Domolo? Nieuw talent?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:12 schreef Sethje het volgende:
lijstje voor vandaag
Cavendish
Kristoff
Greipel
Gerrans
Kittel
Demare
Domolo
Van Poppel
Rojas
Nieuwe troef van Lampre, korte uitslagen gereden in Zwitserland. http://www.wvcycling.com/renner/4415/uitslagen/2014/quote:
Beetje zelfde soort type renner als Modolo dus?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nieuwe troef van Lampre, korte uitslagen gereden in Zwitserland. http://www.wvcycling.com/renner/4415/uitslagen/2014/
Benieuwd of hij de vorm doortrekt.
PARIJS IS NOG VERquote:Op zondag 6 juli 2014 13:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu al vergeten mijn team te wijzigen. Net als bij scorito. Faal.
Even kijken wat de schade is, maar wordt niks dit jaar. Vorig jaar tweede in de sub
Ik had deze namen ook plus Bardet. Wat een sufferd was ik om Cancellara te selecteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Lollerkowski, Gallopin, Sagan en Rui Costa gelukkig nog.
Verkoudheid, kan gebeuren.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lijkt nog nergens op bij mij, ik ben de Ten Dam van tourcoach.
Welk team ben je dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga pieken in de slotweek, mijn vakantie daargelaten.
Dat gaat nog niet zo lekker, je bent een beetje de Ten Dam van Tourcoach.quote:
Ik zeg net al dat ik de Ten Dam van dit spel ben.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gaat nog niet zo lekker, je bent een beetje de Ten Dam van Tourcoach.
Waarom stelde je sprinters op?
Ik had ook van Avermaet, topsprinter.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gaat nog niet zo lekker, je bent een beetje de Ten Dam van Tourcoach.
Waarom stelde je sprinters op?
Ja Crack had ik natuurlijk ook, maar om Kittel op te stellen moet je wel helemaal kachel zijn geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ook van Avermaet, topsprinter.
Held.
De gele trui doet wonderen, kijk maar naar Bling.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja Crack had ik natuurlijk ook, maar om Kittel op te stellen moet je wel helemaal kachel zijn geweest.
Ja, dus dan gaat dit niet op.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gele trui doet wonderen, kijk maar naar Bling.
Ook al had die een roze trui.
Wow.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef Keano het volgende:
Eindelijk een goeie dag . Greipel niet gepakt
1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 13, 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |