Vandaag weer sprinten toch? Ik ben bang dat jouw Danny, Boy nog wel even de baas zal zijn dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ie net zoals jij en de anderen hier is valt dat best mee.
Hier schijnt gewoon de zon terwijl jij niet eens ver van mij vandaan woont.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer geen zon. Ik dacht dat ik Nederland woonde, een vrij land waar het weerbericht tenminste nog wel objectief kon zijn.
[..]
Vandaag weer sprinten toch? Ik ben bang dat jouw Danny, Boy nog wel even de baas zal zijn dan.
Hier schijnt het zonnetje hoor, en ik zit binnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer geen zon. Ik dacht dat ik Nederland woonde, een vrij land waar het weerbericht tenminste nog wel objectief kon zijn.
[..]
Vandaag weer sprinten toch? Ik ben bang dat jouw Danny, Boy nog wel even de baas zal zijn dan.
Kutleven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon de zon terwijl jij niet eens ver van mij vandaan woont.
een wattesquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag waarschijnlijk een waaieretappe
Niks is zoals het lijkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ie net zoals jij en de anderen hier is valt dat best mee.
Ik heb Danny voor alle zekerheid op 3 gezet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik doe niet mee aan poules. Mijn wielrenbasiskennis reikt niet verder dan het verschil tussen een sprintetappe en een bergetappe. Het is dat ik zo'n groot fan van Boy van Poppel ben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb Danny voor alle zekerheid op 3 gezet.
Gisteren helaas te laat met Cavendish opgeven voor de dagzege. Wint ie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je het nummer al naar hem getwitterd?
dit kan Aad ook zeker waarderen.
Aad gaat dit vast retweeten.twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 13:23:39@aad300 in actie tijdens Geef Down de Toekomst. Mooie beelden! http://t.co/SweJv335sg reageer retweet
Blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat vertel je aan iemand van BNW?
Volgens mij sta ik overal bovenaan. Dat begint een beetje saai te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik doe niet mee aan poules. Mijn wielrenbasiskennis reikt niet verder dan het verschil tussen een sprintetappe en een bergetappe. Het is dat ik zo'n groot fan van Boy van Poppel ben.
Dus het is al bekend eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Binnen twee dagen wordt transfer Higuain naar Arsenal bekend gemaakt.
Dat was toch allang rond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie transfer welquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mother of god, 17000 uur.quote:Nachtpapegaai eindelijk op de foto
Voor het eerst is een Australische vogelliefhebber erin geslaagd een foto te maken van een levende nachtpapegaai. De Pezoporus Occidentalis, zoals de kleine papegaaiensoort officieel heet, is uiterst zeldzaam. In de afgelopen honderd jaar werd het dier slechts een paar maal waargenomen, voor het laatst in 2005.
Woensdag presenteerde ontdekker John Young voor een publiek van honderd liefhebbers foto's en een video van de nachtpapegaai. Experts reageerden lyrisch. Ze spraken van "de heilige graal in de wereld van de Australische vogelaars".
De ornitholoog van een museum noemde de nachtpapegaai een van de moeilijkste vogels ter wereld om te zien.
Ook John Young kreeg het niet cadeau. Verspreid over 15 jaar spendeerde hij 17.000 uur in het wild voor hij de papegaai voor zijn lens wist te krijgen. Behalve een paar foto's maakte hij ook een videoclipje van 17 seconden.
De nachtpapegaai komt oorspronkelijk uit Australië en leeft in het hoge gras. Tussen 1912 en 1979 werd het dier geen enkele keer gezien; aangenomen werd dat hij was uitgestorven. Verspreid over heel Australië zouden nu nog 50 tot 250 nachtpapegaaien leven.
De combinatie van luisteren en kijken levert het ultieme genot op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toch allang rond?. Maar ik ga weer uren naar Johannes zijn productie luisteren in opperste concentratie.
Dat spreek voor zich, maar bedankt voor de toevoegingquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De combinatie van luisteren en kijken levert het ultieme genot op.
Voor het geval er lurkers zijn die het niet begrijpen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat spreek voor zich, maar bedankt voor de toevoeging
Is niks, vergelijk het met het aantal uur per dag dat jij naar mooie vrouwen (uit)kijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |