hmm ja zou kunnen maar heb nu wel gevoel dat eigenlijk niet meer zo vreemd is misschien bedoel je bent wel actief bezig soort van.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:37 schreef wickedmen het volgende:
Nu ben ik geen vagina expert, gynaecoloog of lichaam kenner.
Maar zou het niet komen omdat je opgewonden raakt het lichaam naar je vagina stroomt en vooral omdat jij je benen spreidt je benen dan te weinig bloed krijgen na een half uur?
Het lichaam naar je vagina stroomt?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:37 schreef wickedmen het volgende:
Nu ben ik geen vagina expert, gynaecoloog of lichaam kenner.
Maar zou het niet komen omdat je opgewonden raakt het lichaam naar je vagina stroomt en vooral omdat jij je benen spreidt je benen dan te weinig bloed krijgen na een half uur?
nee het voelt verder gewoon "goed" alleen ja zijn spieren beetje slapquote:Op maandag 3 juni 2013 08:33 schreef Ordos20 het volgende:
Sex is gewoon een workout. Dus als je de hele tijd met je benen in de hoogte, omhoog hebt staan en met allerlei standjes bezig bent, dan is het wel gewoon logisch (vooral als het standaard drie uur is). Koppel er een orgasme aan en dan is het heel logisch dat je benen (en lichaam) even rust nodig hebben. Zolang het niet tintelt, niks aan de hand.
quote:
Nou dat kunnen mannen goed liegen want hoor verhalen van meer uur.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
3 tot 4 uur seks is niet normaal nee. Vind je het gek dat je dan slap in de knieen bent. Als je inclusief voorspel een uur bezig bent, heb je echt wel goed je best gedaan.
Moest er trouwens ook niet aan denken. Wil je op zondagavond om elf uur naar bed en nog ff neuken, moet je nog 3 uur door.
(tenzij je het zoenen op de bank ook als onderdeel van de seks verstaat natuurlijk. Dan niet)
Dat is een feit. Liegen of overdrijven. De gemiddelde man neukt gemiddeld 7 minuten geloof ik. Exclusief voorspel dus. Als je een beetje controle hebt kun je dat echt wel een half uur volhouden en als je dan stopt en tussendoor even wat anders doet, kun je nog wel een keer een half uur. Maar dat is dan al wel echt een fucking marathon (pun intended).quote:
Hmm ja hij kwam wel 4 keer.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een feit. Liegen of overdrijven. De gemiddelde man neukt gemiddeld 7 minuten geloof ik. Exclusief voorspel dus. Als je een beetje controle hebt kun je dat echt wel een half uur volhouden en als je dan stopt en tussendoor even wat anders doet, kun je nog wel een keer een half uur. Maar dat is dan al wel echt een fucking marathon (pun intended).
4 uur nonstop neuken kan volgens mij niet eens zonder blauwe pilletjes.
Jeugdig enthousiasme. Of je date met Rocco Siffredi.quote:
Echt of mijn (scharrels) zijn vreemd of jullie ??quote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef pl4kkie het volgende:
4 keer klaar komen. Jezus. De laatste 2x kwam er bloed mee?
Ik ben 20 hij is 21.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jeugdig enthousiasme. Of je date met Rocco Siffredi.
Maar goed, dan is het dus wel normaal om slappe knieen te hebben. Je verliest nogal wat vocht als je het wereldrecord neuken probeert te verbeteren.
Gewoon even uit interesse hè... ben je dan ook daadwerkelijk 4 uur aan het penetreren of is hij ondertussen ook gewoon 2 uur op zoek naar de clit?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:46 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik ben 20 hij is 21.
En probeer niks te verbeteren haha het gebeurd gewoon zo
Nou niet letterlijk 4 uur maar soms ander standje of dat boven op zit dus dan ligt hij "stil" ik denk van de 4 uur het ong 30 min iets anders is dan echt "sex"quote:Op maandag 3 juni 2013 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon even uit interesse hè... ben je dan ook daadwerkelijk 4 uur aan het penetreren of is hij ondertussen ook gewoon 2 uur op zoek naar de clit?
Het ligt allemaal aan je eigen referentiekader.... En je fysiek, niet te vergeten.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
3 tot 4 uur seks is niet normaal nee.
Na 2x klaarkomen ben ik het al behoorlijk zat, mn vriendin ookquote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Echt of mijn (scharrels) zijn vreemd of jullie ??
Nee geen bloed wel wat "dunner" als de 1/2e keer klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |