Ja, maar wacht... Heleen (ik verplaats me weer even in haar) heeft waarschijnlijk een wat beter zelfbeeld dan de meeste andere mensen. Heleen vindt zichzelf nogal een catch, om het zo maar te zeggen: ze is slim, en mooi, en succesvol, en dus is het voor haar weer wat moeilijker te verkroppen als ze aan de dijk wordt gezet. Dat gaat er gewoon niet in, bij haar: "Hoezo: jij wil mij niet meer zien?! Dat bepaal ik zelf wel!"quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Willem Buiter is natuurlijk gewoon een eikel. Maar dan nog. Die verantwoordelijkheid geld voor Heleen zelf ook natuurlijk. Ze weet dat het risico van aanleggen met een getrouwde man is dat je de tweede viool blijft spelen.
Plausiblequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, maar wacht... Heleen (ik verplaats me weer even in haar) heeft waarschijnlijk een wat beter zelfbeeld dan de meeste andere mensen. Heleen vindt zichzelf nogal een catch, om het zo maar te zeggen: ze is slim, en mooi, en succesvol, en dus is het voor haar weer wat moeilijker te verkroppen als ze aan de dijk wordt gezet. Dat gaat er gewoon niet in, bij haar: "Hoezo: jij wil mij niet meer zien?! Dat bepaal ik zelf wel!"
Ik vrees dat Heleen het assertieve type is. Dus dat een relatie met een getrouwde man een 'risico' met zich meebrengt, is waarschijnlijk niet tot haar doorgedrongen.
Hmm een ezel stoot zich niet 2 maal aan de zelfde steen. Heleen wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, maar wacht... Heleen (ik verplaats me weer even in haar) heeft waarschijnlijk een wat beter zelfbeeld dan de meeste andere mensen. Heleen vindt zichzelf nogal een catch, om het zo maar te zeggen: ze is slim, en mooi, en succesvol, en dus is het voor haar weer wat moeilijker te verkroppen als ze aan de dijk wordt gezet. Dat gaat er gewoon niet in, bij haar: "Hoezo: jij wil mij niet meer zien?! Dat bepaal ik zelf wel!"
Ik vrees dat Heleen het assertieve type is. Dus dat een relatie met een getrouwde man een 'risico' met zich meebrengt, is waarschijnlijk niet tot haar doorgedrongen.
Ze vindt zichzelf zo geweldig dat ze het geen probleem vindt (alweer) tweede viool te spelen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar we weten het fijne er niet van. Misschien mailde ze wel gewoon naar de huiscomputer van de Buitertjes, en lazen vrouw en kinderen per ongeluk mee. Of misschien - we mogen niets uitsluiten - was de relatie tussen Heleen en Buiter wel zo serieus dat zij zijn kinderen persoonlijk kende. En dat die kinderen op de hoogte waren van de buitenechtelijke relatie van hun vader, zonder dat hun moeder ervan wist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we er even vanuitgaan dat hij idd een eikel is.... dan neemt niet weg dat er nog steeds geen reden voor Heleen is zijn vrouw en kinderen te mailen, en dat te blijven doen.
Of ze begint er heel stoer aan. Zo van: Haha ik ben slim. Ik heb alleen de lusten niet de lasten. Maar na een periode van neuken en ballenlikkerij ga je je toch hechten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf zo geweldig dat ze het geen probleem vindt (alweer) tweede viool te spelen?
Je zou toch denken dat iemand met haar kwaliteiten zich daar te goed voor voelt.
Kutwijf, die Buitert...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
Ik blijf erbij: mevrouw Buitert zit achter deze mediarel
Kan ,maar zij is dan ook de eerste viool. Heleen dient haar plek te kennen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar we weten het fijne er niet van. Misschien mailde ze wel gewoon naar de huiscomputer van de Buitertjes, en lazen vrouw en kinderen per ongeluk mee. Of misschien - we mogen niets uitsluiten - was de relatie tussen Heleen en Buiter wel zo serieus dat zij zijn kinderen persoonlijk kende. En dat die kinderen op de hoogte waren van de buitenechtelijke relatie van hun vader, zonder dat hun moeder ervan wist.
Die vogel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Keith_Bakker het volgende:
Voor zo'n topper heeft ie wel een bijzonder karige website, man man man
http://www.willembuiter.com/
Wel een heldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Keith_Bakker het volgende:
Voor zo'n topper heeft ie wel een bijzonder karige website, man man man
http://www.willembuiter.com/
Ja, overal wordt het anders neergezet. Het kan dus bij 1x benaderen zijn gebleven, zoals 't lijkt in mijn bericht. Of dat ze de hele familie allang loopt te stalken. Overigens vind ik het wel iets zeggen dat ze die kerel mailt om samen een kind te adopteren. Misschien was het wel enigszins 'serieus'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook de vrouw en kinderen van de hoofdeconoom werden doelwit van Mees' gestalk.
Uit het bericht in de OP.
Waarom blijft ze nog bij die kanarie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan ,maar zij is dan ook de eerste viool. Heleen dient haar plek te kennen.
Team mevrouw Buiter.
[ afbeelding ]
Nee, ik geloof echt dat sommige vrouwen (en Heleen is er één van) heel goed weten dat de echt bijzondere mannen (en Willem Buitert is er één van) meestal getrouwd zijn. Dat hoeft evenwel geen bezwaar te zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf zo geweldig dat ze het geen probleem vindt (alweer) tweede viool te spelen?
Je zou toch denken dat iemand met haar kwaliteiten zich daar te goed voor voelt.
Zijn HTML-code vind ik niet zo netjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef DS4 het volgende:
Defend freedom of speech...
Dat heeft wel een vreemde lading gekregen zo.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Nadine26 het volgende:
Bijzondere man voor haar. Voor mij is 't een bejaarde kanarie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt dat sommige vrouwen (en Heleen is er één van) heel goed weten dat de echt bijzondere mannen (en Willem Buitert is er één van) meestal getrouwd zijn. Dat hoeft evenwel geen bezwaar te zijn![]()
Ik ken Willem Buitert niet, maar we mogen er gerust vanuit gaan dat hij slim en interessant is, een bijzondere gesprekspartner (zeker voor Heleen, qua vakgebied), maar ja, helaas is hij getrouwd. Al die bankiers zijn getrouwd - het is een traditionele wereld, en als er iemand een uitzondering is, dan is het Heleen (ongetrouwd), en niet Buitert.
Kortom: Heleen moet roeien met de riemen die ze heeft. Ze wil een man die aan haar kan tippen (en zoals gezegd: ze vindt zichzelf nogal een catch). De kans dat ze een ongetrouwde, briljante man ontmoet, is heel klein. Ze mikt dus op de grote vijver vol getrouwde, briljante mannen. Ze denkt: ik ben zo geweldig, die man kiest echt wel voor mij. Heleen is niet de klassieke secretaresse, natuurlijk. Ze kan zich echt meten met die mannen. Denkt ze. Dat is een misverstand, helaas, en daar komt ze nu dus achter
Hahahahahha het is echt grappig vind ik. Smakelijk, ben benieuwd naar de ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Die vogel.![]()
Snap nu wel een beetje de dode vogels.
Vraag me dat af, ze is volgens mij echt slim genoeg om te weten dat zo'n man zijn gezin helemaal niet wil verlaten voor haar. Maar ik denk dat ze kickt op het idee dat ze hem met zo'n affaire in haar macht heeft, en dat ze de touwtjes in handen heeft. Tot het moment dat de man zelf weer de touwtjes in handen wil nemen, niet langer in haar spel wil meegaan, en dat pikt ze niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Kortom: Heleen moet roeien met de riemen die ze heeft. Ze wil een man die aan haar kan tippen (en zoals gezegd: ze vindt zichzelf nogal een catch). De kans dat ze een ongetrouwde, briljante man ontmoet, is heel klein. Ze mikt dus op de grote vijver vol getrouwde, briljante mannen. Ze denkt: ik ben zo geweldig, die man kiest echt wel voor mij.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:17 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Bijzondere man voor haar. Voor mij is 't een bejaarde kanarie.
Zou een zekere Ad M zich door Mees hebben laten melken denk je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nu meer goedverdienende mannen rondom de PvdA New York een beetje zenuwachtig worden nu Heleen onder het vergrootglas ligt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:19 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hahahahahha het is echt grappig vind ik. Smakelijk, ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
Zij wordt trouwens wel neergezet als de dader en hij als 't slachtoffer terwijl hij misschien wel een minne man is.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.
Willem en Heleenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan ,maar zij is dan ook de eerste viool. Heleen dient haar plek te kennen.
Team mevrouw Buiter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |