Gewoon dichtklappen en werken. Eventueel wakker maken met je toetsenbord of muis als dat nodig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
Hoe kan ik mijn beeldscherm aan mijn macbook gesloten hebben, en dan alleen via mijn beeldscherm werken (met toetsenbord en muis uiteraard), maar met mijn macbook dicht? Instellinkje ergens, maar kan hem niet vinden....
Inderdaad, zo doet men datquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Terug gegaan in de zin van. Shift ( windows ) optie herstellen kiezen --> juiste firmware bestand op je pc en gaan dus?
Hmm, dacht dat ie dat niet goed deed, maar het werkt inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon dichtklappen en werken. Eventueel wakker maken met je toetsenbord of muis als dat nodig is.
Wel met oplader eraan volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon dichtklappen en werken. Eventueel wakker maken met je toetsenbord of muis als dat nodig is.
Op dezelfde manier? Of anders gewoon de backlight helemaal naar 0 draaien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ie dat niet goed deed, maar het werkt inderdaad
En als ik mijn 2e laptop, via screen sharing nog wil besturen, hoe kan ik die dan dicht hebben zodat ie niet teveel stroom vraagt?
oke dank u. Binnen kort eens proberen danquote:
Zie het succes van evernote. Dus ja... hier zitten mensen op te wachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
beta.icloud.com werkt nu met de beta-versies van online Pages, Keynote en Numbers. Inloggen met een developer ID (je hoeft geen betaald ID te hebben).
Het werkt, maar zit hier nou echt iemand op te wachten?
Huh? Evernote is toch een compleet andere service? Dit is eerder een concurrent voor Google Docs en Office 365.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie het succes van evernote. Dus ja... hier zitten mensen op te wachten.
Nah. Dan krijg ik hem niet geactiveerd omdat er geen muis of beeldscherm aan zit ofzo. Ik wil hem juist als een soort NAS gebruiken ofzo, maar krijg dat toch niet helemaal voor elkaar. Ik weet dat het moet kunnen...een soort remote aanzet functie ofzo...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Op dezelfde manier? Of anders gewoon de backlight helemaal naar 0 draaien.
Evernote is toch ook een cloud dienst om in dit geval notities op al mijn devices beschikbaar te hebben. Documenten in de cloud is toch een logische evolutie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Huh? Evernote is toch een compleet andere service? Dit is eerder een concurrent voor Google Docs en Office 365.
Evernote verschilt wel wat van iWork in de cloud. Evernote is echt een verzamelbak van tekst, plaatjes, pdf's etc. etc. die je makkelijk kunt vullen en doorzoeken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Evernote is toch ook een cloud dienst om in dit geval notities op al mijn devices beschikbaar te hebben. Documenten in de cloud is toch een logische evolutie?
Ik dacht dat ik deze reactie al had gepost, maar blijkbaar niet. Waarschijnlijk staat hij nu in een ander topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Evernote is toch ook een cloud dienst om in dit geval notities op al mijn devices beschikbaar te hebben. Documenten in de cloud is toch een logische evolutie?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef Borizzz het volgende:
Ah wat is het toch fijn om een Mac te hebben.
Moest ik even kwijt
Ach dat heb ik ook wel eens gehad met mijn mailserver. Geduldquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe kan ik op mijn Mac ineens onderstaande melding krijgen. Ik verstuur mijn mail altijd via ziggo. Ook vanaf mijn iPhone en mijn iPad krijg ik een dergelijke melding. Kan het zijn dat de uitgaande server van Ziggo plat ligt om wat voor reden dan ook?
Mail kan geen verbinding maken met de server 'smtp.ziggo.nl' via SSL en de standaardpoorten. Controleer of de server SSL ondersteunt en of de accountinstellingen juist zijn.
Nou in ben er al uit, er is dus iets mis. Morgen schijnt het allemaal hersteld te zijn.
Mooi hoor en wat heb je er nu ingestopt als vervanging voor die corrupte HD die er eerst in zat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Lekker bezig, gister powerbookje opehaald voor weinig.. Deed niks meer ..
Hdd corrupt ofzo .. Staat nu Tiger te installen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |