De technologie is vooruit gegaan sinds de tijd van Saddat. Nu is het stukken makkelijker om gericht mensen met bepaalde bedoelingen op te sporen en de dreiging die van hen uit gaan te neutraliseren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:04 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ze zijn al acht decennia aanwezig in dat land, permanent verwijderen is sowieso niet aan de orde.
Egypte is een 'democratische' staat volgens hun grondwet en geen islamitische staat. Dus nee, de Moslimbroederschap zijn niet mijn 'vriendjes'. Maar het is wel triest gesteld als ik degene moet zijn om voor de 'democratische waarden' op te komen. Het toont het failliet van de democratie aan.
De technologie heeft de VS niet geholpen in Afghanistan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
De technologie is vooruit gegaan sinds de tijd van Saddat. Nu is het stukken makkelijker om gericht mensen met bepaalde bedoelingen op te sporen en de dreiging die van hen uit gaan te neutraliseren.
Het leger moet hem weer aan de macht brengen, hij is populair.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef rakotto het volgende:
#Morsi is een worldwide trend op twitter nu.
Egypte is dan ook geen afganistan....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Shawn het volgende:
[..]
De technologie heeft de VS niet geholpen in Afghanistan.
Vraag het Erdogan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Meki het volgende:
Hoe kan je nou de leger inzetten tegen je eigen mensen?
Op Al-Jazeera zeggen ze dat de VS volgens hun grondwet geen steun mogen geven aan landen waar de democratisch gekozen leider ten val is gebracht door een staatsgreep. Daarom zouden ze het woord 'staatsgreep' vermijden tot nu toe, anders kunnen ze geen hulp meer bieden aan Egypte.quote:
Volgens mij steekt Amerika paar miljard dollar per jaar als ontwikkelingshulp in Egypte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de oppositie continu zegt dat amerika zoveel invloed heeft ... zij kozen toch de moslim broederschap als regering? Hoezo heeft amerika in dit geval dan invloed?
Amerika vind alles wat de MB doet goed, ook al is het fout en ondemocratisch. Zolang Israel niet bedreigd wordt, dan is het goed voor hun.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom de oppositie continu zegt dat amerika zoveel invloed heeft ... zij kozen toch de moslim broederschap als regering? Hoezo heeft amerika in dit geval dan invloed?
Uiteraard. En dat kan je de USA niet kwalijk nemen. Landen zijn geen liefdadigheidsinstellingen en plaatsen hun eigen belangen #1. Immers, ze moeten hun eigen bevolking vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:45 schreef rakotto het volgende:
Amerika vind alles wat de MB doet goed, ook al is het fout en ondemocratisch. Zolang Israel niet bedreigd wordt, dan is het goed voor hun.
twitter:anasaltikriti twitterde op woensdag 03-07-2013 om 18:40:48I try to respect and understand all political views, but the sight of #Egypt ians celebrating a military coup is gut-wrenching. reageer retweet
twitter:AJELive twitterde op woensdag 03-07-2013 om 19:53:36#Egypt Live Blog: US cannot confirm whether a military coup is underway, department spokesperson says. [Reuters] http://t.co/fDeQkCvUxD reageer retweet
Kogel in zijn achterhoofd net zoals met Khadafiquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:54 schreef RAVW het volgende:
wat gaan ze doen met Mursi als het leger hem nu te pakken krijgt ?
ceausescu? of ..
Degenen die feest vieren zijn idd de tegenstanders van de democratisch gekozen president van Egypte die wordt afgezet d.m.v. een staatsgreep as we speak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:56 schreef DeeCruise het volgende:
Zijn dit nu allemaal tegenstanders van de huidige president?
Dit vond ik wel verhelderend:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef deelnemer het volgende:
Ik begrijp het enthousiasme van de Egyptenaren voor het leger niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |