Moet je bij de Waalse tv kijken, heb zelf geen idee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij lijkt het nederlands niet echt machtig, ik neem aan dat er ook een orgineel frans filmpje is.
Hij spreekt alsof elk woord zijn laatste kan zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij lijkt het nederlands niet echt machtig, ik neem aan dat er ook een orgineel frans filmpje is.
Flipper en Free Willy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
Flip en Willy, de nieuwe bazen van Noord West.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef Markeerstift het volgende:
Wordt dit nou in het Frans uitgezonden in de Franse helft v België?
ze supporten het Belgisch elftal in het Engelsquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:05 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja wel, maar als je er over nadenkt blijft het toch best gek, een tweetalig land
Ze apen ons echt na, tering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op woensdag 03-07-2013 om 17:42:55Koning Albert: "Ik ben van mening dat het ogenblik is aangekomen om de fakkel over te dragen aan de volgende generatie." reageer retweet
Dat was wel duidelijk ja. Nu Elisabeth nog.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens de VRT zou Albert zich hebben laten inspireren door Beatrix
Elio als hij nederlands praatquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef Reya het volgende:
Elio gaat half in het Frans, half in het Nederlands een verklaring afleggen. Ik adviseer iedereen het geluid te dempen.
Pedofiel, geile op een 12 jarig meisje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:13 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk ja. Nu Elisabeth nog.
Was dat zo'n ramp dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:15 schreef UpsideDown het volgende:
Leuk, zijn we net van het KON-forum af, krijgen we weer een nieuwe.
Vooralsnog laat hij vooral op zich wachtenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef Reya het volgende:
Elio gaat half in het Frans, half in het Nederlands een verklaring afleggen. Ik adviseer iedereen het geluid te dempen.
De Britse Elisabethquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Pedofiel, geile op een 12 jarig meisje.
Elio is nog aan het repeteren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog laat hij vooral op zich wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |