ik ben gelukkig niet jarig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen wel. Nu niet meer.
Jij ook gefeliciteerd Ferrari. Ik ga niet actief buiten het bedrijf kijken. Kijk wel elke week binnen het bedrijf op vacaturesite.
was ook voor mijn tijd hier. Maar door school en ziekte kreeg ik nu pas diploma.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat voor diploma heb je gehaald dan? Wist niet eens dat je een opleiding volgde
Ah tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
was ook voor mijn tijd hier. Maar door school en ziekte kreeg ik nu pas diploma.
MBO3 Commercieel medewerker.
Ik duim!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef roos85 het volgende:
Zo tentamen en ben ineens bloed zenuwachtig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef roos85 het volgende:
Het ging een stuk beter dan de vorige keer
Mooi gedaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:02 schreef Oognip het volgende:
D heeft een feestmutsvoor de jarige jop gevouwen
[ afbeelding ]
Het gaat helemaal goedkomenquote:
Weet ik niet, ving wel op dat de docent het snel zou nakijken en dat voor dinsdag alle cijfers ingevoerd moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goedkomenwanneer hoor je de uitslag?
Muis is te sloom om weg te lopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi gedaanmaar nog meer bewondering dat je het voor elkaar hebt gekregen dat Muis de feestmuts op houdt
quote:
Naar mijn gevoel een stuk beter dan vorige keer. Toen wist ik 100% zeker dat ik er 10 goed en dat weet ik nu van 20 dus heb goede hoopquote:Hoe is je tentamen gegaan, roos?
Donderdag 4 juli gaat de geschiedenis in als de meest vermoeiende dag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef Puala het volgende:
Sara, wat lekker. Je hebt er al echt zin in of niet?![]()
Oh fijn! Dan heb je hem vast gehaaldquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een slome duikelaar rondlopen.. ik breek mijn nek er nog een keer over
[..]
Naar mijn gevoel een stuk beter dan vorige keer. Toen wist ik 100% zeker dat ik er 10 goed en dat weet ik nu van 20 dus heb goede hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |