abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:58:31 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_128605137
Overigens doet me deze affaire denken aan de "Van de Ven" affaire bij de VVD in Nuenen. Maar nu met een kosmopolitisch PvdA-sausje

http://www.refdag.nl/nieu(...)d_er_nuenen_1_267322
pi_128605139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Willem Buiter is natuurlijk gewoon een eikel. Maar dan nog. Die verantwoordelijkheid geld voor Heleen zelf ook natuurlijk. Ze weet dat het risico van aanleggen met een getrouwde man is dat je de tweede viool blijft spelen.
Ja, maar wacht... Heleen (ik verplaats me weer even in haar) heeft waarschijnlijk een wat beter zelfbeeld dan de meeste andere mensen. Heleen vindt zichzelf nogal een catch, om het zo maar te zeggen: ze is slim, en mooi, en succesvol, en dus is het voor haar weer wat moeilijker te verkroppen als ze aan de dijk wordt gezet. Dat gaat er gewoon niet in, bij haar: "Hoezo: jij wil mij niet meer zien?! Dat bepaal ik zelf wel!"

Ik vrees dat Heleen het assertieve type is. Dus dat een relatie met een getrouwde man een 'risico' met zich meebrengt, is waarschijnlijk niet tot haar doorgedrongen.
pi_128605217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, maar wacht... Heleen (ik verplaats me weer even in haar) heeft waarschijnlijk een wat beter zelfbeeld dan de meeste andere mensen. Heleen vindt zichzelf nogal een catch, om het zo maar te zeggen: ze is slim, en mooi, en succesvol, en dus is het voor haar weer wat moeilijker te verkroppen als ze aan de dijk wordt gezet. Dat gaat er gewoon niet in, bij haar: "Hoezo: jij wil mij niet meer zien?! Dat bepaal ik zelf wel!"

Ik vrees dat Heleen het assertieve type is. Dus dat een relatie met een getrouwde man een 'risico' met zich meebrengt, is waarschijnlijk niet tot haar doorgedrongen.
Plausible :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:04:05 #254
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128605392
quote:

[..]

Hmm een ezel stoot zich niet 2 maal aan de zelfde steen. Heleen wel.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:06:36 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128605498
quote:

[..]

Ze vindt zichzelf zo geweldig dat ze het geen probleem vindt (alweer) tweede viool te spelen?
Je zou toch denken dat iemand met haar kwaliteiten zich daar te goed voor voelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128605562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we er even vanuitgaan dat hij idd een eikel is.... dan neemt niet weg dat er nog steeds geen reden voor Heleen is zijn vrouw en kinderen te mailen, en dat te blijven doen.
Dat is waar. Maar we weten het fijne er niet van. Misschien mailde ze wel gewoon naar de huiscomputer van de Buitertjes, en lazen vrouw en kinderen per ongeluk mee. Of misschien - we mogen niets uitsluiten - was de relatie tussen Heleen en Buiter wel zo serieus dat zij zijn kinderen persoonlijk kende. En dat die kinderen op de hoogte waren van de buitenechtelijke relatie van hun vader, zonder dat hun moeder ervan wist.

Ik blijf erbij: mevrouw Buitert zit achter deze mediarel O-)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:09:08 #257
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128605606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze vindt zichzelf zo geweldig dat ze het geen probleem vindt (alweer) tweede viool te spelen?
Je zou toch denken dat iemand met haar kwaliteiten zich daar te goed voor voelt.
Of ze begint er heel stoer aan. Zo van: Haha ik ben slim. Ik heb alleen de lusten niet de lasten. Maar na een periode van neuken en ballenlikkerij ga je je toch hechten.
pi_128605638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Nadine26 het volgende:

Kutwijf, die Buitert...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:11:42 #259
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128605708
quote:

[..]

Dat is waar. Maar we weten het fijne er niet van. Misschien mailde ze wel gewoon naar de huiscomputer van de Buitertjes, en lazen vrouw en kinderen per ongeluk mee. Of misschien - we mogen niets uitsluiten - was de relatie tussen Heleen en Buiter wel zo serieus dat zij zijn kinderen persoonlijk kende. En dat die kinderen op de hoogte waren van de buitenechtelijke relatie van hun vader, zonder dat hun moeder ervan wist.

Kan ,maar zij is dan ook de eerste viool. Heleen dient haar plek te kennen.

Team mevrouw Buiter.

vrijdag 5 juli 2013 @ 00:13:33 #260
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128605768
Voor zo'n topper heeft ie wel een bijzonder karige website, man man man :')

http://www.willembuiter.com/
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:14:46 #261
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128605811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Keith_Bakker het volgende:

Die vogel. _O-

Snap nu wel een beetje de dode vogels.
pi_128605836
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Keith_Bakker het volgende:

Wel een held _O_ Het promoten van open source software.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:16:07 #263
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128605859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ook de vrouw en kinderen van de hoofdeconoom werden doelwit van Mees' gestalk.

Uit het bericht in de OP.
Ja, overal wordt het anders neergezet. Het kan dus bij 1x benaderen zijn gebleven, zoals 't lijkt in mijn bericht. Of dat ze de hele familie allang loopt te stalken. Overigens vind ik het wel iets zeggen dat ze die kerel mailt om samen een kind te adopteren. Misschien was het wel enigszins 'serieus'.
pi_128605864
Defend freedom of speech...

Dat heeft wel een vreemde lading gekregen zo. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:16:37 #265
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128605876
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef hexje het volgende:

[..]

Team mevrouw Buiter.

[ afbeelding ]
Waarom blijft ze nog bij die kanarie? :')
pi_128605879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik geloof echt dat sommige vrouwen (en Heleen is er één van) heel goed weten dat de echt bijzondere mannen (en Willem Buitert is er één van) meestal getrouwd zijn. Dat hoeft evenwel geen bezwaar te zijn :P

Ik ken Willem Buitert niet, maar we mogen er gerust vanuit gaan dat hij slim en interessant is, een bijzondere gesprekspartner (zeker voor Heleen, qua vakgebied), maar ja, helaas is hij getrouwd. Al die bankiers zijn getrouwd - het is een traditionele wereld, en als er iemand een uitzondering is, dan is het Heleen (ongetrouwd), en niet Buitert.

Kortom: Heleen moet roeien met de riemen die ze heeft. Ze wil een man die aan haar kan tippen (en zoals gezegd: ze vindt zichzelf nogal een catch). De kans dat ze een ongetrouwde, briljante man ontmoet, is heel klein. Ze mikt dus op de grote vijver vol getrouwde, briljante mannen. Ze denkt: ik ben zo geweldig, die man kiest echt wel voor mij. Heleen is niet de klassieke secretaresse, natuurlijk. Ze kan zich echt meten met die mannen. Denkt ze. Dat is een misverstand, helaas, en daar komt ze nu dus achter 8-)
pi_128605887
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef DS4 het volgende:
Defend freedom of speech...

Dat heeft wel een vreemde lading gekregen zo. ;)
Zijn HTML-code vind ik niet zo netjes.
pi_128605908
quote:

Ja, dat denk ik ook. :) .

En verder heeft Mees kennelijk een zwak voor zulk soort mannen, en is 'liefde' voor haar een machtsspelletje.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:17:58 #269
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128605922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nee, ik geloof echt dat sommige vrouwen (en Heleen is er één van) heel goed weten dat de echt bijzondere mannen (en Willem Buitert is er één van) meestal getrouwd zijn. Dat hoeft evenwel geen bezwaar te zijn :P

Ik ken Willem Buitert niet, maar we mogen er gerust vanuit gaan dat hij slim en interessant is, een bijzondere gesprekspartner (zeker voor Heleen, qua vakgebied), maar ja, helaas is hij getrouwd. Al die bankiers zijn getrouwd - het is een traditionele wereld, en als er iemand een uitzondering is, dan is het Heleen (ongetrouwd), en niet Buitert.

Kortom: Heleen moet roeien met de riemen die ze heeft. Ze wil een man die aan haar kan tippen (en zoals gezegd: ze vindt zichzelf nogal een catch). De kans dat ze een ongetrouwde, briljante man ontmoet, is heel klein. Ze mikt dus op de grote vijver vol getrouwde, briljante mannen. Ze denkt: ik ben zo geweldig, die man kiest echt wel voor mij. Heleen is niet de klassieke secretaresse, natuurlijk. Ze kan zich echt meten met die mannen. Denkt ze. Dat is een misverstand, helaas, en daar komt ze nu dus achter 8-)
Bijzondere man voor haar. Voor mij is 't een bejaarde kanarie.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:19:52 #270
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128605983
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef hexje het volgende:

[..]

Die vogel. _O-

Snap nu wel een beetje de dode vogels.
Hahahahahha het is echt grappig vind ik. Smakelijk, ben benieuwd naar de ontwikkelingen. :D

Zij wordt trouwens wel neergezet als de dader en hij als 't slachtoffer terwijl hij misschien wel een minne man is.
pi_128605995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Kortom: Heleen moet roeien met de riemen die ze heeft. Ze wil een man die aan haar kan tippen (en zoals gezegd: ze vindt zichzelf nogal een catch). De kans dat ze een ongetrouwde, briljante man ontmoet, is heel klein. Ze mikt dus op de grote vijver vol getrouwde, briljante mannen. Ze denkt: ik ben zo geweldig, die man kiest echt wel voor mij.
Vraag me dat af, ze is volgens mij echt slim genoeg om te weten dat zo'n man zijn gezin helemaal niet wil verlaten voor haar. Maar ik denk dat ze kickt op het idee dat ze hem met zo'n affaire in haar macht heeft, en dat ze de touwtjes in handen heeft. Tot het moment dat de man zelf weer de touwtjes in handen wil nemen, niet langer in haar spel wil meegaan, en dat pikt ze niet.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_128606020
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:17 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Bijzondere man voor haar. Voor mij is 't een bejaarde kanarie.
_O-

Voor mij ook.

Maar hé, wij hebben hem nooit gesproken :P Als dat wel zo was, wilden wij misschien ook wel een kind met hem adopteren en likken aan bepaalde lichaamsdelen
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:21:57 #273
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_128606054
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nu meer goedverdienende mannen rondom de PvdA New York een beetje zenuwachtig worden nu Heleen onder het vergrootglas ligt.
Zou een zekere Ad M zich door Mees hebben laten melken denk je? :@
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:23:42 #274
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128606107
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:19 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Hahahahahha het is echt grappig vind ik. Smakelijk, ben benieuwd naar de ontwikkelingen. :D

Zij wordt trouwens wel neergezet als de dader en hij als 't slachtoffer terwijl hij misschien wel een minne man is.
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef hexje het volgende:

[..]

Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:25:38 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_128606173
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef hexje het volgende:

[..]

Team mevrouw Buiter.

[ afbeelding ]
Willem en Heleen

Hopelijk gaat de vrouw van Willem niet dit doen met Heleen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')