probleem is dat ik tijdens het trekken niet vaak veel voel.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:18 schreef practics het volgende:
En in welk opzicht moet dat een probleem vormen?
Volgens mij is die net zo gevoelig als bij iemand die niet besneden is, maar zit het vooral tussen de oren het hele "sex" gebeuren.
Bedoel iemand die te snel klaarkomt geven ze vast niet het advies om met een schuurpapiertje zijn eikel te verharden zodat die minder voelt![]()
Dus andersom werkt het vast ook niet zo.
![]()
weinig aan te doen, vrees ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ben toen ik 4 was besneden (thank you mommy) nou heb ik een vraag.
Mijn eikel is niet zo gevoelig, wat kan ik hier aan doen?
Nou dat gaf me hoopquote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
weinig aan te doen, vrees ik.
door de besnijdenis ben je 75% van de zenuwuiteinden van je penis kwijtgeraakt.
ook is de huid van je eikel verdroogd, omdat die nu onbeschermd is.
en je hersenen registreren de sensaties vanuit je eikel minder, omdat de nog bestaande zenuwuiteinden overgestimuleerd worden door het schuren langs je onderbroek.
door een besnijdenis, heb je zelfs een verhoogde kans op impotentie.
sorry, maar ik heb het niet verzonnen.
google er maar eens naar.
wat nogal eens wordt aangeraden, is baby olie. om de huid van je eikel te verzachten.
tja, sorry.quote:
Aan de positieve kant - als je ooit aan onbeschermde kontseks met iemand uit een ontwikkelingsland wil doen is je kans op HIV iets kleiner dan bij een onbesneden man. Jippie !quote:
mja, maar daar wil ik mijn leven niet onder verwedden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:08 schreef Grouch het volgende:
[..]
Aan de positieve kant - als je ooit aan onbeschermde kontseks met iemand uit een ontwikkelingsland wil doen is je kans op HIV iets kleiner dan bij een onbesneden man. Jippie !
fijn voor de dames.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Blij zijn dat je eikel niet zo gevoelig is, vinden de dames heerijk.
Ja dat lukt toch niet als er een eeltlaag overheen zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang hij lekker klaarkomt tijdens de sex is er toch geen probleem?
UIteindelijk wel. En er langer over doen is volgens veel dames idd wel een voordeeltje.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja dat lukt toch niet als er een eeltlaag overheen zit.
Gaat toch juist om de feeling lijkt mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Grouch het volgende:
[..]
UIteindelijk wel. En er langer over doen is volgens veel dames idd wel een voordeeltje.
Jongen, je hebt nog een hoop te leren. Neem van mij aan dat die 'eeltlaag' je echt niet in de weg gaat zitten, sterker nog, je krijgt meer uithoudingsvermogenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Gaat toch juist om de feeling lijkt mij.
Behalve bij het trekken, dan is het uithoudingsvermogen juist kutquote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je hebt nog een hoop te leren. Neem van mij aan dat die 'eeltlaag' je echt niet in de weg gaat zitten, sterker nog, je krijgt meer uithoudingsvermogenen het klaarkomen blijft hetzelfde hoor.
Inderdaad, elke dame vindt het heerlijk om 3 kwartier geneukt te worden totdat het gaat branden.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef Grouch het volgende:
[..]
UIteindelijk wel. En er langer over doen is volgens veel dames idd wel een voordeeltje.
4 uur is ook gewoon normaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, elke dame vindt het heerlijk om 3 kwartier geneukt te worden totdat het gaat branden.Kwaliteit > kwantiteit.
Uiteraard. Pappen en nathouden die zaak, en rammen maar.quote:
in het begin toen ik pas besneden was gebruikte ik babypoeder,dat strooide ik op min hand waarmee ik rukte.nu zit er een hoonlaagje op mijn eikel en ruk ik nu gewoon droog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |