Ja man, is echt iets om te willen op mijn leeftijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
TS is jaloers dat zij nog geen kinderen heeft.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Mensen die echo foto's plaatsen op FB
Ooit eens een reactie gezien 'Wat een lekker ventje' Het is een fokking embyro
Over een paar jaar loop je ook te pronken met je gipsafdruk. Kun je nu wel stoer doen. Eens ben je net zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja man, is echt iets om te willen op mijn leeftijd
Mijn gezicht stond half lachend half huilend. Enige gepaste reactie wat mij betreft.quote:
Spreek jou nog wel weer dan. Ik hoef sowieso geen kinderen, bah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een paar jaar loop je ook te pronken met je gipsafdruk. Kun je nu wel stoer doen. Eens ben je net zo.
Maar goed ook je zit qua gedrag nog minstens half in de pubertijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Spreek jou nog wel weer dan. Ik hoef sowieso geen kinderen, bah.
Niet iedereen heeft de drang om voort te planten hé?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar goed ook je zit qua gedrag nog minstens half in de pubertijd.
Zal ineens omslaan zoals bij de meeste van die wijven ineens zien ze het licht als ze 25 zijn dan mot er een babietje komen want kjoet.
Zou best kunnen, weet niet. Desalniettemin zijn de meeste zwangerschapsfoto's om te kotsen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komen die niet gewoon van akward family photo's?
Toch geloof ik je niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de drang om voort te planten hé?Zou niet weten wat ik met een baby moet, je kan er niks mee, het schijt alleen maar, kost alleen maar geld. Heb ik liever een kat ofzo. Heb baby's ook nooit schattig gevonden, ook niet toen ik 12 was.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is wel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn zo liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch geloof ik je niet.
Ik ken teveel vrouwen die van intense kinderhaters naar zwangere zwijmelkonten gegaan zijn in 5 jaar of minder.
Niet dat daar iets mis mee is maar hoop dat je dit topic dan nog kunt teruglezen met een dikke smile op je bakkes.
Kom jij weer met je Arabische teringhoeren aanzettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is wel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel eens hoor, heb er ook niets mee. Maar mij is eens verteld dat je daar moeder voor moet zijn (geweest) om dat te begrijpen. Maar goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zou best kunnen, weet niet. Desalniettemin zijn de meeste zwangerschapsfoto's om te kotsen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom jij weer met je Arabische teringhoeren aanzetten
Wat is er goor aan? Zwangere vrouwen zijn juist mooi. Daarnaast ze menstrueren niet meer....dus ze zijn juist helemaal niet meer goor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:48 schreef Pakspul het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt zo goor he, die dingen moeten ze in die tijd gewoon opsluiten.
Mooie zwangere vrouwen zijn mooi. Dikke mormels kunnen beter uit het zicht blijven jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:48 schreef Pakspul het volgende:
Zwangere vrouwen zijn echt zo goor he, die dingen moeten ze in die tijd gewoon opsluiten.
De standaard Nederlandse man gespotquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe die kerel ook kijkt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief![]()
alleen ze krijgen doet heel pijn
Kunnen mannen tegenwoordig kinderen krijgen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Dearest het volgende:
Even serieus, een kind hebben lijkt me niet verschrikkelijk als ze gewoon 8 zijn ofzo en normaal kunnen praten en poepen, maar dat hele baby gedoe, bah. Moet er niet aan denken.
Ik heb mijn dochter bij me gehad tot ze 7 maandjes was. Daarna heeft haar vader haar meegenomen. Ik vond het niet erg om voor haar te zorgen. Ik had ook wel hulp van mijn ouders. Ze was zo leuk en liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Dearest het volgende:
Even serieus, een kind hebben lijkt me niet verschrikkelijk als ze gewoon 8 zijn ofzo en normaal kunnen praten en poepen, maar dat hele baby gedoe, bah. Moet er niet aan denken.
Ik weet niet hoor, maar als ik jou was zou ik even naar dat icoontje naast mijn naam kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kunnen mannen tegenwoordig kinderen krijgen?
Sorry! Ik ga alquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Even opgeschoond. Niet weer een topic dat Sanasoufi volledig naar zich toe trekt..
Kunnen we hem/haar niet naar cairo sturen om verslag te doen voor fok?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Even opgeschoond. Niet weer een topic dat Sanasoufi volledig naar zich toe trekt..
Je bent echt ziek in je hoofd. Je hebt namelijk al vaak genoeg aangegeven er niet aan te moeten denken ooit kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter bij me gehad tot ze 7 maandjes was. Daarna heeft haar vader haar meegenomen. Ik vond het niet erg om voor haar te zorgen. Ik had ook wel hulp van mijn ouders. Ze was zo leuk en lief. En toen ik haar voor het eerst vast voedsel gaf
Wel heeft het mijn ritme kapotgemaakt. S'nachts slapen is me nooit meer gelukt. In plaats daarvan kan ik pas rond een uur of 6 s'ochtends mijn ogen dichtdoen.
Alsof dat wat wil zeggen, er zijn meer vrouwelijke users die eigenlijk een man zijn dan echte vrouwelijke users.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik jou was zou ik even naar dat icoontje naast mijn naam kijken.
Wil niet zeggen dat ze er helemaal niet zijn. En nu weer OT.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof dat wat wil zeggen, er zijn meer vrouwelijke users die eigenlijk een man zijn dan echte vrouwelijke users.
Dus je bent volledig nieuw hier?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ze er helemaal niet zijn. En nu weer OT.
die laatste foto's, dat MOET...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Smack10 het volgende:
Zou er ook een fokker op die foto's staan?
Gatverdamme wat een lelijke wijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan is er ook nog iemand die ze heeft geneukt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een lelijke wijven
Moet wel een Fok!ker zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan is er ook nog iemand die ze heeft geneukt.
Heeft je man je kind weggenomen, of heb je het meegegeven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter bij me gehad tot ze 7 maandjes was. Daarna heeft haar vader haar meegenomen. Ik vond het niet erg om voor haar te zorgen. Ik had ook wel hulp van mijn ouders. Ze was zo leuk en lief. En toen ik haar voor het eerst vast voedsel gaf
Wel heeft het mijn ritme kapotgemaakt. S'nachts slapen is me nooit meer gelukt. In plaats daarvan kan ik pas rond een uur of 6 s'ochtends mijn ogen dichtdoen.
Bas van Leeuwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Die vent op de laatste foto lijkt verdacht veel op die advocaat van 'Dit is niet mijn winkel vriend'
Preventief steriliseren om het lelijkheids-gen niet te verspreiden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe gaan we dat doen zonder berecht te worden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Preventief steriliseren om het lelijkheids-gen niet te verspreiden.
WTF sanasoufi is ook nog moeder?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je bent echt ziek in je hoofd. Je hebt namelijk al vaak genoeg aangegeven er niet aan te moeten denken ooit kinderen te krijgen.
Sanasoufi is een trollaccount van een 40-jarige, bierdrinkende, kale vent uit Drenthe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
WTF sanasoufi is ook nog moeder?
Wat de fuck. Ik hoop een hoop rare dingen gezien maar dit levert me echt oogaids op voor de rest van me levenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet echt iets voor mij, maar kan me erwat bij voorstellen voor trotse ouders of trotse ouders to be.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom men zwangerschapsfoto's wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |