Dan geef ik liever mijn bijdrage aan de Belgen. Zij kunnen het hard gebruiken om hun wegennet te actualiseren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, die accijnzen komen dit land ten goede. Vergelijk de Belgische wegen eens met de Nederlandse. Zelf onze Belg gaf dat toe.
Omdat d'n Albert dat niet meer doet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik in een oorlog zit en ten koste maar ten koste mijn vaderland moet verdedigen
Kan je ook niet naast kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, die accijnzen komen dit land ten goede. Vergelijk de Belgische wegen eens met de Nederlandse. Zelf onze Belg gaf dat toe.
Ik snap niet waarom een land daarom daar beter van wordt, je moet ook kijken naar wat men verdient, te besteden heeft en wat je over houdt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik betaal niet meer dan 400,- voor mijn hbo in Belgie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik in een oorlog zit en ten koste maar ten koste mijn vaderland moet verdedigen
Wat ze eigenlijk al 10 jaar geleden hadden moeten doen. Dag en nacht verschil tussen de kwaliteit hier en daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan geef ik liever mijn bijdrage aan de Belgen. Zij kunnen het hard gebruiken om hun wegennet te actualiseren.
Een nobel streven, al denk ik niet dat ze dankbaar zullen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan geef ik liever mijn bijdrage aan de Belgen. Zij kunnen het hard gebruiken om hun wegennet te actualiseren.
Klopt, maar zolang ik daar voor ¤1,50/l kan tanken ipv ¤1,75/l, dan geef ik mijn geld liever daar uit dan hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ze eigenlijk al 10 jaar geleden hadden moeten doen. Dag en nacht verschil tussen de kwaliteit hier en daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, maar zolang ik daar voor ¤1,50/l kan tanken ipv ¤1,75/l, dan geef ik mijn geld liever daar uit dan hier.
Daarom haal ik ook mijn kratje bier in Duitsland voor ¤6 ipv in NL waar ik ¤13 betaal.http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De genoemde bedragen zeggen dus niet zoveel over de financiële welvaart van het land daar NL nog steeds (en wederom) boven België staat.
[Edit] (Bij de meer actuele engelstalige wiki zijn de verschillen nog groter: http://en.wikipedia.org/w(...)by_GDP_%28nominal%29 )
[ Bericht 8% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 04-07-2013 02:54:49 ]Een heer met stijl
Ze kunnen ons ook verslaan: http://nl.m.wikipedia.org(...)_inkomensverschillenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp
De genoemde bedragen zeggen dus niet zoveel over de financiële welvaart van het land daar NL nog steeds (en wederom) boven België staat.
[Edit] (Bij de meer actuele engelstalige wiki zijn de verschillen nog groter: http://en.wikipedia.org/w(...)by_GDP_%28nominal%29 )
[Edit] De actuelere gegevens laten weer een ander plaatje zien:quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze kunnen ons ook verslaan: http://nl.m.wikipedia.org(...)_inkomensverschillen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt, maar zolang ik daar voor ¤1,50/l kan tanken ipv ¤1,75/l, dan geef ik mijn geld liever daar uit dan hier.
Daarom haal ik ook mijn kratje bier in Duitsland voor ¤6 ipv in NL waar ik ¤13 betaal.Dat is alleen maar rendabel als je in een uithoek van Limburg woont. Da's sowieso al driekwart buitenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Nee, dan betaal je al vlug een 300-tal euro per maand. Voor enkele vierkante meterquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:49 schreef BlueNumber het volgende:
Krijg je in België een toelage als je op kamers gaat als student?
Walen zijn Frans (of een van de Waalse inheemse talen) sprekende Nederlanders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Halfbroederstrijd![]()
Die Walen moeten eerst eens Nederlands leren.
Een Nederlander spreekt Nederlands, geen Fransquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Walen zijn Frans (of een van de Waalse inheemse talen) sprekende Nederlanders.
België is een opstandig deel van Nederland.quote:
HOAX.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een Nederlander spreekt Nederlands, geen Frans
quote:
Die Zuiderlijke talen zijn géén Frans. Maar verwante, door Frans taalimperialisme gemarginaliseerde talen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende dialecten die onder het Nederlands of het Frans vallen.
Gewoon Frans dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die Zuiderlijke talen zijn géén Frans. Maar verwante, door Frans taalimperialisme gemarginaliseerde talen.
Kijk, dat scheelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee, dan betaal je al vlug een 300-tal euro per maand. Voor enkele vierkante meter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |