Als jij de aanname doet dat het rekeningnummer voor alle teruggaves wordt doorgegeven op het moment dat jij voor de zorgtoeslag een formulier opgaaf rekeningnummer krijgt, dan is het niet aan de Belastingdienst te wijten dat men gaat vragen naar een rekeningnummer voor de inkomstenbelasting. Hoe moet de Belastingdienst weten dat jij überhaupt hetzelfde rekeningnummer daarvoor wil gebruiken? Misschien heb je wel 4 rekeningnummers en gaat de zorgtoeslag automatisch naar de zorgverzekeraar, de huurtoeslag naar de verhuurder en de kinderopvangtoeslag automatisch naar de kinderopvang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:45 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik word er iedergeval tierelier van. Wat zo simpel lijkt kunnen ze nog moeilijk voor je maken.
Elk nadeel heb z'n voordeel: Over het bekend zijn van een rekeningnummer voor uitbetaling hoef je je nu i.i.g. niet meer druk te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef roosdoos het volgende:
Dagtekening 28 juni vriend vandaag gehad ik vandaag nieuwe brief is verekend!!! Ik wist niet eens dat ze wat van me kregen.
nee het bedrag wat ik kreeg stond ineens ook als bedrag wat ik in 2009 teveel gehad zou hebben. Gewoon echt precies het zelfde bedrag hoe toevallig. Terwijl ik toen andere inkomens had dan nu....... Dus daar is het heen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:55 schreef DreO het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door een gerechtsdeurwaarder of het CJIB.
Heb ook nog niks hoor, maar hoor meerdere mensen hier dat er toch dagtekeningen na 1 juli zijn. Als je er om verlegen zit of nieuwsgierig bent kun je altijd even bellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:08 schreef Arjan het volgende:
Ik begin me nu toch af te vragen of ze ons niet vergeten zijn. Vandaag nog niets binnen van de belastingdienst.
1 juli is toch echt 1 juli bij hun??
Vraag schriftelijk een overzicht aan van alle openstaande/verrekende en betaalde aanslagen en terugbetalingsbeschikkingen. Lijkt me vreemd dat je niets hierover zou weten en bij een aanslag inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen 2009 zou ik me zorgen gaan maken als de schuld niet kwijtgescholden is. Dan zit er dikke kans in dat je binnenkort post gaat ontvangen van de Sociale Verzekeringsbank.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:48 schreef roosdoos het volgende:
nee het bedrag wat ik kreeg stond ineens ook als bedrag wat ik in 2009 teveel gehad zou hebben. Gewoon echt precies het zelfde bedrag hoe toevallig. Terwijl ik toen andere inkomens had dan nu....... Dus daar is het heen.
Rekeningnummer op moeten geven? Anders moet je toch maar even gaan bellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef pindaplukker het volgende:
Dagtekening 7 juni, nog steeds niets binnen
Even bellen. Heb ik net dus ook gedaan en de meneer controleerde netjes mijn rekeningnummer en vertelde mij dat mijn betaling op 25 juni is verwerkt en dat het vanaf daar maximaal 10 dagen duurt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef pindaplukker het volgende:
Dagtekening 7 juni, nog steeds niets binnen
Ik heb mijn rekeningnummer moeten opgeven ja, wordt die brief ook als een nieuwe dagtekening gezien?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Rekeningnummer op moeten geven? Anders moet je toch maar even gaan bellen.
Wanneer was dat? Rekeningnummer verwerken duurt zomaar 1 a anderhalve maand.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:36 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik heb mijn rekeningnummer moeten opgeven ja, wordt die brief ook als een nieuwe dagtekening gezien?
Iets meer als 2 weken terug, ik zal nog wat meer geduldiger moeten zijn denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Rekeningnummer verwerken duurt zomaar 1 a anderhalve maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |