Ook niet echt iets voor mij, maar kan me erwat bij voorstellen voor trotse ouders of trotse ouders to be.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom men zwangerschapsfoto's wil.
Ik kan het me gewoon helemaal niet voorstellen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:32 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ook niet echt iets voor mij, maar kan me erwat bij voorstellen voor trotse ouders of trotse ouders to be.
Tja, ik probeer er liever ook geen beelden van te vormen. Maar ik ben een man, dus sta sowieso al buiten die mogelijkheid van leven laten groeien in mijn eigen lichaam. Op baby niveau dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon helemaal niet voorstellen.
Lijkt me sowieso gruwelijk om iets rond te voelen trappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:36 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Tja, ik probeer er liever ook geen beelden van te vormen. Maar ik ben een man, dus sta sowieso al buiten die mogelijkheid van leven laten groeien in mijn eigen lichaam. Op baby niveau dan.
Even aangepast.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom men zwangerschap wil.
Anders sterft FOK! uit...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef Puntenjager het volgende:
*snel naar wc rent*
Rest de vraag: waarom nemen mensen nog kinderen
Die 2e is wel geniaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat het hem überhaupt gelukt isquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe die kerel ook kijkt
[ afbeelding ]
Die laatste man was echt zwanger, die eerste twee ook? Of is dat dezelfde man?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |