Ik zal ff naar de buurvrouw lopen voor een foto van haar koelkastquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Zitten we net even een bakkie te doen samen, zie ik ook nog wasco kruisjes op de commode staan![]()
Ja graag!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal ff naar de buurvrouw lopen voor een foto van haar koelkast![]()
Ghehehe....maar dan ff niet kijken naar de nagelriemen.
Dit soort opmerkingen blijf ik onbegrijpelijk vinden. Als je dat zegt gaan mensen er juist extra extra op letten toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghehehe....maar dan ff niet kijken naar de nagelriemen.
Ja maar je kan maar vast je excuses hebben gemaakt ervoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen blijf ik onbegrijpelijk vinden. Als je dat zegt gaan mensen er juist extra extra op letten toch?
Ligt een beetje aan de sellerquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje Debsterrhelaas heeft sie niet alle lakjes die ik wil dus ga even zoeken. Neem aan dat ebay gewoon te vertrouwen is en het geen neppers enzo zijn?
Wat SQ zegt, als het extreem goedkoop is is het vaak niet te vertrouwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje Debsterrhelaas heeft sie niet alle lakjes die ik wil dus ga even zoeken. Neem aan dat ebay gewoon te vertrouwen is en het geen neppers enzo zijn?
Geel.. geen idee. Groen, zoek je mint of echt groen maar dan pastel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en in het kader van adviezen: ik zoek nog een mooie pastelgeel en pastelgroen. Suggesties?
HEMAquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en in het kader van adviezen: ik zoek nog een mooie pastelgeel en pastelgroen. Suggesties?
Ja die hebben wel mooie pastelletjes nu ja! En daar hoef je geenquote:
Ik denk meer de mint-kant op, echt groen-groen is denk ik niet mijn kleurquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geel.. geen idee. Groen, zoek je mint of echt groen maar dan pastel?
En dit idd! Ik heb laatst nog een vel rozen hema-lakje gehaald, liep erlangs en ik was all 'GIMME!'quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die hebben wel mooie pastelletjes nu ja! En daar hoef je geenvoor te doen hoor Puckzzzie!
Ik ben echt extreem fan van Bondi Lady Liberty als je een mint achtige zoektquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk meer de mint-kant op, echt groen-groen is denk ik niet mijn kleur
Puckz, lakken die ook fijn?
Oh, top, ik wacht welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
Als je ff wacht kun je de groene zo zien TrixDie zit o.a. nu op mijn nagels
dan heb je aan mijn essie tips ook niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top, ik wacht wel
Wel hip als die hema-lakjes wat zijn, lekker goedkoopik zit telkens naar die pastel-set van MO te kijken, maar DUUR..
Ermahgerd!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem fan van Bondi Lady Liberty als je een mint achtige zoekt. Is wat duurder maar lakt HEEL fijn!
MO is vooral zo duur door de verzendkosten, die essie-lakjes zijn nog wel te doen met een beetje zoekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je aan mijn essie tips ook niks
Boozyshop heeft bijna alle MO lakjes afgeprijsd trouwens nu
Echt een prachtig lakje is hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ermahgerd!!
[ afbeelding ]
SQ, ik denk bij pastel ook als eerste aan Essie, maar die pleurt altijd binnen drie kwartier van mijn nagels af, ik en Essie don't mix very well
Ik heb ook 2 mooie pastels van Kiko, maar dat is niet echt makkelijk te krijgen hier he?
Bestel ze dan bij boozyquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
MO is vooral zo duur door de verzendkosten, die essie-lakjes zijn nog wel te doen met een beetje zoekenmaar Essie wil niet blijven zitten bij mij
Bogo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt een prachtig lakje is het. Je hebt alleen NET de laatste BOGO actie gemist
.
Buy One Get One. Ze gaan trouwens ook starten met een subscription box, 25 dollar voor 3 lakjes, maandelijks skipbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bogo?
En hum, ik zet 'm gewoon even vrijblijvend op mijn lijstje
Puckz, cool!
Ah, cool welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Buy One Get One. Ze gaan trouwens ook starten met een subscription box, 25 dollar voor 3 lakjes, maandelijks skipbaar.
Ja dat is het lastige, ze verkopen ze niet altijd allemaal.. maar is je shipping dan wel al combined? Of heb je dingen in je mandje gemikt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik doe iets fout volgens mij.... heb eindelijk een verkoper gevonden die de hele Essie collectie aanbiedt en nu ben ik nog ¤27 kwijt voor 3 lakjes..... stomme verzendkosten! voor die ¤3 kan ik ze ook in de winkel halen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Debs, als dat merk nog eens zo'n bogo heeft, kun je me mss tippen?ik hou het echt zo slecht bij nu allemaal..
ik heb dingen gewoon in mn mandje gemikt. waren drie lakje uit dezelfde shop....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is het lastige, ze verkopen ze niet altijd allemaal.. maar is je shipping dan wel al combined? Of heb je dingen in je mandje gemikt?
Wat heerlijk foutquote:
Waarschijnlijk is je 2e + 3e item wel goedkoper om te shippen, maar in het mandje berekend eBay dat niet. Als je bij een willekeurig item uit de shop checkt kun je de kosten wel zien bij de shipping & handling infoquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb dingen gewoon in mn mandje gemikt. waren drie lakje uit dezelfde shop....
maar je moet ze dus zelf combinen? hoe doe ik dat? (valt het op dat ik nog nooit via Ebay besteld heb?![]()
)
Ik heb een hele zooi lakjes bij elkaar in een doos gepleurd en voor relatief lage prijs op marktplaats gepleurd. Weinig gedoe en het levert tenminste nog iets op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Incantrix het volgende:
Ik overweeg een hele zooi lakjes weg te doen, maar ergens vraag ik me af waarom ik dat zou doen. Je vangt er niks meer voor, verzenden is velen gedoe en dan moet ik helemaal gaan bedenken welke er dan weg moeten en lijstjes maken enzo.
On the other hand, nu heb ik echt lades vol staan terwijl ik toch telkens naar dezelfde lakjes grijp.
Heuj, hou is op met die logica, dan schaam ik me al helemaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uiteraard zijn alle 350 lakken die ik nu heb volledig noodzakelijk en prachtig.
I'm kidding myself just a little bit
Dat is op zich ook wel een plan ja, ik heb echt een boel waarvan ik toch echt denk dat ik ze niet meer ga gebruiken. Ik heb alleen ook geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen, maar ik kijk nog wel evenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een hele zooi lakjes bij elkaar in een doos gepleurd en voor relatief lage prijs op marktplaats gepleurd. Weinig gedoe en het levert tenminste nog iets op.
Ik wil voorkomen dat ik lakjes bewaar om m'n aantallen hoog te houden, terwijl ik ze eigenlijk niet zo mooi vind.
Daar ben ik wel toe in staat namelijk
Nagellak en logicaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heuj, hou is op met die logica, dan schaam ik me al helemaal.
Ik vind 350-400 echt de bovengrens eigenlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nagellak en logica.
Helpt het als ik 350 echt een bedroevend laag aantal vind?
Ik heb een keer een doos met een lak of 30 voor 15 euro verkocht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel een plan ja, ik heb echt een boel waarvan ik toch echt denk dat ik ze niet meer ga gebruiken. Ik heb alleen ook geen idee wat ik ervoor zou moeten vragen, maar ik kijk nog wel even
En ik wil eigenlijk juist mijn aantal naar beneden hebben omdat ik 350 zo veel vind
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een heerlijk foute zinquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Mijn grenzen zijn al een paar keer verruimd.
Oh, dat klinkt als een plan, thnx! Dat is ook een beetje waar ik tegenaan loop, los verkopen is zo'n gedoe en dan blijf je alsnog met de helft zitten. Misschien ook eens zo'n doos maken ja, ik denk dat ik er zeker wel 50 tot 110 kwijt kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een doos met een lak of 30 voor 15 euro verkocht.
En laatste keer pakweg 100 lakken voor 75 euro ofzo. Met losse verkoop krijg je er veel meer voor, maar ik had geen zin in gedoe en had de ruimte nodig. Hier zaten een zooi high end lakken bij, ook veel Catrice en Essence.
Maar jij blogt, dat is andersquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef Debsterr het volgende:
Mijn grenzen zijn al een paar keer verruimd.
Wel eerst in het ruiltopic zetten uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een plan, thnx! Dat is ook een beetje waar ik tegenaan loop, los verkopen is zo'n gedoe en dan blijf je alsnog met de helft zitten. Misschien ook eens zo'n doos maken ja, ik denk dat ik er zeker wel 50 tot 110 kwijt kan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel eerst in het ruiltopic zetten uiteraard
Als 'ie weggaat is 'ie voor jou and you know itquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Mocht je DV8 nog weg willen doen. Maar het hoeft niet hoor
ja hoor, en over een jaar vind je 500 de bovengrensquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind 350-400 echt de bovengrens eigenlijken sinds ik nu op 360 oid zit..
Ja ik snap het heur, anders gewoon bewaren, niet wegdoen als je het niet zeker weet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als 'ie weggaat is 'ie voor jou and you know itik blijf alleen twijfelen want htf, dus als ik spijt krijg kost me dat
terwijl ik 'm dus écht niet gebruik
Ik weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, en over een jaar vind je 500 de bovengrens
Kijk maar
Ik pak ook vaak naar dezelfde lakjes, sommigen nog steeds niet gedragen en toch steeds nieuwe leuke zien en willen hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weetmaar voor nu denk ik nog dat <400 wel ok is
ik lak ook helemaal niet zoveel nu, dus bij blijven kopen slaat ook nergens op.
Mss![]()
Jah, echt he? En op zich vind ik dat niet zo gek hoor, maar ik hrb ondertussen zoveel untrieds dat het echt nergens meer over gaat. Als ik mijn collectie uitdun tot wat ik écht heel mooi vind en echt nog wil en zal gebruiken denk ik dat er een mooi aantal overblijft. Als ik dan uiteindelijk weer bij de 400 kom met het koop-beleid dat ik nu voer vind ik het prima, maar dan gaat het wel nog flink lang durenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak ook vaak naar dezelfde lakjes, sommigen nog steeds niet gedragen en toch steeds nieuwe leuke zien en willen hebben
Classicquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahahaha, de kat schrok zichzelf in een salto.
Die?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef Incantrix het volgende:
IK WIL DIE STOMME KLOTELEVEL HALEN DAN KAN IK SLAPEN
Ik heb net mijn best moeten doen om een zilveren lakje te vinden. Ik had echt zoiets: DAT KAN TOCH NIET?? IK MOET EEN ZILVEREN LAKJE HEBBEN!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak ook vaak naar dezelfde lakjes, sommigen nog steeds niet gedragen en toch steeds nieuwe leuke zien en willen hebben
Jamaar tas en schoenen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD IK KAN ER NIET TEGEN DAT IK MORGEN MISSCHIEN MIJN TAS EN SCHOENEN MISLOOP. Dan moet ik een dag extra wachten, big fucking dealmaar toch.
Ik voel me net zo'n klein kind die al 3 dagen aan t janken is om een snoepjequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar tas en schoenen...
Wij snappen dat best hoor
Vergeleken met je iPad valt het momenteel nog best meequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel me net zo'n klein kind die al 3 dagen aan t janken is om een snoepje
Nu is ie bang voor me.quote:
Is in Breda en brum moet opeens weg net voordat ik thuis ben van werk. Dus 1.5-2 uur niemand hierquote:
Beste pakketman: Gooi maar over de schutting Thangyouveremast!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is in Breda en brum moet opeens weg net voordat ik thuis ben van werk. Dus 1.5-2 uur niemand hierfml
Complex met gedeelde tuin waarvan de poort vaak openstaat. Dat ga ik niet riskerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beste pakketman: Gooi maar over de schutting Thangyouveremast!!
Woon je nog steeds daar waar ik toen die iPad had opgehaald? Dat is op een hoek toch? Kan het me niet zo goed meer heugen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Complex met gedeelde tuin waarvan de poort vaak openstaat. Dat ga ik niet riskeren![]()
Ja dat is mijn thuis in Boxtel. Ik ben nu bij brum in Bredaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Woon je nog steeds daar waar ik toen die iPad had opgehaald? Dat is op een hoek toch? Kan het me niet zo goed meer heugen...
eauw...ja en Breda is scumbag city waar je geen pakketjes aan deurklinken laat hangen enzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is mijn thuis in Boxtel. Ik ben nu bij brum in Breda
Die van mij legt altijd vanalles in mijn fietsmandquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eauw...ja en Breda is scumbag city waar je geen pakketjes aan deurklinken laat hangen enzo.
*zoals mijn pakketbezorger doet*
Echt, ik ga nog een keer een officiële klacht over die gast indienen, als ie me dat weer flikt
de buren!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is in Breda en brum moet opeens weg net voordat ik thuis ben van werk. Dus 1.5-2 uur niemand hierfml
Ben blij dat je het niet in Boxtel hebt laten bezorgenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat had okke dus met een boormachine.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
De pakketman heeft het bij mijn stiefdochter serieus gepresteerd om een pakketje/zak van H&M door het openstaande slaapkamerraam naar binnen te gooien. Ding belande achter de gordijnen en ze vonden het dus ook pas (dagen?) later
De pakketbezorger was Badr?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had okke dus met een boormachine.
In een afgesloten appartementencomplex.
De macbook van m'n vader kon ik zonder enig id-bewijs op m'n stage laten bezorgen, waar ze het vervolgens bij de eerste persoon die ze zagen achter hebben gelaten. Had zomaar een cliënt kunnen zijn. Gelukkig kostte dat ding maar 1000 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dat met deze bedragen niet doen. Ups is sowieso heel netjes en goed geregeld altijd volgens mij
Nope, ik houd het doordeweeks bij op mijn telefoon, maar niet in een app, gewoon een notitieblokje. Eenmaal per week vul ik het in in de online registratie. Wij tellen geen calorieën oid, wij moeten invullen hoe laat we wat eten, hoeveel eetdrang we hebben en wat voor jou een zgn 'uitlokker' is geweest in zo'n situatie. Waarom je dus (indien van toepassing) van je aidsplanning bent afgeweken.quote:
Ermnermnem Lekkor!!! telt niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik houd het doordeweeks bij op mijn telefoon, maar niet in een app, gewoon een notitieblokje. Eenmaal per week vul ik het in in de online registratie. Wij tellen geen calorieën oid, wij moeten invullen hoe laat we wat eten, hoeveel eetdrang we hebben en wat voor jou een zgn 'uitlokker' is geweest in zo'n situatie. Waarom je dus (indien van toepassing) van je aidsplanning bent afgeweken.
Studentencomplex dus vaak proberen ze niet eens of er is overdag niemand thuis. Mja ups mag alleen maar op dit adres leverenquote:
Ja ik heb 4 pogingen voor ze het terugsturen. Dus er is heul geen probleem maar ik wil het natuurlijk NUNUNU hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De macbook van m'n vader kon ik zonder enig id-bewijs op m'n stage laten bezorgen, waar ze het vervolgens bij de eerste persoon die ze zagen achter hebben gelaten. Had zomaar een cliënt kunnen zijn. Gelukkig kostte dat ding maar 1000 euro.
Maar dat gezegd hebbende, ze hebben eerst keurig 3 bezorgingpogingen gedaan en briefjes achtergelaten. (Mijn ouders waren op vakantie, levering was vertraagd)
Ja dat ook, maar toch wachten jonguhquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben blij dat je het niet in Boxtel hebt laten bezorgen
joh, er is nauwelijks een probleem waarneembaar, adem in en uit, alles komt goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Studentencomplex dus vaak proberen ze niet eens of er is overdag niemand thuis. Mja ups mag alleen maar op dit adres leveren. In Boxtel heb ik d'r geen moeite mee maar hier ken je de mensen niet echt.
Ja dat soberso, maar duurt langquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou het risico ook niet nemen hoor Spees.
Dus dan maar een dag langer wachten!
Er is ook geen probleem, alleen maakt mijn hoofd er een probleem van omdat ik alles NU METEEN wil hebben terwijl ik me daar overheen probeer te zetten. Valt tegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, er is nauwelijks een probleem waarneembaar, adem in en uit, alles komt goed
Dan moet je het in de winkel kopen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is ook geen probleem, alleen maakt mijn hoofd er een probleem van omdat ik alles NU METEEN wil hebben terwijl ik me daar overheen probeer te zetten. Valt tegen
Je zit gewoon te soppenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
Klamme broek want op vochtige tuinstoel gezeten
Ik vind jou zo'n mega spirit hebben!quote:
Er zijn toch ook mensen die vrij nemen als er weer nagellak op een webshop komt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden er mensen zijn die zich ziek melden of vrij nemen als er een pakje komt?
Ik moest plassen maar was te luiquote:
OJA die Amerikanen de gingen huilen toen ninja polish site crashte want ze hadden vrij genomen!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen die vrij nemen als er weer nagellak op een webshop komt?
Stiekem zit ze nu gewoon te huilen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n mega spirit hebben!![]()
Ik twijfelde nog even of het niet als een gemene opmerking van me opgevat zou kunnen worden, maar U getz it!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind jou zo'n mega spirit hebben!![]()
Ik twijfelde nog even of het niet als een gemene opmerking van me opgevat zou kunnen worden, maar U getz it!
Ik lollerde! Tevens volgt Scrangie mij op Instagram en ben ik nu blijquote:
Ohja...het is wel Mss natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stiekem zit ze nu gewoon te huilen hoor
Nee dat was gisterenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stiekem zit ze nu gewoon te huilen hoor
Ze volgt mij ook einz.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lollerde! Tevens volgt Scrangie mij op Instagram en ben ik nu blij
En dat je dat laatste maar onthoudt Missy!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan op dit gebied heel veel hebben denk ik, vooral omdat ik hier gewoon heel open over ben en met veel mensen over kan praten. En vooral met mensen waarvan ik weet dat ze het beste met mij voor hebben.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lollerde! Tevens volgt Scrangie mij op Instagram en ben ik nu blij
Ik voel altijd zo'n sukkel als il blij word van zulke dingenquote:
Wiequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Choies volgt mij op pinterestDat snap ik dan weer niet
Ja ermahgerd straks krimpen mijn tetten omdat ik afval en dan gaan jullie me allemaal hatenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat je dat laatste maar onthoudt Missy!!
Ik voel mij een sukkel omdat ik er niet tegen kan of ik morgen m'n spullen krijg of nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik voel altijd zo'n sukkel als il blij word van zulke dingen
Jonge daar word ik ook chagrijnig van hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel mij een sukkel omdat ik er niet tegen kan of ik morgen m'n spullen krijg of nietik heb er serieus de kriebels van
Ermahgerd, minder tet, noooooooo....quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd straks krimpen mijn tetten omdat ik afval en dan gaan jullie me allemaal haten
Neehoor...dan gebruiken we je slappe tetten als sjaalquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd straks krimpen mijn tetten omdat ik afval en dan gaan jullie me allemaal haten
Ja wat is dan nog je praktisch nut?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Mental image.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neehoor...dan gebruiken we je slappe tetten als sjaal
Aah okay! Dat soort shops moeten jou als reclame gebruikenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is een webshop, net zoals Romwe. Maarnee heeft er laatst ook een jurkje besteld
Mijn geweldige persoonlijkheid?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja wat is dan nog je praktisch nut?
Ermahgerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neehoor...dan gebruiken we je slappe tetten als sjaal
Jankenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn geweldige persoonlijkheid?
Nee?
Mijn jankvermogen?
Ja?
Maar ik heb nog nooit iets van hen gepinned volgens mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah okay! Dat soort shops moeten jou als reclame gebruiken
quote:
Als je de optie hebt om thuis te werkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem er geen vrij voor, maar werk er wel voor thuis soms. Tenzij lomp grote leveringen zoals baksteen of keuken. Dan neem ik vrij.
ja uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je de optie hebt om thuis te werken
Ik zie het al voor me bij de grote Mquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou wel een optie zijn voor jou toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MEEKREUNEN!!quote:
Liefst met het ritme mee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met een stuk tegen het plafond aantikken
U needz winequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn hoofd: TAS TAS TAS PAKKETMAN ERMAHGERD TAS TAS SCHOENEN HUUUUU ALLALALALALALALALLA TAS TAS SCHOENENgodverdomme
Relax.....ga een rondje rennenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn hoofd: TAS TAS TAS PAKKETMAN ERMAHGERD TAS TAS SCHOENEN HUUUUU ALLALALALALALALALLA TAS TAS SCHOENENgodverdomme
Ik vond mijn suggestie beterquote:
HOEzo zou je nu nog willen gaan rennen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nu ga rennen dan kan ik morgen niet meer lopen. Faal enkel
Ik bats nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn jullie nooit bang dat 'men' jullie hoort batsen?
Ik ben me er tijdens de daad niet bewust van, maar dan merk ik dat het raam op kiepstand stond ofzo
Kan ook...maar dan komt ze morgen mssn klagen dat ze een kater heeft ofzoquote:
Nou dan is je probleem opgelost...nu rennen, morgen niet werken door dikke enkel en thuis voor pakketje. Win winquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nu ga rennen dan kan ik morgen niet meer lopen. Faal enkel
I like the way you thinkquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou dan is je probleem opgelost...nu rennen, morgen niet werken door dikke enkel en thuis voor pakketje. Win win![]()
Dat ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HOEzo zou je nu nog willen gaan rennen?
Bang niet, alleen het "ow. Het raam stond open"-effect inderdaad. Vooral 's ochtends leuk, dat je naderhand de buurmeisjes in de tuin hoort spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn jullie nooit bang dat 'men' jullie hoort batsen?
Ik ben me er tijdens de daad niet bewust van, maar dan merk ik dat het raam op kiepstand stond ofzo
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou dan is je probleem opgelost...nu rennen, morgen niet werken door dikke enkel en thuis voor pakketje. Win win![]()
Ja datquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bang niet, alleen het "ow. Het raam stond open"-effect inderdaad. Vooral 's ochtends leuk, dat je naderhand de buurmeisjes in de tuin hoort spelen.
Het is veel te zwart ook voor iets dat er genezen uitzietquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is geen echte tattoo...geen enkele artist krijgt een tattoo zo strak neer gezet
[ afbeelding ]
Nee das idd niet zo netjes. Vind het wel knap hoor...die lange dagen/nachten die je moet maken! Ik zou instorten volgens mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Proeftijd jonguh, ik ga me niet ziek melden dan
Zes tuinen die aan elkaar grenzen en zelden daadwerkelijk in de ochtend uit bed komen.quote:
En terechtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Proeftijd jonguh, ik ga me niet ziek melden dan
He ziet idd de lijnen van de sticker en die diagonale lijnen, die je krijgt al je beweegt met een stickerquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is geen echte tattoo...geen enkele artist krijgt een tattoo zo strak neer gezet
[ afbeelding ]
plus de diagonale lijnen...het plaatje klopt niet
iets waar vooral je vader wat aan heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Cadeau idee voor vriendin van je vader waarbij je eigenlijk sowieso niet naar de verjaardag wil maar er niet niet echt onderuit komt anyone?
Fles drank, na de 80 altijd fles drankquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Heeft iemand nog kado inspiratie voor iemand van 85?
Pakketje met douchegel en meuk, inclusief onderliggende boodschap HAHAHA JIJ STINKT!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Cadeau idee voor vriendin van je vader waarbij je eigenlijk sowieso niet naar de verjaardag wil maar er niet niet echt onderuit komt anyone?
Nee, dat is leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, oma heeft veel spullen. Drinkt niet. En heeft een iq van 150 ofzo.
Ik zit te denken aan een mooie foto uit de trouwreportage in een zilveren lijstje of een mooi album. Denk dat ze daar nog het meest blij van wordt. Of is dat suf?
Nee dat is juist leuk! Worden oma's blij van! En die gaan ze dan trots aan iedereen laten zien die langskomtquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, oma heeft veel spullen. Drinkt niet. En heeft een iq van 150 ofzo.
Ik zit te denken aan een mooie foto uit de trouwreportage in een zilveren lijstje of een mooi album. Denk dat ze daar nog het meest blij van wordt. Of is dat suf?
Goede reden om te blijven levenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Krijgt ze weeeer een tegoedbonarm vrouwke.
Zo'n dressoir helemaal vol met fotolijstjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat is juist leuk! Worden oma's blij van! En die gaan ze dan trots aan iedereen laten zien die langskomt
Douchepakketje it isquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fles drank, na de 80 altijd fles drank![]()
[..]
Pakketje met douchegel en meuk, inclusief onderliggende boodschap HAHAHA JIJ STINKT!
en een boekenkast, tv meubel en alle bijzettafelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n dressoir helemaal vol met fotolijstjes
bij de bodyshop is salequote:
Owjah euh... zal ik eerst even op fb vragen of ie daar gepost mag worden? Ik zet em niet openbaar iig.....quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...
staat Priem haar feed aan?
PRIEM???
waar blijft ons ABC filmpje??
Mijn oma is niet zo liefhebbend, maar ze heeft wel braaf een dressoir vol fotolijstjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en een boekenkast, tv meubel en alle bijzettafelsiemand gaf haar vijf jaar geleden een digitaal lijstje maar dat vindt ze "teveel gedoe"
Bejaarden
Dat is een goeie tip thnx! Ik vind zo'n standaard nivea of dove pakketje altijd zo stom om te geven maar dit is idd wel leuk!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de bodyshop is saleik had drie flessen mierzoet douchespul voor een tientje en het oogt luxe en duur
Mijn nichtjequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oma is niet zo liefhebbend, maar ze heeft wel braaf een dressoir vol fotolijstjes![]()
Vorig jaar heeft ze ook een digitaal fotolijstje gehad. Ik kan me niet voorstellen dat ze het ooit aan heeft gehad
Sowieso kan ik me niet voorstellen dat iemand ooit een digitaal fotolijstje aanzet eigenlijk.. Behalve bij speciale gelegenheden.
Wat mij betreft graag niet openbaar maar feestboek is ok. Zal er vast toch niet al te charmant bij staan maar dat ben ik inmiddels wel van mezelf gewendquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah euh... zal ik eerst even op fb vragen of ie daar gepost mag worden? Ik zet em niet openbaar iig.....
Morgeuh.
Als je nu al begint met niet terugbellen, laat je dan niet een hele vervelende indruk achter?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh. De M heeft om 8 u gebeld, maar de vorige keer dat ik terug belde wisten ze ook niet meer waar t over ging. Als t belangrijk was hadden ze de voicemail wel ingesproken toch?
Nomnom, is ze vast blij meequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
En oma is morgen jarig, dus een darmecho is het beste wat ik kan bieden
Is dit geen idee SQ, als je toch een 'echte' foto wil geven straks, dat je alvast zoiets doet ipv alleen een tegoedbon (als is dat er technisch gezien dan ook een maar goed)quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede reden om te blijven leven
Maar je hebt toch al iets van foto's digitaal? Doe je er 1 in een lijstje met de belofte dat je die foto over een maand komt vervangen ofzo..
Ik zou gewoon ff terugbellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh. De M heeft om 8 u gebeld, maar de vorige keer dat ik terug belde wisten ze ook niet meer waar t over ging. Als t belangrijk was hadden ze de voicemail wel ingesproken toch?
ja, is het ook. Dacht dat ik dat al gezegd had, maar niet dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nomnom, is ze vast blij mee
[..]
Is dit geen idee SQ, als je toch een 'echte' foto wil geven straks, dat je alvast zoiets doet ipv alleen een tegoedbon (als is dat er technisch gezien dan ook een maar goed)
Plagen niet gewenst?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Moeders willen altijd dat je naar hun clubje komt. Dat ben ik wel gewend. Maar ik wil best een darmecho maken als je dat fijn vindt?
Gewoon mailen "als ik niets voor vandaag 16:30 gehoord heb ga ik er vanuit dat je niet aan het cadeau mee doet"quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En aargh, collega viert vrijdagavond z'n verjaardag en het leek ons als kantoorgenoten leuk om een groepscadeau te doen ipv dat iedereen last minute met een envelopje aan komt zetten, zeker omdat die collega zelf ook altijd dingen regelt voor iedereen.
Maar dan stuur je een mail, hoor je van mensen een paar mensen 'jo is goed', van een hele hoop hoor je niks, maar verder komt er dan niks. Dus maar weer gemaild met dat het dan wel handig is als ze ff geld doneren zodat er daadwerkelijk iets gekocht kan worden. Ik regel dat verder wel, geen probleem, maar wil wel graag ff bevestiging wie er meedoet en dat men ook daadwerkelijk wat overmaakt voordat ik een cadeau ga halen. Ik was maandag begonnen met mailen en nu heb ik nog steeds pas van 2 mensen bevestiging en ik wilde het cadeau vanavond halen. Ik kan daar zo slecht tegen he, hoe moeilijk is het om ff te mailen dat je wel/niet meedoet en XX euro overmaakt![]()
Argh dat is wel super irritant idd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En aargh, collega viert vrijdagavond z'n verjaardag en het leek ons als kantoorgenoten leuk om een groepscadeau te doen ipv dat iedereen last minute met een envelopje aan komt zetten, zeker omdat die collega zelf ook altijd dingen regelt voor iedereen.
Maar dan stuur je een mail, hoor je van mensen een paar mensen 'jo is goed', van een hele hoop hoor je niks, maar verder komt er dan niks. Dus maar weer gemaild met dat het dan wel handig is als ze ff geld doneren zodat er daadwerkelijk iets gekocht kan worden. Ik regel dat verder wel, geen probleem, maar wil wel graag ff bevestiging wie er meedoet en dat men ook daadwerkelijk wat overmaakt voordat ik een cadeau ga halen. Ik was maandag begonnen met mailen en nu heb ik nog steeds pas van 2 mensen bevestiging en ik wilde het cadeau vanavond halen. Ik kan daar zo slecht tegen he, hoe moeilijk is het om ff te mailen dat je wel/niet meedoet en XX euro overmaakt![]()
Naja ik heb jn totaal al 2 keer teruggebeld waar ik niks aan had. Ik vind het vervelend om als gek te worden gezien als je terug belt omdat ze nu dus ook waarschijnlijk een hele lijst afbellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je nu al begint met niet terugbellen, laat je dan niet een hele vervelende indruk achter?
Als ze nu weer niet weten waar het over ging, kun je in ieder geval een volgende keer aangeven als je niet terugbelt, dat je meerdere keren teruggebeld hebt maar steeds voor niks...
Ja alleen loop ik dan het risico dat mensen alsnog te lam zijn om te mailen waardoor je uiteindelijk een heel laag bedrag overhoudt en dan kan ik het cadeau niet kopen wat ie graag wil hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon mailen "als ik niets voor vandaag 16:30 gehoord heb ga ik er vanuit dat je niet aan het cadeau mee doet"
bij dit soort dingen geef ik altijd een deadline anders zijn mesnen gewoon te lam om te reageren, terwijl ze al geen flikker hoeven te doen omdat jij alles regelt
HOE trek je in godsnaam die conclusiequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Plagen niet gewenst?mag je zeggen hoor, ik ben ook netjes gestopt met plagen toen je écht begon te stressen over je bruiloft
Met 7 a 10, is me niet helemaal duidelijk aangezien sommigen helemaal niet gereageerd hebben en ik hen ook al heel de week niet gezien heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Met hoeveel ben je? Kun je anders niet ff met de zak rond?
Ok ja dat is ook wel waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja alleen loop ik dan het risico dat mensen alsnog te lam zijn om te mailen waardoor je uiteindelijk een heel laag bedrag overhoudt en dan kan ik het cadeau niet kopen wat ie graag wil hebben
Dat is kut jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Grote kans dat mensen alsnog snel ff mailen dat ze toch ECHT WEL mee willen doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja alleen loop ik dan het risico dat mensen alsnog te lam zijn om te mailen waardoor je uiteindelijk een heel laag bedrag overhoudt en dan kan ik het cadeau niet kopen wat ie graag wil hebben
Anders vraag een keer aan je baas wat de bedoeling is als er gebeld wordt maar niks ingesproken omdat je dus al een paar keer voor niks teruggebeld hebt en dat ook een beetje nutteloos is?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb jn totaal al 2 keer teruggebeld waar ik niks aan had. Ik vind het vervelend om als gek te worden gezien als je terug belt omdat ze nu dus ook waarschijnlijk een hele lijst afbellen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOE trek je in godsnaam die conclusie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sarcasme + trix. Er is nog veel ruimte voor verbetering
Goeden welquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Anders vraag een keer aan je baas wat de bedoeling is als er gebeld wordt maar niks ingesproken omdat je dus al een paar keer voor niks teruggebeld hebt en dat ook een beetje nutteloos is?
tijdens het nagerechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Poep morgen gewoon even dat kind er uit... TADAAAA VERRASSINGGGG.
Mja, da's precies de reden waarom ik me daar niet meer voor opwerpquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zal bij de lunch straks wel iedereen nog ff aan z'n staart trekken ja. Alleen stom dat het op deze manier moet
Ik doe het ook liever niet. Maar ik heb met hem echt heel goed contact en het is beetje 'traditie' dat de kantoorgenoten het initiatief nemen bij dit soort dingen. En zij hebben met mijn verjaardag ook alles helemaal versierd en gedaan, was superleuk, dus ik vind het wel leuk als er voor hem dan ook iets geregeld wordt. Maar is voorlopig wel weer ff de laatste keer jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, da's precies de reden waarom ik me daar niet meer voor opwerp![]()
bij ons zijn ze allemaal lui. Ik krijg altijd een Intratuinbon, zelfs voor mijn bruiloftquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever niet. Maar ik heb met hem echt heel goed contact en het is beetje 'traditie' dat de kantoorgenoten het initiatief nemen bij dit soort dingen. En zij hebben met mijn verjaardag ook alles helemaal versierd en gedaan, was superleuk, dus ik vind het wel leuk als er voor hem dan ook iets geregeld wordt. Maar is voorlopig wel weer ff de laatste keer ja
Hehequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons zijn ze allemaal lui. Ik krijg altijd een Intratuinbon, zelfs voor mijn bruiloft
oh jullie zijn serieus bij hem thuis uitgenodigd? Ja okee, dan mag er wel wat moeite gedaan wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe
Hier worden normaal geen verjaardagscadeau's gedaan of zo, maar niemand viert het ook voor collega's eigenlijk. Maar hij heeft er nu wel een aantal uitgenodigd, vandaar. En hij is zelf ook wel iemand die van alles regelt voor mensen dus zou het stom vinden als er voor hem 0 moeite wordt gedaan. Dus ja, dan maar ff wat frustratie
Ja, vandaar dat ik vind dat er dan wel een leuk cadeautje bij hoortquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jullie zijn serieus bij hem thuis uitgenodigd? Ja okee, dan mag er wel wat moeite gedaan worden
okay, dan is 't goed!quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neenalleen weet ik niet wat ik moet zeggen, dus dan zeg ik maar niks
Hoe ver ben je al met mario trix?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neenalleen weet ik niet wat ik moet zeggen, dus dan zeg ik maar niks
Op de U? Ik moet nog 3 of 4 levels van superstar road vrijspelen dan ben ik klaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al met mario trix?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Mijn baby trekt haar haar uit haar hoofd
heb je het level run for it al gehaald?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op de U? Ik moet nog 3 of 4 levels van superstar road vrijspelen dan ben ik klaarmaar daar gaat zoveel tijd inzitten, dus ben nu ook met nsmb2 bezig, maar ik komdus niet door vuurbloemlevel 2 heen
gisteren 2 uur mee bezig geweest
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Mijn baby trekt haar haar uit haar hoofd
Daar mag je toch ook gewoon over komen vertellen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry het gaat gewoon even niet zo lekker hier
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry het gaat gewoon even niet zo lekker hier
Alleen komen klagen vind ik niet zo netjes vandaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar mag je toch ook gewoon over komen vertellen?
Buuuh wat vervelendquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alleen komen klagen vind ik niet zo netjes vandaar.
Met M. zijn hoofd gaat weer weer niet goed. Het ging heel goed en nu zie je hem slechter worden, maandag naar het ziekenhuis. Hopelijk is het snel op te lossen.
Er zijn er hier zat die alleen komen klagen hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Met M. zijn hoofd gaat weer weer niet goed. Het ging heel goed en nu zie je hem slechter worden, maandag naar het ziekenhuis. Hopelijk is het snel op te lossen.
Je mag het echt wel hier kwijt hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een drain, maar die is in het gunstigste geval ontregeld of anders niet goed meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn er hier zat die alleen komen klagen hoor
En wat kut. Zit er weer vocht in? Heeft hij geen drain?
Pff, wat klotequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een drain, maar die is in het gunstigste geval ontregeld of anders niet goed meer.
Ow damn. Hopelijk is het dan alleen een kwestie van drain vervangen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij heeft een drain, maar die is in het gunstigste geval ontregeld of anders niet goed meer.
Liever gewoon even verzetten van buiten af. Weer een operatie is ie weer 6 weken totaal uit de running, en dat zou qua planning een beetje lastig uitkomenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow damn. Hopelijk is het dan alleen een kwestie van drain vervangen!
Nog niet, ik wil eerst alles vrijspelen en dan de hele superstar road doen. En dan ben ik blij dat ik alleen speel, whehe! Heb net die level gehaald overigensquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je het level run for it al gehaald?
DIE IS ZO BAASecht 1 tikje fout doen en je bent gelijk dood, wat een bazenlevel
ik heb met sf samen echt schreeuwend voor de tv gezeten
want wij spelen t nog met 2 ook dus als de ander een fout maakt ga je beide dood
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik had gisteren trouwens zo'n lange wijde hipsterblouse aangepast want die staan meeeegamandy zo leuk.
Geen porem zeg ik je.... ik leek wel een humpty dumpty
ze hebben toch van die dingetjes die je om de handjes heen kan doen? Wat zegt maar lijkt op stoffen handschoentjes maar. Wel super vervelend :/quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog niet, ik wil eerst alles vrijspelen en dan de hele superstar road doen. En dan ben ik blij dat ik alleen speel, whehe! Heb net die level gehaald overigensen dat haar lijkt een soort van ocd ofzo, vooral als ze drinkt móet ze haren trekken, eerst gaat dat handje zo een beetje in de lucht voelen waar dat van mij is, maar als ze het niet kan vinden (ik doe het vast tegenwoordig, AU!) gaat ze dat van haarzelf maar uittrekken
ik ga maar ff kijken of een popje geven tijdens het voeden helpt oid, ik vind dit echt niet leuk
En Bubs, klote weer zeg![]()
wmb mag je het gewoon spuien hoor!
nee, dat is een oempa loempaquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan extra oranje foundation
Wajaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |