Bananenpakken.quote:
quote:
Gast, het is gewoon niet mijn ding. Ik heb je niet beledigd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef practics het volgende:
[..]tering haters hier, helft van die zogenaamde ekte mannen zijn puurste ras volks van fok en hebben nog nooit vrouw aangeraakt. Dat is wss nog het ergste ook
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:57 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Gast, het is gewoon niet mijn ding. Ik heb je niet beledigd.
niet trainen is al gay dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
V-hals moet je voor trainen anders is het sowieso gay als hell.
Dat is vloeken in de kerk hier op fok! Op zolder zijn de mogelijkheden beperkt voor de meesten hier.quote:
Was redelijk fok gezind altijd, maar na dit topic begin ik ze echt te haten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk hier op fok! Op zolder zijn de mogelijkheden beperkt voor de meesten hier.
Laat ze de tyfus krijgen op hun zolderkamers met wow-account.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef practics het volgende:
[..]
Was redelijk fok gezind altijd, maar na dit topic begin ik ze echt te haten..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Laat ze de tyfus krijgen op hun zolderkamers met wow-account.
Yes ik zit in de laatste categorie!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Muisraket het volgende:
Normale/kleine v-halzen.Grote V-halzen.
Grote v-halzen met een oerwoud aan borsthaarshag.
Grote v-halzen met 3 verdwaalde borsthaartjes.
Dat was een grapje trouwensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Yes ik zit in de laatste categorie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |