Ik had het over het nieuwe leensysteem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt.
Ik heb destijds 250 euro/maand gevangen aan stufi (kreeg iedereen)
Een vriend kreeg zelfs rond de 500 euro/maand aan stufi wegens pauperige ouders.
Op zich wordt je in België dus harder genaaid
Ik had het over jongeren, en dan voor diegenen zonder rijke oudersquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef bobbiey het volgende:
Dus ja de arme paupers hebben het beter in Belgie, maar diegenen met bovenmodaal inkomen financieren dat wel door hogere belastingsdruk.
Johquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Maar dit topic gaat natuurlijk gegarandeerd eindigen in een flameware tussen Nederland en Belgie.
Hier mekkeren een dozijn provincies tegen elkaar, dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Frankcofrank het volgende:
Kom op Nederlanders, verlaag je niet tot het niveau van deze belg. Wees trots dat wij 1land zijn terwijl je dat over Belgie niet kan zeggen.
Inderdaad. Ik begrijp dat superioriteitsgedrag van nederlanders naar belgen ook niet zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Geelman het volgende:
Naar mijn gevoel is België wat minder overgereguleerd dan Nederland. Daarnaast zijn de Ardennen prachtig, en is het er nog minder dichtbevolkt ook. Prima land.
Napoleoncomplex? Ik weet het niet. Wel vind ik het Vlaams mooi klinken, en zijn Belgen naar mijn idee wat beschaafder dan sommige Nederlanders. Althans, ze trekken niet altijd meteen hun smoel open om er weer eens een mening uit te gooien. Onder het mom van lekker direct zijn...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik begrijp dat superioriteitsgedrag van nederlanders naar belgen ook niet zo.
Als nederland geen gas zou hebben zouden de wegen er minstens zou pauperig zijn als in België.
Techniek ontwerpen zijn ze dan wel wat minder in maar de eten-en-drinken-cultuur maakt dit meer dan goed.
Ik sprak hierover met amerikanen, die toch de naam hebben vrij direkt te zijn maar die lui zeiden dat nederlandse direktheid het schofterige nadert.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Napoleoncomplex? Ik weet het niet. Wel vind ik het Vlaams mooi klinken, en zijn Belgen naar mijn idee wat beschaafder dan sommige Nederlanders. Althans, ze trekken niet altijd meteen hun smoel open om er weer eens een mening uit te gooien. Onder het mom van lekker direct zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |