quote:
Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Gaoxing het volgende:Wij hadden gisteren no way dat mama gaat koken-dag. Of beter gezegd: dat hebben we nu iedere dinsdag. Oudste had de dag ervoor een recept uitgekozen (wat ze een paar dagen geleden in een supermarkt had gekregen, waar ze het had mogen proeven) en het ging lang niet slecht. Oudste dan. Jongste was meer van bijstaan en naar kijken.
Ook leuk!
Weet je, ik snap ook best dat kinderen dat een keertje willen. Immers, zíj zijn in de positie dat ze altijd maar moeten doen wat een ander van hen wil. En ja, ik weet dat dat nou eenmaal het lot is van kinderen, maar ik vind het ook wel een soort van 'goed' dat hij de baas mag zijn.
We hebben wel van tevoren met hem besproken wat een baas zoal doet. Dat die ook goed voor zijn werknemers/onderdanen zorgt. Momenteel zijn er ook veel opstanden op TV te zien (Syrië, Egypte, vanochtend weer Bulgarije) en dan hebben we het er ook over, dat die mensen niet tevreden zijn met hun baas. Dus het is niet alleen leuk, maar ook nog eens pedagogisch onderlegd.
En nu is mijn schremtijd weer op!
Buurman en Buurman moet er gekeken worden!