PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Oja ik ga een foto voor je maken.quote:
Zo heet ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
Oja queer zet mij in de OP bij PS3 -> Derium
Maar je reageert wel dus dat is voldoende.quote:
Aangezien ik de enige ben die iets in de OP kan veranderen (met uitzondering mods) de naam queer heeft verder geen enkele affiniteit met mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar je reageert wel dus dat is voldoende.
Linksquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef rolls-reus het volgende:
Berget dus op cfen huseklepp, is hij beter op lcam of op rcam?
Als je een team in 1 thema hebt en daar dan met 1 speler van afwijkt. Bijv dus een Noors team met een zweed op doel of een silver team met Van Persie. Vorig jaar zag echt ieder team van hem er zo uitquote:
Okequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een team in 1 thema hebt en daar dan met 1 speler van afwijkt. Bijv dus een Noors team met een zweed op doel of een silver team met Van Persie. Vorig jaar zag echt ieder team van hem er zo uit
Ik dacht verhoeven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]Dat is al best een oude term.
Een speler ertussen die er niet in past qua thema.
Lang geleden dat die term hier voorbijkwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Even 2 TOTW spelers toevoegen deze week. Al deed Ruud het niet slecht op RB..werd er alleen hard uitgelopen omdat ik non-stop tegen Neymar speelde in de gold cup
En Jarstein was echt kut..nu maar een vandermarretje op doel.
Dat zag ik ook ja, echt heerlijk. Had het er vandaag nog met mijn pa over dat die renners gewoon de gasten een elleboog moeten gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef StijnDa het volgende:
Nice![]()
Zo'n meeloper die neergeklapt wordt.
http://nos.nl/video/525521-tour-toeschouwer-velt-meeloper.html
Zat nog niet in de lijst, maar zit er dik in dat het snel gaat gebeuren ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Donk al uit packs? Of gaat dat binnenkort gebeuren?
Zou wel even checken wat het op PS3 is..kan zo hoger/lager zijn daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef quer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
MLS kneus bronze spelers gaan hard voor 1000c+
[/quote
thanks ff cashen
bronze kneusjes ongeveer 500c silver kneusjes 800cquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel even checken wat het op PS3 is..kan zo hoger/lager zijn daar.
huh zo cheapquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef quer het volgende:
[..]
bronze kneusjes ongeveer 500c silver kneusjes 800c
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh zo cheap
Kan het me haast niet voorstellen.
Ja, dit zegt toch niks. Dat is de meest voorkomende MLS bronze van allemaal (staat ook veel meer op de trade) en je hoeft ze niet binnen de minuut te verkopen toch? Zet gewoon alle kutspelers er voor 1k bin op en als ze na een uur niet verkopen iets lager. En de nuttige spelers (hogere rating, backs, CB's en betere formaties) voor meer.quote:
Ja, om 18uquote:
De man die zo klein was dat grensrechters hem niet zagenquote:
?quote:
Skype.quote:
Sorry ik kan nietquote:
kzou gewoon middenvelder>spits>spelmaker doen, cam dus dan. kan je gewoon overal voorin als er plek is ergensquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry ik kan nietwilde een keer oke zeggen. Zal van de week wel een keer meedoen. Ff mijn pro trainen
. Welke positie hebben jullie nog iemand nodig?
Average pace 78 ofzo, ja man konko laag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
3 potjes. 3 ragequits
Alleen wat weinig pace in de verdediging, dus had soms wel moeite met de Walcottjes van deze wereld.
picsquote:
yupquote:
Kan wel maar dan zit je op de bank.quote:
Handigquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2514284.page
Ik hap niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
3 potjes. 3 ragequits
Alleen wat weinig pace in de verdediging, dus had soms wel moeite met de Walcottjes van deze wereld.
Hij wint nog wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Niet chill als je geld ingezet hebt dat Murray Wimbledon gaat winnen
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxmlquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
ZET DIE MUZIEK UIIIIIIIIIIT
straks doet crookks buurman dit ook
Ik ook, mijn vriendin heeft geen xbox.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook?
Ik speel daadwerkelijk elke wedstrijd thuis..
Same.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
haha mijn playstation neem ik ook nooit mee de deur uit XDquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
Ik wel lekker lannen met ds2quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha mijn playstation neem ik ook nooit mee de deur uit XD
http://wefut.nl/player/13873 Je RBquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Ziet er zo ongemakkelijk uit he al die oud profs die nu veel te dik zijn en motorisch gestoord lijken te zijn geworden
Mijn laatste gezien?quote:
Thanksquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/13873 Je RB
Wel matig in verdedigen omdat hij RW was
Die lengte in combinatie met jumpingquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13876
IF verdienen in de MLS en hem dan bij Norwich krijgen?
Achja als je tegen de LW moet lukt het nog welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
En ja, dat klopt. Postte ik hier laatst al nav die suggestions. Maar hij heeft best aardige verdedigende stats nog en hij is vast niet duur
En goede workrates
Sliding gebruik je toch relatief weinig in dit spel..70 standing tackle, 71 marking..best prima
Alleen hopen dat hij niet vaak hoeft te koppen
Orlund lijkt me wel echt een prima keeper. Stond al op het punt om zijn NIF te halen omdat Jarstein zo matig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die lengte in combinatie met jumping
[..]
Achja als je tegen de LW moet lukt het nog wel
ziekquote:
quote:
De TOTS heeft natuurlijk betere stats maar ik vond de formaties met vleugels (LW/LF) niet echt lekker spelen dus ik zou voor de TIF gaan en de CAM/CF/ST zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
1.5 miljoen met silverpacken en MLS spelers verdiend. Twijfelen of ik een TOTS Bale of een TIF Bale ga kopen.
de TIFquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
1.5 miljoen met silverpacken en MLS spelers verdiend. Twijfelen of ik een TOTS Bale of een TIF Bale ga kopen.
Als LM in een 3-5-2 natuurlijk wel interessant. Ik ga er nog een nachtje over slapen. Denk dat een spitsenduo TIF Bale - SIF Lukaku en dan TOTS Cazorla er achter welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
De TOTS heeft natuurlijk betere stats maar ik vond de formaties met vleugels (LW/LF) niet echt lekker spelen dus ik zou voor de TIF gaan en de CAM/CF/ST zetten
NIF nu paar potjes gebruikt, die vond ik al goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
Iemand die TOTS Artur Moraes heeft gebruikt?
Ik overweeg om er dit van te maken:
[ afbeelding ]
ipv Romulo en Helton dus.
die komt toch zelfs nog op ps3?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Destiny van Bungie ziet er echt wel awesome uit!
Xbox one here I come
Maar wie zat er in dat pack?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie is er volgens jullie onder de 100k de beste TOTS? Zojuist een fokking lekker pakje geopend dus ik kan een TOTS kopen
In dit geval beet de gast die de 'overlast' veroorzaakte de penis eraf van de klager.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
ZET DIE MUZIEK UIIIIIIIIIIT
straks doet crookks buurman dit ook
Ja dat las ik, in het nieuws vertelden ze het anders maar het ging om het ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
In dit geval beet de gast die de 'overlast' veroorzaakte de penis eraf van de klager.
Ik zie mezelf ook nog wel doorslaan door al die irritante smsjes van die zeiksnor. Dat was waarschijnlijk wel gelijk afgelopen
Valero vind ik heel goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
T. SilvaHeb alleen geen foto omdat ik op iksboks opende
Elke TOTS is in feite zonde van de munten. Maar ik vond TOTS Sakho wel erg goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
wil TOTS sakho nog wel eens proberen, of is dat zonde van de munten ?
ja maar als je ze toch hebt kan je her en der wel eentje aanschaffenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke TOTS is in feite zonde van de munten. Maar ik vond TOTS Sakho wel erg goed
Honda heeft niet verlengt bij CSKA ben benieuwd waar hij belandt dadelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
We hadden het hier laatst over de spitsen van Juve komend seizoen en toen zei ik dat ze Vucinic eerder zouden lozen dan Matri omdat ze 15 miljoen ofzo konden vangen..ze zijn nu dus aan het onderhandelen met Zeni..zou gaan om een bedrag van 18 miljoen
Engeland denk ik..ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Honda heeft niet verlengt bij CSKA ben benieuwd waar hij belandt dadelijk
can they boy honda?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
Honda zou mondeling akkoord zijn met Milan.
Jammer dat Opel geen sponsor meer is.quote:
not on dis timequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
Honda zou mondeling akkoord zijn met Milan.
Jouw paints!!!11!!1!!quote:
die nam ie anders best netjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Het is echt bizar hoe slecht Kluivert is een paar jaar pas nadat hi jgestopt is
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
haha ja curse of the commentator was dat evenquote:
MUNNIEquote:
ze kleindochterquote:
SUUUUUUUUKKKKKquote:
haha dat is toch ook net een wijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robin is die kerel hoor.
https://www.facebook.com/robin.swart.7
Jucilei ipv Kanuquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.nl/squad/2632
Tips?twijfel vooral over de lb cb en cdm
Caulker is in ieder geval erg goed..rest weet ik niet van die Engelsen. Met Henderson EN Kanu mis je wellicht wat verdedigende spelers..quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:35 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.nl/squad/2632
Tips?twijfel vooral over de lb cb en cdm
Je weet hoe chemistry werkt?quote:
6 chemquote:
Jucilei zit al in een ander team, die drie van jou ook alquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Caulker is in ieder geval erg goed..rest weet ik niet van die Engelsen. Met Henderson EN Kanu mis je wellicht wat verdedigende spelers..
Hovland, Rindaroy en Tettey al in een ander team? Geloof het wel he.
Alledrie niet gerbuikt, maar prima stats welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jucilei zit al in een ander team, die drie van jou ook al![]()
Zat nog te denken aan safari, dragovic en yapi yapozou dat wat zijn?
Ook lekker goedkoopquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alledrie niet gerbuikt, maar prima stats wel
lezeuhhhquote:
postquote:
Goed onthouden voor volgend jaar he quer, dan vroeg van te voren beginnen met een voorraadje maken met MLS spelers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:51 schreef quer het volgende:
deze ging in een 4-3-2-1 voor 4k weg bij mij
[ afbeelding ]
Verstandig knul.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef quer het volgende:
Maar vanaf volgend jaar zal ik ook geen 200k pack openings doen.. en wat voorzichter met me geld omgaan
heb afgelopen week echt wel voor 200K aan packs geopend hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef quer het volgende:
Maar vanaf volgend jaar zal ik ook geen 200k pack openings doen.. en wat voorzichter met me geld omgaan
Precies, nu loop je gewoon binnen met de silverpacks. Levert net zoveel op nu als de 150c bin methode vorig jaar. Trouwens wel een kut moment dat ik last heb van de completing bug, moet nog 6 pagina's MLS spelers kwijtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb afgelopen week echt wel voor 200K aan packs geopend hoor![]()
doen wanneer het kan
moet alleen me olave nog kwijtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
MLS spelers gaan er al veel moeizamer uit nu op XBOX..moet er nog een paar lozen.
Dus..?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef rolls-reus het volgende:
Zijn motm sangweni jali en die lb geschikt voor in 4231 met kanu als andere cdm?
Sangweni is een baas. Jali is redelijk. Lijkt me beter als CM maar heb hem alleen als CDM gebruikt.quote:
Darwin staat erop in FUTquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Godver, hij zegt echt 5x per minuut Quintera. Daarna close-up van Quintero achterop zijn shirt en nog heeft hij het niet door
Dat is een andere Quinteroquote:
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is mijn internet nu zo traag of is het de web app? Ik kan niet eens meer normaal zoeken
Ik sta helemaal vast door de completing bug. Scheelt me tienduizenden coins. Dodelijke ziekte die tegenwoordig vrij goed te behandelen is EAquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is mijn internet nu zo traag of is het de web app? Ik kan niet eens meer normaal zoeken
Daar dacht ik aanquote:
Jawohlquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat??? 2e Keer Agbonlahor toch voor jou?
Ik 3x Benteke. Maar 1x Agbon geeft meer profitquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker
Wel apart jij al 2x Agbon. Ik heb sommige waardevolle spelers ook al meerdere keren
http://www.flabber.nl/lin(...)den-uitgevoerd-15618quote:De helft van deze briljante ideeeën moet sowieso morgen worden ingevoerd. De andere helft is wellicht wat minder noodzakelijk, maar desalniettemin wel vermakelijk.
Zit jij vinkjes te zetten als je packs opent?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Viatri 6x gekregen maar hij is niks waard. Sommige goede non-shiny spelers heb ik wel meerdere keren gehad.
Excel lijst met alle spelersquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij vinkjes te zetten als je packs opent?
Geen pack opening sheet hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Dan alleen van de SMLENO-spelers (sorry dat ik die term weer moet gebruiken)quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Dan alleen van de SMLENO-spelers (sorry dat ik die term weer moet gebruiken)
Gaat over Colombia u20 op Eurosport nuquote:
ik kan uit mijn lijst wel halen dat ik op de 27e van de maand de beste spelers krijgquote:
Dat is zeker rond de maandelijkse problemen van je vriendin, en dan heb je tijd over voor pack openingsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan uit mijn lijst wel halen dat ik op de 27e van de maand de beste spelers krijg
Wat heb ik gepulled?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook gewoon een goed geheugen waardoor ik ongeveer weet wie wat hier heeft gepulld.
open bijna nooit packsquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is zeker rond de maandelijkse problemen van je vriendin, en dan heb je tijd over voor pack openings
Je hebt teveel packs geopend, dat kan ik nooit allemaal onthouden. Overigens weet ik alleen silver pack pulls.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt teveel packs geopend, dat kan ik nooit allemaal onthouden. Overigens weet ik alleen silver pack pulls.
Die Correa is de Manolev van Colombia..steeds voorin te vinden en 0 vd 20 crosses ook maar in de buurt van een teamgenootquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef laucas het volgende:
Die Mojica leek mij wel een leuke speler, maar helaas niet in FUT.
Je hebt ook zoveel geopend maar o.a. 2x Kouyate, Henderson, IF Dorsin, Oemtietie meerdere keren, Apam, IF Caceres (1 van de slechtste IFs ooit)quote:
Lachwekkend jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Correa is de Manolev van Colombia..steeds voorin te vinden en 0 vd 20 crosses ook maar in de buurt van een teamgenoot
Ze zeiden op VZ dat Arias ook een soort Manolev is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Correa is de Manolev van Colombia..steeds voorin te vinden en 0 vd 20 crosses ook maar in de buurt van een teamgenoot
Knap dat je dat weet manquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt ook zoveel geopend maar o.a. 2x Kouyate, Henderson, IF Dorsin, Oemtietie meerdere keren, Apam, IF Caceres (1 van de slechtste IFs ooit)
O ja, Santacroce ook nog. Maar jullie zouden ook veel van mijn pulls op kunnen noemen (wat bronzes betreft niet want dat zijn er te veel)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet man
Je bent er een paar vergeten: 2x een De Sciglio, en Maikon Leite. Maar dan nog; bizar
Had nou gewoon TdJ gekeken, dan had je nu geweten dat Colombianen er hele rare eetgewoonten op na houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
QUinterooooooooooooooooooooooooooooooooooo in de laatste sec
Ik heb echt niets met wielrennenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had nou gewoon TdJ gekeken, dan had je nu geweten dat Colombianen er hele rare eetgewoonten op na houden
Wel met voetbal, als je naar wedstrijden van Colombia u.20 gaat zitten kijkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met wielrennen
Ging het over bolut ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand die banner van FUT waarop staat: "Transfer window is now open!"?
https://twitter.com/EASPO(...)588308180992/photo/1quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand die banner van FUT waarop staat: "Transfer window is now open!"?
quote:
Deze ja, thanks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://twitter.com/EASPO(...)588308180992/photo/1
[ afbeelding ]
120k voor een keeper vind ik wat overdreven.. Het is dat ie de beste Braziliaanse keeper is, want anders had ik het niet begrepen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
NIF nu paar potjes gebruikt, die vond ik al goed.
Zit dat daar ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Ga je naar het EA kantoor om te flamen?
Ben vorige maand wel bij het beeld van je held geweestquote:
Ohjee, heb je dat tegen een vrouw gezegd?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Johnbon het volgende:
Hahah toefjes!! Je huwelijk zou een voetbal contract moeten zijn verhaal, na 5 jaar kijk je of je door gaat elkaar. Dat valt niet goed bij vrouwen. Hahah geniaal.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, heb je dat tegen een vrouw gezegd?
Zijn er MLS transfers die iets waard zijn dan? Misschien Luyindula omdat hij ST is ipv CF.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
MLS transfer in me pack![]()
![]()
is die flikker geen fuck waard
Martins zal wel wat waard zijn denk ik zoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er MLS transfers die iets waard zijn dan? Misschien Luyindula omdat hij ST is ipv CF.
Lang verhaal. Nu aan een nieuwe pijnstiller. Ze worden steeds lekkerder. Te suf om het hele verhaal te tikkenquote:
iedere MLS is wat waard in deze tijd. alleen deze homo gewoon maar 1K ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn er MLS transfers die iets waard zijn dan? Misschien Luyindula omdat hij ST is ipv CF.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lang verhaal. Nu aan een nieuwe pijnstiller. Ze worden steeds lekkerder. Te suf om het hele verhaal te tikken
nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen is RTL 7 aan het kijken neem ik aan
nee RTL 8quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
wie danquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De documentaire van een van de grootste voetballers van Nederland niet kijken
Ze waren anderhalf uur skyhigh en nu droppen ze als een gek ja..ging echt heel snel dit keer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het idee dat de prijzen van MLS-spelers nu al inzakken. Ik zie al MLS silvers die niet voor 600 verkopen en voor 550 BIN worden ze niet meer zo snel gekocht.
Wat een oude baas hè.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ned 1 natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De documentaire van een van de grootste voetballers van Nederland niet kijken
Moeten Kazim en Lacazette in de spits staan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die een leuk Silver 4222 team kan maken met Toivio CB, Lacazette en Kazim-Kazim?
Liefst een paar originele spelers
Hahah ja! Maar in de juiste situatie hoor. Paar flessen wijn. Maar alsnog is het een gevoelige denkwijze. Ik blijf t geniaal vinden xxxquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, heb je dat tegen een vrouw gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |