Eigenlijk had ik dat moeten typen als xcachet er niet bij was!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
xcachet is gewoon heel erg extreem super erg onzeker over roddelen denk ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
xcachet is gewoon heel erg extreem super erg onzeker over roddelen denk ik.
Mij serieus nemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso praten over status op een freaking forum
Ik had het ook over Spatieloos :p die zei dat netquote:
Gastquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook over Spatieloos :p die zei dat net
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Waarom zou ik jou niet serieus nemen?quote:
Omdat ik 72,4% van mijn posts onserieus ben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou niet serieus nemen?
Waarom neem je andere dan wel zo serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik 72,4% van mijn posts onserieus ben.
Ja, daar moet ik ook wat aan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom neem je andere dan wel zo serieus?
Eh, nee. Jij bent altijd serieus. Maar probeerd je er 72,4% van de keren er onderuit te lullen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik 72,4% van mijn posts onserieus ben.
Dat is het vooral jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, nee. Jij bent altijd serieus. Maar probeerd je er 72,4% van de keren er onderuit te lullen.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus nemen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, nee. Jij bent altijd serieus. Maar probeerd je er 72,4% van de keren er onderuit te lullen.
goed puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dat denk ik nietquote:
Nee, kom op denk je nou echt dat ik serieus ben als ik zeg dat ik....quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik nietMaar dat geeft niet verder.
Je maakt af en toe echt opmerkingen waarvan ik denk: Dude, wtf.. vwo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, kom op denk je nou echt dat ik serieus ben als ik zeg dat ik....
Ohkee ik kan even niks verzinnen. Laat maar ik geef het op, ik kan me er niet onderuit lullen!
hoiheyquote:
Daar heb je het al, even rekenen hoor. 100-72,4= 28,6 (jaja, ik kan hoofdrekenen). 28.6% is niet getrollt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt af en toe echt opmerkingen waarvan ik denk: Dude, wtf.. vwo?
En ik geloof gewoon niet dat dat allemaal trollen is
Deze reactie is trouwens een klassiek voorbeeld van je er onderuit lullen, maar laat maar. Zolang jij het gelooft is het goed toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb je het al, even rekenen hoor. 100-72,4= 28,6 (jaja, ik kan rekenen). 28.6% is niet getrollt.
wat denk je bij mij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt af en toe echt opmerkingen waarvan ik denk: Dude, wtf.. vwo?
En ik geloof gewoon niet dat dat allemaal trollen is
Jij bent intelligent, maar dat weet ik omdat je uni Geschiedenis doet en maatschappelijk ontwikkeld bent.quote:
hbo hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent intelligent, maar dat weet ik omdat je uni Geschiedenis doet en maatschappelijk ontwikkeld bent.
ohja, is waar ookquote:
Deze ninja edit is verzorgt door: Mensen die kunnen rekenen en SgtPorkbeansquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar heb je het al, even rekenen hoor. 100-72,4= 27,6 (jaja, ik kan hoofdrekenen). 27,6% is niet getrollt.
weet ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ohja, is waar ookMaar je gaat na je P wel uni doen toch?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze ninja edit is verzorgt door: Mensen die kunnen rekenen en SgtPorkbeans
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
En nu doe ik het weer, ik rekende expres fout! Zodat ik dom lijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze ninja edit is verzorgt door: Mensen die kunnen rekenen en SgtPorkbeans
Nonsens!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet.
misschien stop ik wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |