iemand?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:32 schreef KingRoland het volgende:
Brief gehad dat ik mijn rekening moest opgeven + bijgaand envelop meegekregen erin waarmee ik het moest sturen maar ben em kwijtgeraaktde envelop alleen hé!. Heeft iemand dit ook gehad? en wat voor envelop was dat? retour of..? dan haal ik het ergens wel.
Belastingdienst/Centrale administratiequote:
Bedankt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Belastingdienst/Centrale administratie
Antwoordnummer 21020, 6400 XC Heerlen
formulier is hier (het adres staat er ook op)
http://download.belasting(...)eren_ca0401z6fol.pdf
Ik neem aan dat je dat ook gewoon in een normale envelop kunt versturen. Die retourenvelop is meer een stukje service van hun kantquote:
Heb ik onlangs ook gedaan. Ik vind wel dat het lang duurt voor je wat hoort trouwens. Ik had rond 10 juni aangevraagd, en er staat voor 15 juli een bericht voor ons klaar (ik heb na een week of drie gebeld).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Miriampje het volgende:
Wij hebben eindelijk ons geld binnen van 2012.
Nu heb ik net mijn voorlopige teruggaaf voor 2013 aangevraagd, zodat we onze HRA maandelijks krijgen. Nu vroeg ik mij af.. hoe werkt dat wanneer je pas halverwege het jaar dit aanvraagd. Krijg je dan de eerste maand het bedrag van de voorliggende maanden of krijg ik de komende maanden elke maand iets extra's (dus het totale bedrag delen door het aantal komende maanden)? Of hebben ze een andere oplossing bedacht?
Het totale bedrag gedeeld door de resterende maanden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Miriampje het volgende:
Wij hebben eindelijk ons geld binnen van 2012.
Nu heb ik net mijn voorlopige teruggaaf voor 2013 aangevraagd, zodat we onze HRA maandelijks krijgen. Nu vroeg ik mij af.. hoe werkt dat wanneer je pas halverwege het jaar dit aanvraagd. Krijg je dan de eerste maand het bedrag van de voorliggende maanden of krijg ik de komende maanden elke maand iets extra's (dus het totale bedrag delen door het aantal komende maanden)? Of hebben ze een andere oplossing bedacht?
Wat was je dagtekening?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef rebel-angel het volgende:
wij kregen de resterende maanden van dit jaar iets extra.
dus vanaf volgend jaar maandelijks iets minder.
zo en vandaag dan ook eindelijk DE brief gehad
nu binnen. dagtekening 5 / 7 , en geld ook ineens binnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:43 schreef Holy_Goat het volgende:
ik heb NOG STEEDS geen bericht over aangifte 2012....
December is gewoon december en niet de betaling van januariquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef zwarteweduwe het volgende:
En december, is dat voor de BD (in dit kader natuurlijk) de laatste maand van het jaar? Of wordt er dan - net als bij de toeslagen - alvast voor januari betaald?
OK, dank jequote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
December is gewoon december en niet de betaling van januari
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |