Ik ken wel die ene vrij grote knul die ook zo goed als altijd staat te spacen daar, met zo'n klein leuk vriendinnetje.. Maar volgens mij vooral bij de dubstep avondjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Technofeesten in de Nor
Die yolosaurus met zijn kale plek die daar altijd de hele avond staat te spacen
Berghain in Duitsland?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hey Ritmo
Verder: Mensen die zeggen van techno te houden maar niet weten wat Berghain is
eigenlijk wel. maar dat mag je dan weer niet zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Dit duswat boeit commercieel nou joh, je bent echt niet interessanter dan anderen omdat je onbekende muziek luistert hoor
Ik zeg nixquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Micson het volgende:
Naar Amsterdam Open Air gaan en dan klagen dat er allemaal hip volk rondloopt. Nee dat had je van te voren niet kunnen weten.
Het enige nog treuriger dan dit meeloop-volk is zo een kneus als TS, die dan een beetje schuchter maar naargeestig in de rondte gaat kijken. Net doen alsof hij te goed is om met deze commerciële machine mee te doen, maar eigenlijk huilt hij van binnen omdat de hippe meisjes hem geen blik waardig gunnen, in tegenstelling tot de hippe technodudes met knotjes.
oh okquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
eigenlijk wel. maar dat mag je dan weer niet zeggen.
Alle vrienden die ik om me heen had stonden te kauwen... Ik weet niet, kan dat gewoon niet chill vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Splutje het volgende:
Open Air was gewoon fantastisch man, heerlijk weer, prachtige chicks en een hoop vrienden om je heenWerd ook gewoon prima gedraaid. Enige jammere aan de festivals van tegenwoordig is al die linkse hippie touch die ze eraan willen geven, met vegetarisch voedsel en dat soort praktijken
Hoezo kauw je zelf niet mee dan? Als je niet op één lijn zit is de lol er snel af ja, maar dat heeft niks met festivals te maken tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Alle vrienden die ik om me heen had stonden te kauwen... Ik weet niet, kan dat gewoon niet chill vinden.
Smaken verschillen he. Ik vind Justin Bieber ook niet leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef probeer het volgende:
Luister 5 minuten naar die muziek, en besef dat je dat nooit zonder drugs 10 uur achter elkaar volhoudt.
Dat klinkt best primaquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef EDMAN- het volgende:
Je bent dan ook naar het verkeerde feest geweest.
Qua muziek vind ik je klacht niet terecht, maar dat knotjes / vissershoedjes / hippiegehalte is wel een klacht waardig. Ook de mensen die niet voor de muziek komen, maar puur om drugs te gebruiken zijn een klacht waardig (beiden mag uiteraard).
haha donder op man, Mystery Land is precies een festival zoals jij ze beschrijft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Moet zeggen dat de echt grote festivals met iets meer variatie wel vet zijn, zoals Mysteryland bijvoorbeeld. Maar dit slaat echt helemaal nergens op..
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Smaken verschillen he. Ik vind Justin Bieber ook niet leuk.
Dat eentonige komt omdat jij het niet snapt / voelt. Net als ik niet snap dat mensen dansen op hiphop (en geloof me, ik luister het ook. wel van voor het jaar 2000)quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als ik wil dansen wil ik wel iets wat minder eentonig is dan techno. Geef mij dan maar glitch, hiphop, trap, meer van dat soort ..
Pitch vrijdag![]()
Mysteryland vind ik leuk omdat er meerdere soorten muziek is. Dat filmpje dat jij net hier neerzet zul je ook niet gauw op amsterdam open air vinden, althans niet bij de stages waar mijn vrienden per se heenwillen met allemaal suffe technobeats die ik normaal gesproken opzet als ik ga studeren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha donder op man, Mystery Land is precies een festival zoals jij ze beschrijft.
Niet zonder drugs nee. Ben wel enkele keren naar techno-feestjes geweest, en als ik iets als XTC/4FA/speed op heb vermaak ik me prima op dat soort muziek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat eentonige komt omdat jij het niet snapt / voelt. Net als ik niet snap dat mensen dansen op hiphop (en geloof me, ik luister het ook. wel van voor het jaar 2000)
Als je je maar vermaakt tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet zonder drugs nee. Ben wel enkele keren naar techno-feestjes geweest, en als ik iets als XTC/4FA/speed op heb vermaak ik me prima op dat soort muziek.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Micson het volgende:
Naar Amsterdam Open Air gaan en dan klagen dat er allemaal hip volk rondloopt. Nee dat had je van te voren niet kunnen weten.
Het enige nog treuriger dan dit meeloop-volk is zo een kneus als TS, die dan een beetje schuchter maar naargeestig in de rondte gaat kijken. Net doen alsof hij te goed is om met deze commerciële machine mee te doen, maar eigenlijk huilt hij van binnen omdat de hippe meisjes hem geen blik waardig gunnen, in tegenstelling tot de hippe technodudes met knotjes.
oa dour en pukkelpop dit jaar, probeer gaat Belgisch! Amai, centjes mennekequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als je je maar vermaakt toch
en als je een goede sfeer / beleving / niet teveel hipsters enzo wil moet je eens naar Duitsland gaan voor een goed festival. Beter geluid, goedkoper, halve liter blikken i.p.v. plastic bekertjes, betere sfeer.
En wat iemand hier net zei, die hipster dingen komen wel lekkere wijven op af, end as echt geen klacht
Erg sterke post inderdaadquote:
Dour wil ik ook nog weleens heen ja, maar dat is Wallonië toch?.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:21 schreef probeer het volgende:
[..]
oa dour en pukkelpop dit jaar, probeer gaat Belgisch! Amai, centjes menneke
Maar melt staat ook op t lijstje, volgend jaar wordt duitsland + oost europa
Jup, net boven de Franse grens. Maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dour wil ik ook nog weleens heen ja, maar dat is Wallonië toch?.
Melt sowieso +1 alles
Ligt aan het publiek he .. leeftijd, uitgaansgelegenheid .. Perron in Rotterdam is iig een drugshol, daar wil ik niet nuchter komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nu we het toch over technofeesten hebben ; Hoeveel % van de bezoekers zit nu daadwerkelijk aan de drugs doorgaans?
Word zelf ook regelmatig meegevraagd naar dit soort festijnen, maar wegens medische redenen kan ik echt niet aan harddrugs beginnen. Het lijkt me best tof, maar als echt iedereen aan de drugs is, dan sla ik liever over..
Vaak genoeg geweest en 'alleen gezopen'. Ligt aan hoe je er verder tegenaan kijkt of je het wel of niet leuk hebtquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Ligt aan het publiek he .. leeftijd, uitgaansgelegenheid .. Perron in Rotterdam is iig een drugshol, daar wil ik niet nuchter komen.
genoeg, maar van de meesten merk je het nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee maar gewoon een mainstream festival, als Voltt, Adam open Air, dat soort.
Like i said, bij techno heb ik meer dan alcohol nodig om me te vereenzelvigen met de muziekquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest en 'alleen gezopen'. Ligt aan hoe je er verder tegenaan kijkt of je het wel of niet leuk hebt
Ligt eraan of je met mensen gaat die aan de shit zitten. Zo niet is het prima te doen, anders zit je niet echt op één lijn en dat is wel minderquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee maar gewoon een mainstream festival, als Voltt, Adam open Air, dat soort.
Ook als het niet helemaal je favoriete muziek of je type volk is, kun je je prima vermaken op zo'n feest. Er zijn leuke meisjes, het was goed weer, iedereen heeft een goed humeur en danst gezellig met elkaar. Als jij dan alleen maar zit te zeiken in de OP, proef ik inderdaad de sterke smaak van een schuchter sukkeltje die buiten de boot valt, en daarom zichzelf maar wijsmaakt dat hij te goed is voor een feest als dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Erg sterke post inderdaadGemakshalve maar alvast gefrustreerd gaan roepen dat ik een schuchtere kneus ben, terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben. Zo kan ik ook iemand afzeiken.
Goed weer, Chicks en muziek (zelfs techno) vind ik prima, maar toen iedereen aan de pillen zat begon ik me echt overal aan te irriteren. Had wel verwacht dat er een paar van de groep met mij mee zouden gaan drinken, maar voor ik het wist zat iedereen eraan..quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Ook als het niet helemaal je favoriete muziek of je type volk is, kun je je prima vermaken op zo'n feest. Er zijn leuke meisjes, het was goed weer, iedereen heeft een goed humeur en danst gezellig met elkaar. Als jij dan alleen maar zit te zeiken in de OP, proef ik inderdaad de sterke smaak van een schuchter sukkeltje die buiten de boot valt, en daarom zichzelf maar wijsmaakt dat hij te goed is voor een feest als dit.
Waarom zat je zelf niet aan de pillen trouwens? Dan had je gegarandeerd een toffe dag gehad. Of ben je ook al een geindoctrineerde antidrugs-moraalridder?
Hm akkoord, dat is wel vervelend ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef Clappindemcheekz het volgende:
[..]
Goed weer, Chicks en muziek (zelfs techno) vind ik prima, maar toen iedereen aan de pillen zat begon ik me echt overal aan te irriteren. Had wel verwacht dat er een paar van de groep met mij mee zouden gaan drinken, maar voor ik het wist zat iedereen eraan..
Reden dat ik het niet doe is omdat ik nogal wat stress heb laatste anderhalf jaar, en daardoor een te hoge bloeddruk heb waar ik medicijnen voor krijg. (nee ik drink me ook niet lam)..
Amsterdam open air is geen technofestival, maar een popfestival.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Onlangs ben ik na veelvuldig aandringen van een vriend eens meegegaan naar een technofestival ; Amsterdam open Air.
Daar eenmaal aangekomen, voelde ik al dat het een lange, vermoeiende dag ging worden. Hippe ''dudes'' met knotjes en spijkeroverhemden liepen met grote zonnebrillen voorbij. Meisjes met vissershoedjes op, toen was ik er eigenlijk al klaar mee.
Het groepje mensen waarmee ik was zei om de 5 minuten tegen me ''Zo tijd voor het eerste halfje'' Woow hij kickt nu heerlijk in man. Super trots op hun xtc gebruik.
Daarna gingen we naar een stage. Belachelijk slechte muziek stond er op, en soms zei een vriend tegen me : NU KOMT ER ECHT EEN CHILL STUKJE, waardoor ik heel wat verwachtte, maar nee, er kwam muziek als dit:
Mijn klacht is dat die technofestivals echt een groot drama zijn. Vol met mensen die zichzelf vooral heel erg hip vinden. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen techno leuk vinden, omdat hun vrienden het ook leuk vinden. Dit idee wordt nog eens bevestigd doordat iedereen nagenoeg hetzelfde gekleed gaat.
Tevens heb ik er even op gelet, en iedereen zit ook tijdens het dansen enorm op elkaar te lettenStopt hun buurman met dansen, dan stopt de ander ook, kijkt even nerveus op zijn mobieltje/steekt een sigaret op, en maakt weer een paar onzekere bewegingen, beetje stoer kijken.
Moet zeggen dat de echt grote festivals met iets meer variatie wel vet zijn, zoals Mysteryland bijvoorbeeld. Maar dit slaat echt helemaal nergens op..
Ruigoord?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:44 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Overigens ben ik wel een keer in een technofestijn in een of andere oude ex-kerk geweest van de winter. Dat vond ik dan wel weer vet, want dat klonk gewoon meesterlijk. Maar op zo'n soppig weilandje kan het me niet bekoren.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb me weleens laten vertellen dat de kunst is om redelijk van de kaart te zijn zodat je niet meer op anderen let en het je ook geen hol uitmaakt of andere op je letten.
he watquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Clappindemcheekz het volgende:
een technofestival ; Amsterdam open Air.
Wat is er mis met de cross? Heerlijk festivalquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:32 schreef Druppelss het volgende:
TS is zo'n nerdje die naar rock luistert en zich helemaal thuisvoelt op de zwarte cross
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |