Ik zal ff naar de buurvrouw lopen voor een foto van haar koelkastquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Incantrix het volgende:
Zitten we net even een bakkie te doen samen, zie ik ook nog wasco kruisjes op de commode staan![]()
Ja graag!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal ff naar de buurvrouw lopen voor een foto van haar koelkast![]()
Ghehehe....maar dan ff niet kijken naar de nagelriemen.
Dit soort opmerkingen blijf ik onbegrijpelijk vinden. Als je dat zegt gaan mensen er juist extra extra op letten toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghehehe....maar dan ff niet kijken naar de nagelriemen.
Ja maar je kan maar vast je excuses hebben gemaakt ervoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen blijf ik onbegrijpelijk vinden. Als je dat zegt gaan mensen er juist extra extra op letten toch?
Ligt een beetje aan de sellerquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje Debsterrhelaas heeft sie niet alle lakjes die ik wil dus ga even zoeken. Neem aan dat ebay gewoon te vertrouwen is en het geen neppers enzo zijn?
Wat SQ zegt, als het extreem goedkoop is is het vaak niet te vertrouwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje Debsterrhelaas heeft sie niet alle lakjes die ik wil dus ga even zoeken. Neem aan dat ebay gewoon te vertrouwen is en het geen neppers enzo zijn?
Geel.. geen idee. Groen, zoek je mint of echt groen maar dan pastel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en in het kader van adviezen: ik zoek nog een mooie pastelgeel en pastelgroen. Suggesties?
HEMAquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en in het kader van adviezen: ik zoek nog een mooie pastelgeel en pastelgroen. Suggesties?
Ja die hebben wel mooie pastelletjes nu ja! En daar hoef je geenquote:
Ik denk meer de mint-kant op, echt groen-groen is denk ik niet mijn kleurquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geel.. geen idee. Groen, zoek je mint of echt groen maar dan pastel?
En dit idd! Ik heb laatst nog een vel rozen hema-lakje gehaald, liep erlangs en ik was all 'GIMME!'quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die hebben wel mooie pastelletjes nu ja! En daar hoef je geenvoor te doen hoor Puckzzzie!
Ik ben echt extreem fan van Bondi Lady Liberty als je een mint achtige zoektquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk meer de mint-kant op, echt groen-groen is denk ik niet mijn kleur
Puckz, lakken die ook fijn?
Oh, top, ik wacht welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
Als je ff wacht kun je de groene zo zien TrixDie zit o.a. nu op mijn nagels
dan heb je aan mijn essie tips ook niksquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, top, ik wacht wel
Wel hip als die hema-lakjes wat zijn, lekker goedkoopik zit telkens naar die pastel-set van MO te kijken, maar DUUR..
Ermahgerd!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem fan van Bondi Lady Liberty als je een mint achtige zoekt. Is wat duurder maar lakt HEEL fijn!
MO is vooral zo duur door de verzendkosten, die essie-lakjes zijn nog wel te doen met een beetje zoekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je aan mijn essie tips ook niks
Boozyshop heeft bijna alle MO lakjes afgeprijsd trouwens nu
Echt een prachtig lakje is hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ermahgerd!!
[ afbeelding ]
SQ, ik denk bij pastel ook als eerste aan Essie, maar die pleurt altijd binnen drie kwartier van mijn nagels af, ik en Essie don't mix very well
Ik heb ook 2 mooie pastels van Kiko, maar dat is niet echt makkelijk te krijgen hier he?
Bestel ze dan bij boozyquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
MO is vooral zo duur door de verzendkosten, die essie-lakjes zijn nog wel te doen met een beetje zoekenmaar Essie wil niet blijven zitten bij mij
Bogo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt een prachtig lakje is het. Je hebt alleen NET de laatste BOGO actie gemist
.
Buy One Get One. Ze gaan trouwens ook starten met een subscription box, 25 dollar voor 3 lakjes, maandelijks skipbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bogo?
En hum, ik zet 'm gewoon even vrijblijvend op mijn lijstje
Puckz, cool!
Ah, cool welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Buy One Get One. Ze gaan trouwens ook starten met een subscription box, 25 dollar voor 3 lakjes, maandelijks skipbaar.
Ja dat is het lastige, ze verkopen ze niet altijd allemaal.. maar is je shipping dan wel al combined? Of heb je dingen in je mandje gemikt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik doe iets fout volgens mij.... heb eindelijk een verkoper gevonden die de hele Essie collectie aanbiedt en nu ben ik nog ¤27 kwijt voor 3 lakjes..... stomme verzendkosten! voor die ¤3 kan ik ze ook in de winkel halen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Debs, als dat merk nog eens zo'n bogo heeft, kun je me mss tippen?ik hou het echt zo slecht bij nu allemaal..
ik heb dingen gewoon in mn mandje gemikt. waren drie lakje uit dezelfde shop....quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is het lastige, ze verkopen ze niet altijd allemaal.. maar is je shipping dan wel al combined? Of heb je dingen in je mandje gemikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |