quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:20 schreef Iwanius het volgende:
zoals men dat ook doet bij het welbekende 3FM Glazen Huis concept.
De locatie waar Tour de Jour wordt opgenomen is in een levensgrote witte tent met doorkijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
![]()
Daar is het idee juist dat je naar binnen kan kijken.
Ik vind het sowieso kut, echt zo'n "'mannenzender'" die dit soort dingen eigenlijk alleen met voetbal doet en dan gaan een paar van die figuren een beetje verstandig lopen doen over wielrennen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De locatie waar Tour de Jour wordt opgenomen is in een levensgrote witte tent met doorkijk.
Zoals ik al zei is en blijft het vreemd dat een programma zoals dit, dat zo graag open en toegankelijk wil overkomen dus in de praktijk een vesting blijkt.
Leek me ook al sterk. Zag de beelden gisteren en niets leek erop dat het afgeschermd was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Liep er toevallig net nog langs TS en die zooi is helemaal niet afgeschermd met hekken bedekt met zwarte doeken.
Daar hadden ze iemand vermoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Iwanius het volgende:
Nou, dan hebben ze het opengegooid want ik weet niet waar jullie hebben gelopen maar aan de achterkant waar je die zijstraten hebt en woonhuizen,staan terdege hekken met zwart zeil rondom die grote tent.
Goh, maak je nu even je excuses? Droeftoeter dat je bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een nieuwtje voor je: Dat zwarte zeil in de hekken is alleen op de dag wanneer er geen live uitzending is. Wanneer de uitzending gaande is,kun je dus vanaf de straat gewoon meekijken.
Handtekeningen van wie? Al is een handtekening van Dries natuurlijk wel heel verleidelijk om even op te gaan halenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Ik zal je interessante observatie voorleggen aan de redactie zodat we de volgende keer jou het wel naar de zin maken.![]()
Maar niemand die met dit mooie weer even langs de locatie is gelopen om bijvoorbeeld handtekeningen te verzamelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |