PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Oja ik ga een foto voor je maken.quote:
Zo heet ik niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
Oja queer zet mij in de OP bij PS3 -> Derium
Maar je reageert wel dus dat is voldoende.quote:
Aangezien ik de enige ben die iets in de OP kan veranderen (met uitzondering mods) de naam queer heeft verder geen enkele affiniteit met mijquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar je reageert wel dus dat is voldoende.
Linksquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef rolls-reus het volgende:
Berget dus op cfen huseklepp, is hij beter op lcam of op rcam?
Als je een team in 1 thema hebt en daar dan met 1 speler van afwijkt. Bijv dus een Noors team met een zweed op doel of een silver team met Van Persie. Vorig jaar zag echt ieder team van hem er zo uitquote:
Okequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een team in 1 thema hebt en daar dan met 1 speler van afwijkt. Bijv dus een Noors team met een zweed op doel of een silver team met Van Persie. Vorig jaar zag echt ieder team van hem er zo uit
Ik dacht verhoeven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]Dat is al best een oude term.
Een speler ertussen die er niet in past qua thema.
Lang geleden dat die term hier voorbijkwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Even 2 TOTW spelers toevoegen deze week. Al deed Ruud het niet slecht op RB..werd er alleen hard uitgelopen omdat ik non-stop tegen Neymar speelde in de gold cup
En Jarstein was echt kut..nu maar een vandermarretje op doel.
Dat zag ik ook ja, echt heerlijk. Had het er vandaag nog met mijn pa over dat die renners gewoon de gasten een elleboog moeten gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef StijnDa het volgende:
Nice![]()
Zo'n meeloper die neergeklapt wordt.
http://nos.nl/video/525521-tour-toeschouwer-velt-meeloper.html
Zat nog niet in de lijst, maar zit er dik in dat het snel gaat gebeuren ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Donk al uit packs? Of gaat dat binnenkort gebeuren?
Zou wel even checken wat het op PS3 is..kan zo hoger/lager zijn daar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef quer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
MLS kneus bronze spelers gaan hard voor 1000c+
[/quote
thanks ff cashen
bronze kneusjes ongeveer 500c silver kneusjes 800cquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel even checken wat het op PS3 is..kan zo hoger/lager zijn daar.
huh zo cheapquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef quer het volgende:
[..]
bronze kneusjes ongeveer 500c silver kneusjes 800c
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh zo cheap
Kan het me haast niet voorstellen.
Ja, dit zegt toch niks. Dat is de meest voorkomende MLS bronze van allemaal (staat ook veel meer op de trade) en je hoeft ze niet binnen de minuut te verkopen toch? Zet gewoon alle kutspelers er voor 1k bin op en als ze na een uur niet verkopen iets lager. En de nuttige spelers (hogere rating, backs, CB's en betere formaties) voor meer.quote:
Ja, om 18uquote:
De man die zo klein was dat grensrechters hem niet zagenquote:
?quote:
Skype.quote:
Sorry ik kan nietquote:
kzou gewoon middenvelder>spits>spelmaker doen, cam dus dan. kan je gewoon overal voorin als er plek is ergensquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry ik kan nietwilde een keer oke zeggen. Zal van de week wel een keer meedoen. Ff mijn pro trainen
. Welke positie hebben jullie nog iemand nodig?
Average pace 78 ofzo, ja man konko laag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
3 potjes. 3 ragequits
Alleen wat weinig pace in de verdediging, dus had soms wel moeite met de Walcottjes van deze wereld.
picsquote:
yupquote:
Kan wel maar dan zit je op de bank.quote:
Handigquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2514284.page
Ik hap niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
3 potjes. 3 ragequits
Alleen wat weinig pace in de verdediging, dus had soms wel moeite met de Walcottjes van deze wereld.
Hij wint nog wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
Niet chill als je geld ingezet hebt dat Murray Wimbledon gaat winnen
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxmlquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
ZET DIE MUZIEK UIIIIIIIIIIT
straks doet crookks buurman dit ook
Ik ook, mijn vriendin heeft geen xbox.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook?
Ik speel daadwerkelijk elke wedstrijd thuis..
Same.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
haha mijn playstation neem ik ook nooit mee de deur uit XDquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
Ik wel lekker lannen met ds2quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha mijn playstation neem ik ook nooit mee de deur uit XD
http://wefut.nl/player/13873 Je RBquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Ziet er zo ongemakkelijk uit he al die oud profs die nu veel te dik zijn en motorisch gestoord lijken te zijn geworden
Mijn laatste gezien?quote:
Thanksquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/13873 Je RB
Wel matig in verdedigen omdat hij RW was
Die lengte in combinatie met jumpingquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.nl/player/13876
IF verdienen in de MLS en hem dan bij Norwich krijgen?
Achja als je tegen de LW moet lukt het nog welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
En ja, dat klopt. Postte ik hier laatst al nav die suggestions. Maar hij heeft best aardige verdedigende stats nog en hij is vast niet duur
En goede workrates
Sliding gebruik je toch relatief weinig in dit spel..70 standing tackle, 71 marking..best prima
Alleen hopen dat hij niet vaak hoeft te koppen
Orlund lijkt me wel echt een prima keeper. Stond al op het punt om zijn NIF te halen omdat Jarstein zo matig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die lengte in combinatie met jumping
[..]
Achja als je tegen de LW moet lukt het nog wel
ziekquote:
quote:
De TOTS heeft natuurlijk betere stats maar ik vond de formaties met vleugels (LW/LF) niet echt lekker spelen dus ik zou voor de TIF gaan en de CAM/CF/ST zettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
1.5 miljoen met silverpacken en MLS spelers verdiend. Twijfelen of ik een TOTS Bale of een TIF Bale ga kopen.
de TIFquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Toefjes het volgende:
1.5 miljoen met silverpacken en MLS spelers verdiend. Twijfelen of ik een TOTS Bale of een TIF Bale ga kopen.
Als LM in een 3-5-2 natuurlijk wel interessant. Ik ga er nog een nachtje over slapen. Denk dat een spitsenduo TIF Bale - SIF Lukaku en dan TOTS Cazorla er achter welquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
De TOTS heeft natuurlijk betere stats maar ik vond de formaties met vleugels (LW/LF) niet echt lekker spelen dus ik zou voor de TIF gaan en de CAM/CF/ST zetten
NIF nu paar potjes gebruikt, die vond ik al goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
Iemand die TOTS Artur Moraes heeft gebruikt?
Ik overweeg om er dit van te maken:
[ afbeelding ]
ipv Romulo en Helton dus.
die komt toch zelfs nog op ps3?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef Fuszy het volgende:
Destiny van Bungie ziet er echt wel awesome uit!
Xbox one here I come
Maar wie zat er in dat pack?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie is er volgens jullie onder de 100k de beste TOTS? Zojuist een fokking lekker pakje geopend dus ik kan een TOTS kopen
In dit geval beet de gast die de 'overlast' veroorzaakte de penis eraf van de klager.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man wel http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
ZET DIE MUZIEK UIIIIIIIIIIT
straks doet crookks buurman dit ook
Ja dat las ik, in het nieuws vertelden ze het anders maar het ging om het ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
In dit geval beet de gast die de 'overlast' veroorzaakte de penis eraf van de klager.
Ik zie mezelf ook nog wel doorslaan door al die irritante smsjes van die zeiksnor. Dat was waarschijnlijk wel gelijk afgelopen
Valero vind ik heel goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
T. SilvaHeb alleen geen foto omdat ik op iksboks opende
Elke TOTS is in feite zonde van de munten. Maar ik vond TOTS Sakho wel erg goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
wil TOTS sakho nog wel eens proberen, of is dat zonde van de munten ?
ja maar als je ze toch hebt kan je her en der wel eentje aanschaffenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke TOTS is in feite zonde van de munten. Maar ik vond TOTS Sakho wel erg goed
Honda heeft niet verlengt bij CSKA ben benieuwd waar hij belandt dadelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
We hadden het hier laatst over de spitsen van Juve komend seizoen en toen zei ik dat ze Vucinic eerder zouden lozen dan Matri omdat ze 15 miljoen ofzo konden vangen..ze zijn nu dus aan het onderhandelen met Zeni..zou gaan om een bedrag van 18 miljoen
Engeland denk ik..ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Honda heeft niet verlengt bij CSKA ben benieuwd waar hij belandt dadelijk
can they boy honda?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
Honda zou mondeling akkoord zijn met Milan.
Jammer dat Opel geen sponsor meer is.quote:
not on dis timequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
Honda zou mondeling akkoord zijn met Milan.
Jouw paints!!!11!!1!!quote:
die nam ie anders best netjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Het is echt bizar hoe slecht Kluivert is een paar jaar pas nadat hi jgestopt is
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
haha ja curse of the commentator was dat evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |