Hoe heeft hij dan gisteravond een speech van 45 minuten gegeven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:22 schreef tass het volgende:
Straks El Baradei live
Volgens iemand die genterviewd werd heeft Morsi al sinds gistermiddag huisarrest.
Was opgenomen volgens velen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dan gisteravond een speech van 45 minuten gegeven?
Dank. Dus moslims zonder zo'n gebedsvlek bidden niet of gebruiken een kussentje o.i.d.?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef aerdt het volgende:
[..]
Nope, dat is van het bidden. De groter de plek, des te vromer je lijkt
Goed voorbereid dus op een staatsgreep c.q. huisarrest.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
Demonstranten (beiden partijen) zijn begonnen met het gebed
Ik vond dat ook slecht totdat ik de tweet las van Aljazeera dat de Azhar oppersheikh ook van de partij zal zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ugh, waarom de Kopten. Zo plaatsen de Kopten zich weer lekker in de schijnwerpers van MB supporters.
Morsi heeft nauwelijks tot niets gedaan om deze pro-mubarak lui tegen te houden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dan hebben zij Morsi ook niet echt een kans gegeven na een jaartje. Veel Mubarak-lieden waren en zijn actief waardoor hij zijn politiek niet in goede staat kon uitvoeren.
Beetje raar dit.
Ik weet niet precies op welke minuut, maar het was in deze speech: - in de vorige topic of die daarvoor, had ik het 2 weken geleden ook gepost. Heb een trage verbinding nu, dus kan het helaas niet precies uitzoeken voor je.quote:
Ik bid veel (de normale 5x per dag), maar heb het niet. Mijn pa bid veel en heeft het wel. Er zijn genoeg mensen die veel bidden en dat niet hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Dank. Dus moslims zonder zo'n gebedsvlek bidden niet of gebruiken een kussentje o.i.d.?
Ik heb een aantal jaren o.a. in Marokko gewerkt, maar daar is mij dit totaal niet opgevallen.
Wij hebben het leger en de politie niet aan onze kantquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef RAVW het volgende:
Als wij dat nou eens in Nederland zoudne doen massaal de straat op gaan en het aftreden te eisen van dit zooitje in Denhaag
Zal er dan ook gehoor aan gegeven worden ?
Want dat zou wel schelen met 4 jaar wachten
hadden hun 2 jaar geleden ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij hebben het leger en de politie niet aan onze kant
Idd en je mag niet 's nachts demonstreren dus wordt automatisch ontruimd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij hebben het leger en de politie niet aan onze kant
Dat mag (mocht) waarschijnlijk in Egypte ook niet, maar probeer maar eens een paar honderd duizend man te ontruimen die daar geen zin in hebben. Ik denk dat de Nederlandse politie daar niet echt op voorbereid isquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd en je mag niet 's nachts demonstreren dus wordt automatisch ontruimd.
Nee hoor, al onze tanks staan gewoon te verstoffen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze hebben de legertanks ook al verkocht, dus dat maakt het ook iets lastiger
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor, al onze tanks staan gewoon te verstoffen.
Dat, uiteindelijk zal het volk altijd winnen, vele doden ten spijt, al is het alleen maar door hun numerieke overmacht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dat mag (mocht) waarschijnlijk in Egypte ook niet, maar probeer maar eens een paar honderd duizend man te ontruimen die daar geen zin in hebben. Ik denk dat de Nederlandse politie daar niet echt op voorbereid is
dat is meer inwoners dan heel Nederlandquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef rakotto het volgende:
Weet niet of het waar is, maar wel geinig. Van de 33 miljoen zullen waarschijnelijk wel een paar tussen zitten die Morsi goed vinden.
[ afbeelding ]
Heb net van een betrouwbare bron de info gekregen dat morsi tussen 21 en 22 uur afgezet wordt en dat het leger binnen enkele minuten naar Alexandria wordt gestuurd.
Je zal er broodjes voor moeten smerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is meer inwoners dan heel Nederland
die kan je ook niet zo maar negeren
ppffff ga even langs en vraag of ze wel boter er op willenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zal er broodjes voor moeten smeren
Die werken gewoon.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Dank. Dus moslims zonder zo'n gebedsvlek bidden niet of gebruiken een kussentje o.i.d.?
quote:REUTERS: Egypt state-run Al-Ahram paper quotes presidency source saying the army told Mursi at 7 pm (17:00 GMT) that he was no longer president.
Dat klopt dat heeft mijn zeer betrouwbare bron ook gezegd net. Hij is geen president meer, dus dat bericht klopt 100% .quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:49 schreef Timwonnacott het volgende:
REUTERS: Egypt state-run Al-Ahram paper quotes presidency source saying the army told Mursi at 7 pm (17:00 GMT) that he was no longer president.
twitter:YasmineAhamid twitterde op woensdag 03-07-2013 om 20:47:08The Armed Forces speech, that will announce future road map will start at 9:30 which is 15 Minuits from now #egypt #morsi #june30 reageer retweet
Man in regenjas?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:51 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat klopt dat heeft mijn zeer betrouwbare bron ook gezegd net. Hij is geen president meer, dus dat bericht klopt 100% .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |