Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:U dacht misschien dat Nederland een land was vol verstikkende regels, waarin volgevreten semi-ambtenaren, zich via een kort en initiatiefloos arbeidsleven zo risicoloos mogelijk naar het vroegpensioen slepen. Maar in de ogen van buitenlandse onderzoekers wordt ons land bevolkt door creatieve en innovatieve kenniswerkers die in soepele symbiose leven met de overheid.
Cijfers representeren over het algemeen de werkelijkheid, niet de onderbuik en niet-definieerbare 'echte' problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Bouwman is een man van de cijfers maar vergeet daarbij zijn ogen te openen voor echte problemen waar mensen mee te maken hebben.
Echte problemen waar mensen mee te maken hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Bouwman is een man van de cijfers maar vergeet daarbij zijn ogen te openen voor echte problemen waar mensen mee te maken hebben.
Leuk dat het vertrouwen in de industriële sector is toegenomen met 0,74% maar daar hebben we niks aan.
Ik zie dat ze onderzoeken hebben genomen die kijken naar inkomen, scholing en levensverwachting.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Echte problemen waar mensen mee te maken hebben.![]()
Zie je nou werkelijk zelf niet in wat voor randdebiel je bent als je dit soort zinnen uitpoept?
Ja, inkomen, scholing en levensverwachting staat los van geluk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik zie dat ze onderzoeken hebben genomen die kijken naar inkomen, scholing en levensverwachting.
Zegt geen ene fuck over geluk.
Het staat in ieder geval niet gelijk aan zoals Bouwman lijkt te claimen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja, inkomen, scholing en levensverwachting staat los van geluk.
Op de man spelenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Echte problemen waar mensen mee te maken hebben.![]()
Zie je nou werkelijk zelf niet in wat voor randdebiel je bent als je dit soort zinnen uitpoept?
Het woord 'geluk' kwam überhaupt niet voor in dit topic tot jij erover begon, dus ik ben erg benieuwd waarop je bovenstaande stelling baseert.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het staat in ieder geval niet gelijk aan zoals Bouwman lijkt te claimen.
Fok!se Dagblad? Post even een link, vlerk.quote:
okequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fok!se Dagblad? Post even een link, vlerk.
Als ik daarop klik, krijg ik hem niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
oke
http://fd.nl/economie-pol(...)op-een-na-beste-land
Tsja, dan had dat bijstandsmoedertje wellicht niet vijf oewesleys, oewinstons of priscilla's van even zo veel verschillende, met de noorderzon vertrokken "D.A.D.'s" uit moeten poepen. Ik ben die zielige verhalen over "bijstandsmoedertjes" inmiddels eerlijk gezegd wel een beetje beu...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Voor een bijstandsmoeder voelt het erg kut om te horen dat Nederland in de top 3 van allerlei leuke lijstjes staat. Want zij ziet alleen ellende om zich heen. Maar het zijn wel feiten.
Te eenzijdig. Jonge weduwen of vrouwen wiens man kostverdiener was maar door een ongeval o.i.d. niets meer in het laatje brengt. Uiteindelijk is dat clubje stumpers nog behoorlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tsja, dan had dat bijstandsmoedertje wellicht niet vijf oewesleys, oewinstons of priscilla's van even zo veel verschillende, met de noorderzon vertrokken "D.A.D.'s" uit moeten poepen. Ik ben die zielige verhalen over "bijstandsmoedertjes" inmiddels eerlijk gezegd wel een beetje beu...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |