en ze hebben een vangkooi te leen,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je een heel fijne dag![]()
[..]
Ik zou denken de dierenbescherming of een stichting die wilde katten vangt, ze steriliseert en ze dan terugplaatst en voor de kittens baasjes zoekt maar ik weet niet of in jouw buurt zoiets zit maar dat zal de dierenbescherming wel weten.
Tja ouderdomslompigheidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:25 schreef Rewimo het volgende:
De kraan aanzetten terwijl het uiteinde in de mouw van je badjas zit is geen goed begin van de ochtend
Nou dat troost me dan nog een beetjequote:
dank je!!!quote:
*proest*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:25 schreef Rewimo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |