Ik had het niet over 'Westerse begrippen', maar 'Islamitische begrippen'. MB is zeer gematigd vergeleken met al-Qaeda. En dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef Pharmacist het volgende:
Hoe je "Jihad" interpreteert maakt niet echt uit. Het is duidelijk met zo een motto dat MB totaal niet gematigd is (voor Westerse begrippen).
Ben je in Egypte?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef rakotto het volgende:
JAAAAAAAAAH
Er is nog hoop voor Egypte!Allah Akbar!
![]()
Tot later mensen, ff feesten op straat.
Fuck mevrouw Van Zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mevrouw van Zetten uit Tiel vindt dit allemaal niet zo boeiend.
Maar doet Al-Qaeda mee met de verkiezingen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik had het niet over 'Westerse begrippen', maar 'Islamitische begrippen'. MB is zeer gematigd vergeleken met al-Qaeda. En dat weet je zelf ook wel.
Veel plezier man!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef rakotto het volgende:
JAAAAAAAAAH
Er is nog hoop voor Egypte!Allah Akbar!
![]()
Tot later mensen, ff feesten op straat.
Nee, de leider van een of ander court.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Santello het volgende:
De baas van een leger heeft dus eigenlijk de macht?
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef n00b13 het volgende:
Maar hoe ligt Mursi dan in het Egyptische politieke spectrum.
Was hij de meest gematigde?
Lol, wat een onzinpost. Ze zijn gematigd tov een organisatie die random mensen opblaast. Nou, boffen wij even. Als je MB "gematigd" noemt op een Nederlands forum en je bedoelt naar Islamitische begrippen is dat pure misleiding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Shawn het volgende:
Ik had het niet over 'Westerse begrippen', maar 'Islamitische begrippen'. MB is zeer gematigd vergeleken met al-Qaeda. En dat weet je zelf ook wel.
Hoofd van het Constitutionele Hofquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Santello het volgende:
De baas van een leger heeft dus eigenlijk de macht?
Echt niet. Voor moslimbegrippen is de PVV extreem. Je moet het in context zien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Lol, wat een onzinpost. Ze zijn gematigd tov een organisatie die random mensen opblaast. Nou, boffen wij even. Als je MB "gematigd" noemt op een Nederlands forum en je bedoelt naar Islamitische begrippen is dat pure misleiding.
Van het Egyptische hooggerechtshof jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, de leider van een of ander court.
Groot zolang er niet weer fraude wordt gepleegd Sabahi lijkt me de goede persoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En hoe groot is dan de kans dat er nu een meer gematigde komt?
En hoe populair is Al-Qaeda?
En dat is relevant want? MB is gewoon niet gematigd. Punt. Is dat nu zo hard toe te geven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef n00b13 het volgende:
Echt niet. Voor moslimbegrippen is de PVV extreem. Je moet het in context zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |