Maar, maar, ma-quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:35 schreef Rodawa het volgende:
Wat is dit, 2 topics geleden ook al een topic voor haar.
Zoek het uit, veel plezier met je BJ.
nee.quote:
nee.quote:
het is ook echt niet zo.quote:
Th is goed.quote:
nee.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:45 schreef Rodawa het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Tommyboy schrijf je niet met th.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:45 schreef Rodawa het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Tommyboy schrijf je niet met th.
de 'e', maar dat is de laatste letter.quote:
The. Leuke naam hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de 'e', maar dat is de laatste letter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
hoe dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem ff een break. Kan niet 24/7 blijven gokken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:59 schreef xcachet het volgende:
Nu wel echt slapen. Hou dit geen seconde lager vol. Goodnight en bakker stuur ff je naam in dm
Ben er weer. En ik zei 1 iemand, dat betekent niet dat jij dat bent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:59 schreef xcachet het volgende:
Nu wel echt slapen. Hou dit geen seconde lager vol. Goodnight en bakker stuur ff je naam in dm
Shoppen met mama je moet toch wat doen met je moederquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:57 schreef d4v1d het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen?(Of vanmiddag...)
ha atsu.quote:
Niet de hele nacht blijven FOKenquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:59 schreef xcachet het volgende:
Euh... nee. Ik weet niet welke maat ik voor een jongen zou moeten kopen. Dus dan kan 'ie het beter zelf kopen als 'ie niet wil dat het te klein is of te grootquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
maar als je een meisje bent dan weet je die maat zeer wss niet
eigenlijk wel, maar ik moet morgen alleen rapport ophalen, dus het kan wel...quote:
een maat wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... nee. Ik weet niet welke maat ik voor een jongen zou moeten kopen. Dus dan kan 'ie het beter zelf kopen als 'ie niet wil dat het te klein is of te groot.
Th_e, Die _ is maar 1 letter ffs...quote:
THOEquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Th_e, Die _ is maar 1 letter ffs...
Moet nog... ik ben nog even muziek aan het luisterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi
Kranten al gedaan of hoef je niet meer in te vallen?
Hoe lang moet je nog? En weet je al of je een vaste krantenwijk wil?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet nog... ik ben nog even muziek aan het luisteren.
Nu toch het woord forever genoemd is:quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet nog... ik ben nog even muziek aan het luisteren.
Morgen (vrijdag) nog en dan neemt zij het weer over. Nee, ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? En weet je al of je een vaste krantenwijk wil?
Ik luister zo even, ben een filmpje aan het kijken
Jij bent ook oud, ik kan je rimpels al tellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Morgen (vrijdag) nog en dan neemt zij het weer over. Nee, ik weet het nog niet.
En is goed hoor, ik weet niet of je het überhaupt wat vindt. Is nogal oud enzo.
het is een 'klinker' ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef d4v1d het volgende:
Wat is gvd je naam?
Die _ moet haast wel klinker zijn.. Of je naam is niet uit te spreken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent ook oud, ik kan je rimpels al tellen
Of vinden vrouwen dat niet leuk om te horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem het wel terug
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2013 04:17:33 ]
Omdat ik sorry wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is je geraden ja...
En waarom dat hartje?.
Jaaaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:19 schreef d4v1d het volgende:
Adora is...
Lief.
Leuk.
Geweldig.
Jong.
Niet oud.
Aardig.
Zo goed?
Bam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa.
Oja, je staat in mijn fobo nu.
Missiequote:Op donderdag 4 juli 2013 04:23 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk was het niet als missie bedoeld...
Toch lief van je.
Aha...quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik sta nu in je fobo.
Het was dus een mislukte slechte grap wat ik zei over die missie
Ik ben heel duidelijk en begrijpelijk.quote:
Oké, ander onderwerp.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben heel duidelijk en begrijpelijk.
Ander onderwerp
Ouders niet thuis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ander onderwerp.
Waarom ben jij nog wakker eigenlijk?
Aha, waar zijn je ouders dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ouders niet thuis.
EN ik ben niet moe.. Nog niet
Mijn ritme is al verneukt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, waar zijn je ouders dan?
En jij krijgt echt een verneukt ritme zo.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn ritme is al verneukt.
Mijn ouders zijn beide leraar (op twee verschillende scholen) En ze hebben beide op precies hetzelfde moment een kamp![]()
Ik heb een zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 04:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
En dat is wel heel toevallig. Dus nu heb je het hele huis voor je alleen?
Loop zequote:Op donderdag 4 juli 2013 05:48 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga kranten lopen, tot over een uurtje.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:33 schreef d4v1d het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEDEEEEEEEEEEEEMOOOOOOORGEEEEEEEEEEEN
Ik sluit me aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Wel fijn trouwens dat ik niet de enige hier ben die niet kan voetballen.
Oke oke.quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke oke.
Je snapt weinig...
.. Of ik ben onduidelijk.
Go Taxquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:05 schreef Taexon het volgende:
Week lang pas om 8 30 beginnen @ schiphol, yaya
Mogguh
Was jij diegene die beveiliging deed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:05 schreef Taexon het volgende:
Week lang pas om 8 30 beginnen @ schiphol, yaya
Mogguh
Wat een lullige actie van die chauffeurquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:01 schreef Taexon het volgende:
Bus trapt vollop op de rem en alle stewardessen vliegen in het rondwat een trutten
Zolang ze niks breken/kneuzen of wat is er niks lulligs aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een lullige actie van die chauffeur.
Nou, als ik het was zou ik wel boos zijn. Je kunt al zo moeilijk je evenwicht bewaren in een rijdende en bewegende busquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang ze niks breken/kneuzen of wat is er niks lulligs aan
Ook vooral als je zoals de gemidelde stewardess hakken aan hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, als ik het was zou ik wel boos zijn. Je kunt al zo moeilijk je evenwicht bewaren in een rijdende en bewegende bus.
Ach anders hadden we een botsing gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een lullige actie van die chauffeur.
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook vooral als je zoals de gemidelde stewardess hakken aan hebt
Dan moet 'ie beter uitkijken dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach anders hadden we een botsing gehad
Of de andere partij..quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet 'ie beter uitkijken dus.
Nee want wij kwamen van rechts maar er dook een taxi voorquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet 'ie beter uitkijken dus.
Dan moet die taxichauffeur beter uitkijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee want wij kwamen van rechts maar er dook een taxi voor
Klopt, volgende keer rij ik over hem heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet die taxichauffeur beter uitkijken.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, volgende keer rij ik over hem heen!!
Goedzo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, volgende keer rij ik over hem heen!!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:19 schreef SGYENZO het volgende:
Hello i do on lapohunting i tink that it very fun is.
Waarom reageer je dan xcashewnootjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken als je dat soms denkt
Oh, that's very nice.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:19 schreef SGYENZO het volgende:
Hello i do on lapohunting i tink that it very fun is.
Wilde dit even duidelijk maken omdat je het wel tegen mij hadquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan xcashewnootjes?
Als ik je aandacht wil noem ik je wel dingetje, dat is sowieso een veel mooiere naam dan xcachetquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde dit even duidelijk maken omdat je het wel tegen mij had
* AdoraBelle knuffelt dingetje.quote:
Wie is Maaike dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik je aandacht wil noem ik je wel Maaike, dat is sowieso een veel mooiere naam dan xcachet.
quote:
Mogen mensen hier dat niet weten dan? Was toch al wel bekend dat ik Naomi ben en jij dingetje?quote:
Ik dacht dat jij Belle heette ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mogen mensen hier dat niet weten dan? Was toch al wel bekend dat ik Naomi ben en jij -?
Oh... Nee, dat is een woordgrapjequote:
Oh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... Nee, dat is een woordgrapje. En heeft iemand anders voor me bedacht ooit.
Maar in m'n profiel staat m'n echte naam gewoon.
Heb je er zoveel onzin tussen zitten dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef xcachet het volgende:
Zo even 100 facebook vrienden er uit geknikkerd
Ik heb er vorig jaar bijna 200 weggehaaldquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef xcachet het volgende:
Zo even 100 facebook vrienden er uit geknikkerd
Mensen die ik eigenlijk toch niet mag, mensen die ik nooit spreek, mensen die er onzin op zetten, mensen die mij 0 interesseren. Ja toch wel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je er zoveel onzin tussen zitten dan?.
Hmmm... goed dat je het nu eens opgeruimd hebt danquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die ik eigenlijk toch niet mag, mensen die ik nooit spreek, mensen die er onzin op zetten, mensen die mij 0 interesseren. Ja toch wel veel.
En de mensen van de kut school waar ik dit jaar op zat interesseren mij ook niks meer
En meer privacyquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmmm... goed dat je het nu eens opgeruimd hebt dan.
Heb je meteen ruimte voor mij.
Nee, ze dm'de iets over ene spleet.:')quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat dat over wat je DM'de? Want dat is alles behalve grappig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ze dm'de iets over ene spleet.:')
Hasandeboerquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef xcachet het volgende:
Godver
M'n broertje gebruikt m'n e-mail op zijn telefoon voor de appstore:
Hallo,hasandeboer, verwelkomt u om deel te nemen aan Age of Empire. U heeft uw account met e-mail verbonden.Als u uw wachtwoord vergeet of hebt verloren, kunt u het via e-mail resetten, vergeet dus niet uw bound e-mail.
Bound E-mail: -
Account: hasandeboer
Mocht u problemen hebben met het aanschaffen van gouden munten, kunt u de volgende website voor het opladen bezoeken:
http://www.337.com/en/pay/mobile_game/
Waarschuwing: u moet zich eerst aanmelden (Deze registratie heeft niets te maken met uw spel account)
Wij wensen u plezier met het spel en bij het maken van uw glorieus keizerrijk!
De staf van Age of Empire
Prove itquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan heus wel voetballen
Gooedmorgen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prove it
Leg de buitenspel regel uit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef xcachet het volgende:
Godver
Hallo,hasandeboer, verwelkomt u om deel te nemen aan Age of Empire. U heeft uw account met e-mail verbonden.Als u uw wachtwoord vergeet of hebt verloren, kunt u het via e-mail resetten, vergeet dus niet uw bound e-mail.
Mocht u problemen hebben met het aanschaffen van gouden munten, kunt u de volgende website voor het opladen bezoeken:
Waarschuwing: u moet zich eerst aanmelden (Deze registratie heeft niets te maken met uw spel account)
Hoe kan hij in jouw e-mail komen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:14 schreef xcachet het volgende:
Godver
Ghehe, doe ik sws niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef SGYENZO het volgende:
[..]meld niet aan, kan die niet spelen.
Dat heb ik zelf ingevuld zodat hij app's kon downloaden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kan hij in jouw e-mail komen dan?.
Sowieso zorgen dat hij er niet meer bij kan komen, dit hoort niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
XCACHET NEGEER ME DAN EENS NIET
STALKERquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
XCACHET NEGEER ME DAN EENS NIET
Oh. Maar komt het dan ook niet op jouw rekening als hij wat koopt ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ghehe, doe ik sws niet.
[..]
Dat heb ik zelf ingevuld zodat hij app's kon downloaden.
Is een e-mail. Geen bankaccountquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Maar komt het dan ook niet op jouw rekening als hij wat koopt ofzo?
neeee hhiihhihquote:Kap met dat lapohunten![]()
Huntquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef SGYENZO het volgende:
Wie komt er mee lapohunten?
[..]
neeee hhiihhih
Die kerel upload tegenwoordig alles apart zodat hij meer cash verdientquote:
Slapen man, fuck je ritme het is vakantiequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit met een dilemma..
Ik heb dus niet geslapen vannacht. En ik ben dus nu echt heel moe.. Als ik nu ga slapen dan verneuk ik mijn ritme nog erger.. En ik wil vannacht nog goed kunnen slapen omdat ik morgen moet werken..
Dus mijn idee was om op de fiets te stappen en energy drink te halen.. Maar er is dus een kans dat ik gewoon van mijn fiets af flikker ;')
Ga ik nu slapen of naar de winkel?Met slapen verneuk ik mn ritme nog erger dus.
Morningquote:
Het probleem is dan dat ik morgen weer brak ben.. Als ik nu ga slapen slaap ik vannacht amper en loop ik morgen als een zombie op mn werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slapen man, fuck je ritme het is vakantie
Ga slapen en zet je wekker voor over 2 uur, zou genoeg moeten zijn om door te trekken tot een uur of 10quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit met een dilemma..
Ik heb dus niet geslapen vannacht. En ik ben dus nu echt heel moe.. Als ik nu ga slapen dan verneuk ik mijn ritme nog erger.. En ik wil vannacht nog goed kunnen slapen omdat ik morgen moet werken..
Dus mijn idee was om op de fiets te stappen en energy drink te halen.. Maar er is dus een kans dat ik gewoon van mijn fiets af flikker![]()
Ga ik nu slapen of naar de winkel?Met slapen verneuk ik mn ritme nog erger dus.
Ook al heb je 10 wekkers als je slaapt slaap je voor zo'n ~9 uur. Doorhalen is de optie, hij heeft er immers zelf voor gekozen dus niet zo terugkrabbelen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga slapen en zet je wekker voor over 2 uur, zou genoeg moeten zijn om door te trekken tot een uur of 10
suc6quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
Oke, ik ga fietsen..
Als ik flikker word ik misschien wakker van de klap
Doei
Have fun en doe een fietshelm opquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
Oke, ik ga fietsen..
Als ik flikker word ik misschien wakker van de klap
Doei
Woohooquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Toto69 het volgende:
Joepie, zo meteen naar Zwolle en daar heb ik zooooo veel zin in...
Door je UI dacht ik dat er een fout in FOK of zo zatquote:
Dus nietquote:
Wat is er met mijn UIquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door je UI dacht ik dat er een fout in FOK of zo zat
Suf gesprekje waarover dan? Lekker sportief beetje wandelen en fietsen met mooi weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus nieteerst naar het station fietsen, dan 40 minuten treinen, dan 2.5 kilometer lopen, een suf gesprekje hebben, weer 2.5 kilometer lopen, 40 minuten treinen en nog weer fietsen
Het is een gif die om de 10 seconde verandert in iets totaal andersquote:
Ja, zo is mijn persoonlijkheid namelijk ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een gif die om de 10 seconde verandert in iets totaal anders
Over een rekentoets die ik moet maken ik septemberquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Suf gesprekje waarover dan? Lekker sportief beetje wandelen en fietsen met mooi weer
Ahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Over een rekentoets die ik moet maken ik septembervoor mijn diploma nog
Mja ik zal maar eens op weg gaan dan, gr gr
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef chapel24 het volgende:
Maar als je in de laatste posts gewoon praat ben je dan schuldig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |