SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra pijnlijk is dat België volgend jaar het WK zal winnen, als we de helderziende Dries Mertens mogen geloven natuurlijk.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
wat moeten wij nederlanders met dat achtergesteld gebied?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef goed_volk het volgende:
Ach, met een half uurtje zal duidelijk worden dat Vlaanderen op korte termijn geannexeerd wordt door Nederland en Wallonië door Frankrijk. Hoewel, de laatste is nog twijfelachtig overigens...
Geniet ervan nu het nog kan.
Belgen kunnen dan ook niet rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
.
- Het behalen van mijn rijbewijs heeft mij een goede ¤ 50 euro gekost. Dit behelst het theoretische en het praktische examen. Rijlessen zijn niet verplicht.
Goed beschouwd was Nederland tot 1830 een provincie van Belgie en heeft Nederland daarna maar weinig bereikt op het internationale podium.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kijk eens naar wat NL tov BE internationaal bereikt heeft, een dergelijke voorsprong mag best wat kosten.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd was Nederland tot 1830 een provincie van Belgie en heeft Nederland daarna maar weinig bereikt op het internationale podium.
Volgens mij haal je de dingen enigzins door elkaar, bekijk deze tabel eens:quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd was Nederland tot 1830 een provincie van Belgie en heeft Nederland daarna maar weinig bereikt op het internationale podium.
Kunt altijd zelf weer terug trekken hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:29 schreef IPA35 het volgende:
En Westmalle en Rochefort
Waarom moesten mijn gare voorouders naar het Noorden trekken?
Wij hebben een koning.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Bonzai. het volgende:
Dan vraag ik me eigenlijk af wat de voordelen in Nederland zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voordeel in België is dan weer dat je wel nog lekker kunt scheuren op de snelwegen. Die zitten niet zo propvol als in Nederland, behalve rond de steden natuurlijk. Jammer genoeg stijgt het aantal trajectcontroles, evenals het bedrag van de boetes. Dit naar Nederlands voorbeeldquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef jogy het volgende:
Al het monetaire voordeel verdwijnt als sneeuw voor de zon zodra je met je gekochte auto om de twee weken nieuwe schokdempers en banden moet halen door die derde wereld wegen die jullie daar hebben.
Het is toch algemeen bekend dat de provincie Brabant Belgisch grondgebied is waarbij de grens verkeerd getrokken is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hiernaast heeft Philips bijgedragen aan de meest nieuwe innovaties van de afgelopen eeuw: de compact cassette, de eerste videorecorder voor consumenten, de CD, de DVD en Blu Ray.
Nee kereltje, nu is het te laat, je hebt er zelf een wij versus zij topic van gemaakt, nu zal je het weten ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een voordeel in België is dan weer dat je wel nog lekker kunt scheuren op de snelwegen. Die zitten niet zo propvol als in Nederland, behalve rond de steden natuurlijk. Jammer genoeg stijgt het aantal trajectcontroles, evenals het bedrag van de boetes. Dit naar Nederlands voorbeeld![]()
Maar goed, dit topic ging natuurlijk over jongeren. Dus je punt is niet zo relevant.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wij hebben een koning.Nou, proficiatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |