Hobo'squote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef wolferl het volgende:
Op de valreep afscheid nemen van een beladen week.
Prachtig werk van Albinoni, je zou haast niet denken dat het ouder dan Bach's werken is.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
Ik heb trouwens een leuk idee, moet even kijken of het gaat werken. Maar het is een leuk iets om het topic een beetje levend te houden.
Zo nu en dan een nummer van Metallica ertussendoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:12 schreef wolferl het volgende:
DINSDAG.
Ik heb trouwens een leuk idee, moet even kijken of het gaat werken. Maar het is een leuk iets om het topic een beetje levend te houden.
Erg mooie documentaire. Wekte spontaan mijn interesse voor Mahlerquote:Bloed, zweet en concerten. Strijkers van het Concertgebouworkest kiezen hun favoriete concertfragmenten.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef wolferl het volgende:
Er wordt heel hard gewerkt aan de gedroomde OP design, met veel dank aan shiznuts (verantwoordelijk voor hele grote OP designs op FOK!).
Ik heb zijn eerste ontwerp meteen omarmt, het ziet er heel gelikt uit.
Ziet er zeer goed uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef wolferl het volgende:
Dit is hem dan, onze eigen OP Design. Ontworpen door SHIZNUTS
[ afbeelding ]
In dit topic worden klassieke muziekstukken besproken en de allermooiste klassieke muziekstukken gedeeld. Aangezien dit de enigste topic is waar we deze muziek bespreken, zou het zeer op prijs worden gesteld om geen andere muziek genre's te bespreken.
[ afbeelding ]
Johann Sebastian Bach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MET GROTE DANK AAN SHIZNUTS
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef starla het volgende:
Volgens mij moet dat de Suite No.1 in G majeur van JS Bach (BWV 1007: prelude) voorstellen, maar het gitaarspel laat een beetje te wensen over
Ik ben Monteverdi fanquote:
Ik speel met mezelf, telt dat ook?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef Operc het volgende:
Zijn er onder de vaste gasten in dit topic ook veel mensen die zelf spelen?
Heel even twijfelde ik of ik moest uitleggen dat ik bedoelde of er mensen zijn die een muziekinstrument bespelen, waarbij de eigen fluit logischerwijs niet meetelt. Ik besloot dat dat niet nodig zou zijn in een topic over klassieke muziek, maar goed, ieder mens maakt fouten blijkbaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik speel met mezelf, telt dat ook?![]()
Ik vind de Beethoven vertolkingen van Wilhelm Kempff eerlijk gezegd het beste. Een Duitse pianist van de klassieke school. Streng, vroom, niet overdreven of extravagant piano spel. Neutraal ten allen tijde. Dat vind ik mooi bij Beethoven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:57 schreef Gewas het volgende:
Wat een geweldige pianist was Wilhelm Kempff.
Ligt eraan wat er uit de fluit komt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik speel met mezelf, telt dat ook?![]()
Je gaat vrij voortvarend te werk ja.quote:
Ik vind dat nogal F#.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik speel niet zo zeer de fluit, maar ik ben meer bezig met de noten tijdens mijn spel.
Two drums and a cymbal fall off a cliff: Badum Tsj!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe noem je twee gitaristen die unisono spelen?
Contrapunt..
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe noem je twee gitaristen die unisono spelen?
Contrapunt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |