Ik ben niet anders gewend, srs.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brah, je moet dit ook niet aantrekkelijk vinden. Niks boeiends. Het beeld in mijn hoofd dat die asser zo op mijn dollo tekeergaat.
Ik geef je een weekquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan trouwens weer in LIF posten. Jullie ook?
niet is gwn geupdate schelequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey, die Dropbox is offline godverdomme.
Kan me nog herinneren dat je om een sticky eiste over afvallen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik zen man, zen. #zen
Terecht, dan kan LIF opgegeheven wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat je om een sticky eiste over afvallen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb nu zegmaar foto 1.
Moet ik dat trainen om 2 te worden, of komt dat door de jaren heen goed.
Ik ben nu 15 jaar.
Deze man weet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brah, je moet dit ook niet aantrekkelijk vinden. Niks boeiends. Het beeld in mijn hoofd dat die asser zo op mijn dollo tekeergaat.
Ik ook weer, ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan trouwens weer in LIF posten. Jullie ook?
Fokking hard deze. Meisjes die kunnen dansen is een plus. Meisjes die kunnen dansen en hun bewegingen synchroom kunnen laten verlopen met de beat isquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik kan niet stoppen met kijken. Stel voor...
https://www.facebook.com/photo.php?v=420328998084114
Zo als die beat boom boom boom gaat. Tak tak tak met die billen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fokking hard deze. Meisjes die kunnen dansen is een plus. Meisjes die kunnen dansen en hun bewegingen synchroom kunnen laten verlopen met de beat isx a millie
Oke man..vertel meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:59 schreef fathank het volgende:
Doe mij maar een chick die zichzelf niet zo goedkoop op internet zet voor een beetje aandacht
Geen klasse geen stijl die chick
ja ben er blij omquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef ChesterPerry het volgende:
hey cool kunnen jullie weer huisvrouwen bashen
Kan je je lichaam ook zo bewegen? Zo ja, dan mag je mijn nummer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo als die beat boom boom boom gaat. Tak tak tak met die billen.
Ken je plek wijfquote:
Nope.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan je je lichaam ook zo bewegen? Zo ja, dan mag je mijn nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |