ok man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:34 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk moet ik dit als een compliment zien, als iemand denkt dat ik altijd serieus ben, dan ben ik een goede troll/ voor de gek houder.
Daar moet je je beroep van makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:34 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk moet ik dit als een compliment zien, als iemand denkt dat ik altijd serieus ben, dan ben ik een goede troll/ voor de gek houder.
Hou maar op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:34 schreef Spatieloos het volgende:
Daarom uni. dan kan je alle kanten op, broertje verteld er ook weleens over. Interessante vakken enzo hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat leraar niks voor mij is.
veel te serieus allemaal
ben ik te dom voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom uni. dan kan je alle kanten op, broertje verteld er ook weleens over. Interessante vakken enzo hoor.
Hoe weet je dat nou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben ik te dom voor.
algemene kennis is het misschien wel, maar ben nergens echt goed in.
mwa niet bepaaldquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?Haal je je punten redelijk makkelijk?
Bedrijfseconoom dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat leraar niks voor mij is.
veel te serieus allemaal
Hm, naja. wat wil je dan gaan doen als je zou stoppen?quote:
Totaal de andere richtingquote:
Ja naar amsterdam geweest voor jubileum wedstrijd van sjaak swartquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog iets gedaan? (Ik weet niet echt iets beters om te vragen)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja naar amsterdam geweest voor jubileum wedstrijd van sjaak swartjij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |