gewoon mijn kwakje gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Geloosd als in bij een meid geloosd, of gewoon voor het eerst klaargekomen?
Gefeliciteerd in ieder geval
Hoezo heeft het je een vermogen gekost?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Heb vanmiddag mijn eerste kwakkie geloosd. Ben superblij! Kostte me wel een vermogen en extreme hoofdpijn, maaaar was het waard.
Nou dat was wel lekker zeker of nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
gewoon mijn kwakje gedaanparacetamol was required.
Ik heb op die manier ooit eens de tafelkamer hoog onder gespoten (met plas)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Nou dat was wel lekker zeker of nietwel vreemd dat je hoofdpijn krijgt. Ik kreeg trouwens een enorm 'plasgevoel' toen ik voor het eerst klaarkwam.
E, wats met jou zemmerquote:
ja ik ook. Moet trouwens constant plassen. Was super lekkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Nou dat was wel lekker zeker of nietwel vreemd dat je hoofdpijn krijgt. Ik kreeg trouwens een enorm 'plasgevoel' toen ik voor het eerst klaarkwam.
Opnieuw doen kan wel, maar je komt minder makkelijk klaar en het gevoel is ook wat minder lekker.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja ik ook. Moet trouwens constant plassen. Was super lekkerik hield mijn geschreeuw op dus misschien daardoor. Nog een beetje hoofdpijn. Zal ik opnieuw of is dat niet goed
minder makkelijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Opnieuw doen kan wel, maar je komt minder makkelijk klaar en het gevoel is ook wat minder lekker.
quote:
quote:
krijg ik weer hoofdpijn als ik nu gewoon adem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Opnieuw doen kan wel, maar je komt minder makkelijk klaar en het gevoel is ook wat minder lekker.
Dat weet ik niet, ik heb nooit hoofdpijn als ik masturbeer....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
krijg ik weer hoofdpijn als ik nu gewoon adem?
tja morgen gaat t toch vast makkelijker. Proberen waard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb nooit hoofdpijn als ik masturbeer....
godver probeerde ik het weer, kwam mn orgasme eraan kreeg ik weer koppijn. Gooide natuurlijk de brake erop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb nooit hoofdpijn als ik masturbeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |