Snap dat ze hem weg willen doen, maar ik vind 2 second round picks voor mijn gevoel nogal weinig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens dat het zo dom is wat Milwaukee doet.
Reddick is een goede schutter, maar met hem zouden ze niet opeens ver de PO's inkomen. Je wist dat hij een redelijk contract zou krijgen. Op deze manier krijg je meer cap space. Je hebt de kans om zo te kiezen, en ik vraag me af of ze Jennigs of Ellis willlen houden. Ik denk dat ze een nieuwe kant op willen, en dan heeft het geen zin om een Reddick voor 4 jaar vast te leggen voor 25 miljoen oid. Ze kunnen volgend off-season dan cap space hebben en een hoge draft pick (tanken). Dan kan je snel een goed team worden, en meer picks = meer kansen.
Dat lijkt mij de filosofie, ik vind dat persoonlijk slimmer dan Reddick behouden.
Mij zou het leuk lijken als hij naar Golden State gaatquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar Howard heen gaat (als die weggaat). Ik zie Rockets wel gebeuren.
Lol geloof daar geen zak van. Toronto heeft een superster nodig na het vertrek van Bosh, DeRozan zal veel beter zijn in een 2e rol dan als hij de superster moet zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Redick had toch niet bijgetekend bij de Bucks, dat was al bekend. Dus nog netjes dat ze er iets voor krijgen.
Ik krijg wel de rillingen van het gerucht dat Gay voor Chuckie Villanueva en Rodney Chuckey komt trouwens.
Sinds wanneer is Gay een superster?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol geloof daar geen zak van. Toronto heeft een superster nodig na het vertrek van Bosh, DeRozan zal veel beter zijn in een 2e rol dan als hij de superster moet zijn.
Toronto executives hebben het bod ook afgewezen gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol geloof daar geen zak van. Toronto heeft een superster nodig na het vertrek van Bosh, DeRozan zal veel beter zijn in een 2e rol dan als hij de superster moet zijn.
Er gaan allemaal geruchten natuurlijk, maar wat zou ik Curry graag in een Lakers jersey willen zien.quote:OMG this could happen: #Laker source told me they'd consider Barnes or Klay or Curry+Bogut+No. 1 for #D!2. GS hasn't yet offered HB/KT or SC
Graagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:46 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren, maar ja geruchten he.
Vind Curry wel echt een leuke speler.
Heb hem in april los zien gaan in de wedstrijd tegen de Lakers. Man, wat een briljant shotje heeft die gast. Dus ja, van mij mag hij echt wel naar de Lakers komen (veel liever dan Howard zien te houden).
Als Dwight al wil gaan (of meer geld wil hebben).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Bogut - Thompson/Barnes + pick voor D12, moet het worden.
Ja vanuit GSW zou het een geweldige trade zijn, maar voor de Lakers een stuk minder. Al ligt het er nu aan wat ze met de capspace gaan doen. Maar dat zal wel goed gaan, Lakers zijn altijd populair geweest bij free agents (big market).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef danusz1986 het volgende:
Een nooit meer 100% fitte Bogut en Barnes of Klay had ik prima gevonden. Nu zit je met 3 wing players. Iggy, Klay en Barnes. En wie word nu backup voor Bogut? Biedrins weg, Ezeli er lang uit.
twitter:DwightHoward twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 04:57:41I've decided to become a member of the Houston Rockets. I feel its the best place for me and I am excited (cont) http://t.co/h8WK4yP3zB reageer retweet
twitter:BleacherReport twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 05:23:13Kobe Bryant unfollowed Dwight Howard on Twitter and posted this photo on Instagram http://t.co/OsApS5TaN9 reageer retweet
Andere coach gaat niet gebeuren helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Mooi!
Dwight weg uit LA.
Vond hem sowieso niet passen bij de Lakers.
Nu nog een andere coach en het rebuilden kan beginnen.
Wel benieuwd wat de Lakers nog gaan doen in de offseason.
twitter:WojYahooNBA twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 21:08:54Y! Sources: Free agent forward Josh Smith agrees to a four year, $56 million with the Detroit Pistons. http://t.co/Ro6zbwhulS reageer retweet
Iguodala gaat ook op PG spelen als Curry op de bank zit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef TheGOAT het volgende:
Warrior zullen ongetwijfeld veel met Barnes op de 4 gaan spelen, we hebben in de PO's gezien hoe goed hij daar uit de voeten kan. Jammer van Jack, die zorgde voor een hele goede rotation en zorgde dat Curry op de 2 kon spelen, vanaf de bal. Hopen dat ze nog een servicable player kunnen oppikken.
Warrior zijn helaas nog geen contenders volgend jaar, Rockets ook niet, ook niet met Smith.
wat moet Smith nou bij de Pistonsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:WojYahooNBA twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 21:08:54Y! Sources: Free agent forward Josh Smith agrees to a four year, $56 million with the Detroit Pistons. http://t.co/Ro6zbwhulS reageer retweet
Nou lekker.quote:
Ik ook, want zoals de Lakers de laatste tijd in de media komen kan gewoon niet!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Mooi!
Dwight weg uit LA.
Vond hem sowieso niet passen bij de Lakers.
Nu nog een andere coach en het rebuilden kan beginnen.
Wel benieuwd wat de Lakers nog gaan doen in de offseason.
Ohquote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook, want zoals de Lakers de laatste tijd in de media komen kan gewoon niet!
Dat is gewoon beneden hun stand. Maar goed, zoals altijd komen de Lakers er weer bovenop en wanneer dat moment daar is, dan is hun dominantie in de NBA weer ouderwets aanwezig en hebben andere teams niks meer in de melk te brokkelen.
Ze zullen wel een jaar of twee/drie niet meedoen en daarna een high-profile free-agent aantrekken, net zoals ze met Shaq hebben gedaan eind jaren '90.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:39 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vraag me af of de Lakers hier bovenop komen, het ziet er namelijk echt verschrikkelijk slecht voor ze eruit.
Alleen Nashquote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Nja misschien 2014 al nu ik er zo overdenk. Maar een speler is guaranteed tot voorbij 2014, even vergeten wie.
Zijn die getrade dan? Of wat bedoel je precies?quote:Op zondag 7 juli 2013 09:22 schreef DUK het volgende:
Snap echt weinig van de Pistons move.
Monroe en Drummond kunnen alleen maar beter worden.
Yep..met Smith zullen Monroe en of Drummond toch weinig gaan spelen?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn die getrade dan? Of wat bedoel je precies?
O wacht je bedoelt dat ze dan niet meer samen spelen.
Tja het is een move met 2 gezichten.
Drummond zal geen volle starter minutes nog niet maken, ga daar maar van uit. Dus denk dat hij gewoon 6th man vanaf de bench komt en Singler start, Smith gewoon op de 4.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mja of wellicht gaat Smith SF spelen?
Als er iets iets wat hij niet moet doen is dat 't wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mja of wellicht gaat Smith SF spelen?
En ook Jermaine O'Neil voor 1 jaar naar GS. Weet niet wat ik daar van moet vinden. Fit kan hij zeker nog wel wat betekenen. Niet fit dan heb je niet zoveel aan hem! Dus team is rond voor aankomend jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef danusz1986 het volgende:
Toney Douglas en Maurice Speights naar Golden State voor de 2nd unit. Mede GS fans, wordt je er warm of koud van? Ik denk dat het een flinke achteruitgang is vergeleken met Jack en Landry. Vooral Jack!
Klopt, maar ja dan moet Monroe of Drummond dus gaan banken. Wel 2 gasten die je veel speeltijd gunt ivm progressie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Als er iets iets wat hij niet moet doen is dat 't wel.
Prima pickups hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:50 schreef danusz1986 het volgende:
Toney Douglas en Maurice Speights naar Golden State voor de 2nd unit. Mede GS fans, wordt je er warm of koud van? Ik denk dat het een flinke achteruitgang is vergeleken met Jack en Landry. Vooral Jack!
Dus al met al heeft GS een beter/gelijkwaardig of minder team als vorig jaar als je alle plussen en minnen meeneemt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Prima pickups hoor
Jack vind ik eerlijk gezegd niet zo'n verlies voor de Warriors, speelt soms teveel "hero-ball". Landry zal wel echt gemist worden omdat hij iets toevoegde (FTs/Inside scoring) wat redelijk mist bij de Warriors. O'Neal en Speights zijn toch vooral mid-range jumpshooters. Douglas is een prima backup, vergeet niet dat hij geen 30 minutes per game gaat spelen zoals Jack dat deed.. daar is Iguodala voor aangetrokken!
Beter team.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dus al met al heeft GS een beter/gelijkwaardig of minder team als vorig jaar als je alle plussen en minnen meeneemt?
Waarom is Iggy getrade naar de GSW ?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:16 schreef TheGOAT het volgende:
Ik vraag het me af of GS vooruit gegaan is. Lee komt terug, maar hoe goed is dat voor de Warriors? Met Barnes op de 4 speelden ze zeer goed, hun defense werd daar ook zoveel beter van.. En Iggy is een goede speler, maar of hij goed bij dit team past? Ik vraag het me af..
Zoveel vragen, en ik denk niet dat er goede antwoorden te vinden zijn...quote:Because Simpson has always seemed so bombastically culpable, it's impossible to view his post-trial profile in any other way. But for a moment, let's pretend: Let's pretend that you are O.J. and that you are innocent. Let's pretend that someone you once loved was murdered, and every coherent person in the world assumed you were the killer. Let's pretend you were acquitted in a trial that everyone watched on television, so the espoused wrongheadedness of the outcome is culturally omnipresent. Let's also pretend your skin color is a central aspect of the conversation, and that you've already been famous for twenty-five years before any of this had happened, and that Joni Mitchell has written a song about you (sarcastically titled "Not to Blame") that doubles as a backhanded condemnation of Jackson Browne's relationship with Daryl Hannah.
How would you live the rest of your life?
Lee is verdedigend inderdaad zwak maar heeft ook wel beetje inside game. Wat de Warriors wel missen. Maar hoe kan je nou zeggen dat Iguodala eventueel niet bij GS zou passen. Iguodala speelt graag op de break en houdt er van om inside te gaan. Als dat ergens kan is dat bij de Warriors. Ook is GS eindelijk defensiever gaan denken door hem aan te trekken. Daarbij is het ook handig dat Iggy multifunctioneel is. Van PF tot SF maybe zelf in de post op PF maar daar twijfel ik aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:16 schreef TheGOAT het volgende:
Ik vraag het me af of GS vooruit gegaan is. Lee komt terug, maar hoe goed is dat voor de Warriors? Met Barnes op de 4 speelden ze zeer goed, hun defense werd daar ook zoveel beter van.. En Iggy is een goede speler, maar of hij goed bij dit team past? Ik vraag het me af..
Dat is blind staren op Stats.. een double double is een bedacht verschijnsel waarom is 10 units van iets zoveel specialer dan 9?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:26 schreef Kerftminister het volgende:
David Lee is een solid double-double guy, tuurlijk word je daar sterker van. Inside presence.
Die stats zeggen iig wel dat hij een duidelijk aanwezige presence is. Offensively vereist hij hevige guarding waardoor outside shooters sneller opkomen en in basketball is defense = offense en andersom. Als de ene goed werkt, gaat de ander ook vloeiend. Kijk maar naar de Heat, die spelen vanuit defense, als hun defense niet goed is, is hun offense nog slechter. GSW vind ik eerder een team die uit hun offense spelen en door run and gun teams uit hun tempo kunnen halen. Tuurlijk heb je liever een Aldridge er staan in defense, maar die 2 way guys zijn er niet in overvloed, dus kan je gewoon erg blij zijn dat je een van de beste offensive big men in je team hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat is blind staren op Stats.. een double double is een bedacht verschijnsel waarom is 10 units van iets zoveel specialer dan 9?
David Lee heeft over zijn carriere een negatieve invloed op team prestaties (cq points created vs points allowed)
Qua skills wel ja. Voor de rest is het een complete idioot.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:57 schreef JayJay8 het volgende:
Aanwinst als ie fit is!
Helaas is ie dat zelden...
Ja maar dan nog, 6 miljoen voor iemand die een heel jaar niet heeft gespeeld. Maar goed, wat je zegt is waar: low risk, high reward.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar 6 million guaranteed. Low risk, potentially high reward.
Wat een heerlijke schrijfstijl heeft die toch, moet alles met een glimlach lezen en aan het einde concluderen dat hij wederom gelijk heeft. Simmonsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:04 schreef Rienks het volgende:
Simmons:
http://www.grantland.com/story/_/id/9466869/lakers
Ik denk dat ie gelijk heeft, maar zie het niet gebeuren
Hoho, Teague's offer kan nog gematched worden door Atlanta!quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef MJ23 het volgende:
Jeff Teague naar Bucks, Corey Brewer naar Minnesota. Jason Farmar terug naar de Lakers.
Er heeft nooit een Jason Farmar bij de Lakers gespeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:49 schreef MJ23 het volgende:
Jeff Teague naar Bucks, Corey Brewer naar Minnesota. Jason Farmar terug naar de Lakers.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Multiply het volgende:
[..]
Er heeft nooit een Jason Farmar bij de Lakers gespeeld.
Dat is wel heel pietlutterig. Dat is een foutje die je kan maken. Het feit is en blijft dat Jordan Farmer terugkeert bij de Lakers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Multiply het volgende:
[..]
Er heeft nooit een Jason Farmar bij de Lakers gespeeld.
Haha idd jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:57 schreef TheGOAT het volgende:
Farmar als PG onder D'Antoni, dat wordt 3'tjes knallen voor die leven
Daar gaat het masterplan van Bill Simmonsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:25 schreef Multiply het volgende:
Ron Artest gewaived. (amnesty) En Nick Young naar de Lakers.
Ben alleen benieuwd voor hoe lang Young komt.
Ligt eraan. Misschien is het wel een jaarcontract.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Daar gaat het masterplan van Bill Simmons
Solid pickup voor deze prijsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:35 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ligt eraan. Misschien is het wel een jaarcontract.
Weet ook niet echt wat ik van Young moet verwachten. Niet echt indrukwekkende cijfers afgelopen seizoen.
Het is toch niet bekend voor hoeveel die komt spelen?quote:
1jaar/1.2mil las ik ergens, niet zeker of dat klopt maar meer hebben Lakers ook niet te bieden nu dus...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is toch niet bekend voor hoeveel die komt spelen?
Hij is iig wel atletisch en dat kunnen de Lakers opzich wel gebruiken.
Dat zou een mooie deal zijn. Maar ze hebben nu wel weer meer te bieden nu ze Metta hebben gewieberd toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
1jaar/1.2mil las ik ergens, niet zeker of dat klopt maar meer hebben Lakers ook niet te bieden nu dus...
Probeer bbtshop.nl of houseofhoops.nl is. Bij swingman heb je geborduurde letters en logo's, bij replica bedrukt. Ik zou een swingman kopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:30 schreef Gladiooo het volgende:
Waar kan je vette NBA-shirts bestellen voor een redelijke prijs? Ik zou zelf graag het witte Thunder-shirt met Westbrook willen hebben en mijn broertje eentje van Paul George maar dat gaat lastig worden denk ik. James/Rose voor mij en Kobe voor mijn broertje is ook prima.
(Wat is trouwens het verschil tussen een replica en een swingman?)
Ik zou hem graag bij de Pistons zien, maar hij wordt niet getrade, ga daar maar van uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef TheFastOne het volgende:
Terug van een weekje vakantie en het is dus niet stil geweest. Iggy naar de Warriors in een sign and trade, heel interessant. Zat nog te twijfelen om een Rondo-jersey mee te nemen, maar ik durfde het niet omdat het risico dat hij getrade wordt nog te groot is
quote:Pistons: A+
1. Drafted Kentavious Caldwell-Pope to fill in at shooting guard.
2. Drafted Tony Mitchell in the second round to just come through and destroy rims whenever necessary.
3. Hired Rasheed Wallace as an assistant coach.
4. Signed Josh Smith to a disturbingly rational four-year, $56 million deal to slide in next to Andre Drummond and Greg Monroe.
5. Signed Chauncey Billups to be the veteran ringleader that'll help oversee this batshit insane science experiment.
And they still have Drummond, a freak of nature who wasn't totally unleashed on the NBA last year, but will be this year.
Let's all become Pistons fans.
Josh Smith vind ik een hele goede speler. En sheed is altijd een aanwinst, in wat voor vorm dan ook. Al zet je hem als mascotte neer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef popolon het volgende:
All Hail the NBA Offseason - Grantland Off Season ratings.
[..]![]()
Playoffs, here we come again.
Bucks moeten blij zijn dat ze van Ellis af zijn..quote:Op zondag 14 juli 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
The Dallas Mavericks have made their biggest free agent play in a busy offseason, adding shooting guard Monta Ellis to a backcourt that's still crowded even after a couple of setbacks.
Arme Bucks
Mayo voor 3 jaar naar de bucks
Ben nog totaal niet overtuigd van KCP, maar het ziet er erg goed uit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef popolon het volgende:
All Hail the NBA Offseason - Grantland Off Season ratings.
[..]![]()
Playoffs, here we come again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |